tyyppi3 Posted August 22 Posted August 22 Löytyiskö keltään ylimääräisiä suuttimia, näyttäisi siltä että ovat alkaneet vuotaa. osanumero on Bosch 0 280 150 001 VW 311 906 031A Quote
ovaaliheppu Posted August 22 Posted August 22 Mulla pitäs olla kaks D-jettikasaa, mutta alkujaan nelkun ruiskuja, kootan muistaa kaivella viikonloppuna 1 Quote
Matti-Pekka Posted August 22 Posted August 22 Mulla on wbx:n ruiskusuuttimia..pitää katsoa mikä numero niissä on... 1 Quote
tyyppi3 Posted August 24 Author Posted August 24 On 8/23/2025 at 10:58 AM, Matti-Pekka said: mun suuttimet on 0 280 150 206 numerolla. Ei taida käydä, mutta kiitos vaivannäöstä Quote
tyyppi3 Posted 9 hours ago Author Posted 9 hours ago @ovaaliheppu, löytyikö sun varastosta sopivaa suutinta? Nelkussa voisi olla samat hyvällä tuurilla. Finjectorilla testasivat, että 3 voisi vielä olla jotenkin toimivia, mutta yksi pitäisi välttämättä uusia. Quote
ovaaliheppu Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago Löysin jo boksit mutta suuttimia/johtosarjoja en 😐 Quote
tyyppi3 Posted 4 hours ago Author Posted 4 hours ago 3 hours ago, ovaaliheppu said: Löysin jo boksit mutta suuttimia/johtosarjoja en 😐 Viitsisitkö/kerkiäisikkö vielä penkoa😥? Quote
Tanhis Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Mä löysin yhden jonka aikoinaan vaihdoin liittimestä vuotavana pois. Mutta tämä ei varmaan ole korjattavissa. Quote
Recommended Posts