Guest kuplapower Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Niin, onko millanen verrattuna bosch 009? K.Raak Racing myy sitä samaan hintaan ku boschia ja mulla ois jakajan osto paikallaan, näyttäs olevan päällepäin ainakin samanlainen ja accufirekin passaa siihen Quote
Tomppa Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Miksi ostaa EMPI jakaja jos tarjolla on Bosch samaan hintaan? Quote
Guest kuplapower Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Niinpä! Sehän tässä olikin tarkoitus selvittää et onko se perseestä verrattuna 009, vai millanen ku ei noita juuri kellään ole. Quote
metake Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Miksi ostaa EMPI jakaja jos tarjolla on Bosch samaan hintaan? Kiinan Bosch ja Ameriikan Empi vai Saksan Bosch ja Kiinan Empi ? Quote
Guest ritariässä Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 joistain lähteistä olen lukenut kiinan empi 009 jakajan olevan parempaa tekoa kuin nykyisten brassi 009 jakajien. Quote
Urbantoy Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Nettivirittäjä kyl lukee siitä ei ole epäilystä... Quote
JaakkoS Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 katu uskottavampi...Saksan Bosch...mut toisaalta..samoja kinkki versioita.. saapi kaks yhen hinnalla...? täh. Quote
Guest kuplapower Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 niin, mä oon ainaki ymmärtäny et kiinan boschia saa 59eur ja saksalaista 90eur, vai oonko väärässä. Tuosta Raakin Empistä en tiedä onko kinkki vai amerikkalainen. Onkos noissa suuria laatueroja jos ostan tollasen kinkki 009:n verrattuna aitoon boschiin. Ainakin HC:llä on kopio 59eur ja aito jotain 99eur suunnilleen. Ja tää ei ole mainostusta vaan epätietoisen kyselyä, että ei herneitä nenään. Quote
Tomppa Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Niin, siis jos Kiinan 009 kopiota haluaa kokeilla, niin se maksaa HC:lla ja AC:lla 49 euroa ainakin tällä hetkellä. Mitään käyttökokemuksia siitä ei ole. Quote
Guest kuplapower Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 No joo muistelin et 59eur mut ei se mitään. Taidanpa päätyä sit tohon oikeeseen 009. Quote
Guest fox racing Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 kattelin tuossa omia 009 jakajia ,niin siellä oli "bosch germany","bosch","brazil"ja ilman mitään nimeä siellä pohjassa ja kaikki toimii .että ei kai sillä oo niin suurta väliä mikä siellä pyörii.ennakot niissä vähän on erilaiset ,mutta se voi johtua kilometreistäkin.ja harvalla täällä on oikeesti sellasia high tech koneita joissa noi jakajat on se ratkaiseva tekijä.jos auto on ns. kesä kupla jota on piristetty jonkin verran niin kyllä vaaka kääntyy tonne halvemman puolelle ,kisa autot ja turbot on sitten asia erikseen. Quote
Guest kuplapower Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 No joo, noin mäki sen oon kyllä ajatellu, mutta ajattelinpa vaan kysellä ku sattu silmään toi empin jakaja. Kiitoksia vaan kommenteista. Quote
ozone Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 Mä en aina ihan ymmärrä että miksi sitä 009:ä niin paljon haukutaan... Saahan siihen vaihdettua jousia jotta saa ennakkokäyrän mieleisekseen. Ei kai voi olettaakkaan että yksi jakaja käy koneeseen kuin koneeseen, vakio 1600:sta viritettyyn 2332:een. Jos ostatte 009:n, suosittelen että käytätte sen osaavalla pajalla "tuunattavana" ja ostatte oikeat Boschin Made in Germany kärjet joissa on jäykkä jousi tai kärjettömän sytkän. Omalle 009:lle on tehty nämä toimenpiteet ja hyvin toimii viritetyssä strokerissa. Kiertää em. kärjilläkin ihan hyvin yli 7500. On tietenkin eri asia löytääkö enää pajaa jossa osataan virittää jakajaa, mutta ehkä Boschin valtuutettu huolto osaa auttaa? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.