Jump to content

EMPI jakaja kokemuksia?


Guest kuplapower

Recommended Posts

Guest kuplapower

Niin, onko millanen verrattuna bosch 009?

K.Raak Racing myy sitä samaan hintaan ku boschia ja mulla ois jakajan osto paikallaan, näyttäs olevan päällepäin ainakin samanlainen ja accufirekin passaa siihen

Link to comment
Guest kuplapower

niin, mä oon ainaki ymmärtäny et kiinan boschia saa 59eur ja saksalaista 90eur, vai oonko väärässä.

Tuosta Raakin Empistä en tiedä onko kinkki vai amerikkalainen.

Onkos noissa suuria laatueroja jos ostan tollasen kinkki 009:n verrattuna aitoon boschiin. Ainakin HC:llä on kopio 59eur ja aito jotain 99eur suunnilleen.

Ja tää ei ole mainostusta vaan epätietoisen kyselyä, että ei herneitä nenään.

Link to comment
Guest fox racing

kattelin tuossa omia 009 jakajia ,niin siellä oli "bosch germany","bosch","brazil"ja ilman mitään nimeä siellä pohjassa ja kaikki toimii .että ei kai sillä oo niin suurta väliä mikä siellä pyörii.ennakot niissä vähän on erilaiset ,mutta se voi johtua kilometreistäkin.ja harvalla täällä on oikeesti sellasia high tech koneita joissa noi jakajat on se ratkaiseva tekijä.jos auto on ns. kesä kupla jota on piristetty jonkin verran niin kyllä vaaka kääntyy tonne halvemman puolelle ,kisa autot ja turbot on sitten asia erikseen.

Link to comment

Mä en aina ihan ymmärrä että miksi sitä 009:ä niin paljon haukutaan... Saahan siihen vaihdettua jousia jotta saa ennakkokäyrän mieleisekseen. Ei kai voi olettaakkaan että yksi jakaja käy koneeseen kuin koneeseen, vakio 1600:sta viritettyyn 2332:een.

 

Jos ostatte 009:n, suosittelen että käytätte sen osaavalla pajalla "tuunattavana" ja ostatte oikeat Boschin Made in Germany kärjet joissa on jäykkä jousi tai kärjettömän sytkän. Omalle 009:lle on tehty nämä toimenpiteet ja hyvin toimii viritetyssä strokerissa. Kiertää em. kärjilläkin ihan hyvin yli 7500.

 

On tietenkin eri asia löytääkö enää pajaa jossa osataan virittää jakajaa, mutta ehkä Boschin valtuutettu huolto osaa auttaa?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...