Jump to content

moottorista mittoja?


Guest metyme

Recommended Posts

Guest metyme

Moro! Montako senttiä moottorin lohkon takapinnasta (keskitys renkaasta) on paineasetelman uloimpaan kohtaan eli keskirenkaan ulkopintaan?

Kyseessä siis vanhanmallinen paineasetelma.Moottori 1500ccm

Link to comment
Guest slate
Hetki vain, lähden tästä kesken työpäivän mittaamaan, eihän haittaa jos kestää 45min?

 

Ei haittaa, kestäähän ne sun mcdonaldsreissutkin yli tunnin.

Link to comment
Guest metyme

Tämä foorumi on epäasiallisin jossa olen käynyt,olen kuullut monelta ko. palstan käyttäjältä kritiikkiä tästä ja nyt en käytä tätä enää ,kiitos !

Link to comment

Oletko koittanut kysyä apua myös @ www.fvwa.fi , se on kuulemma paljon asiallisempi sisällöltään - siellä tuskin auotaan päätä malttamattomalle harrastajalle jos kyselee muutaman tunnin välein tollasia noin-mittoja mitä jokaisen tosiharrastajan tietenkin pitäisi tietää ulkoa, varsinkin noilla annetuilla lähtötiedoilla..

Link to comment
Guest Raggare

http://www.youtube.com/watch?v=otBWBULzJ7I

 

sing along

"Dude (I Totally Miss You)"

 

Dude, i totally miss you

I really fucking miss you

I'm all alone,

All the time, all the time

 

Dude, i totally miss you

The things we did together

Where have you gone?

 

Totally miss the honesty

And special times, and honestly

I totally miss the fucked up thing ya do

 

Dude, i totally miss you

I totally miss you

Dude, i totally miss you

All the time

 

Ahhhhhhhhhh, aaaaaah

Ahhhhhhhhhhhh, aaaaaah

aah ya-he haaa.

 

Totally miss the honesty

And special times, and honestly

I totally miss the fucked up thing ya do

 

Dude, i totally miss you

I totally miss you

Dude, i totally miss you

All the time

 

 

 

 

 

ei mut tervetuloo takasin jos sille tuntuu :P

Link to comment
mikä on kun viestejäni poistetaan? PRKL!?

 

Jos viestejä häviää niin silloin kannattaa miettiä, että olisiko voinut jättää kirjoittamatta. Sen poistetun viestin sisältö oli "Niin :)". Chatissa/irkissä ihan ok, mutta ei nettifoorumeilla moisia yhden sanan vastauksia ole tapana ollut kirjoitella.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Alkuperäseen kysymykseen vastaus: Kuus senttiä.

 

Tarkka vastaus tarkkaan kysymykseen. Ihmetyttää noin muutenkin, että minkähän takia tämmöstä mittaa pitää kysellä jos löytyy osat. Jos ei oo osia, niin mitähän helvettiä sillä mitallakaan tekee?

Link to comment

Pitääkö kaikki ottaa henkilökohtaisesti?

 

Mun mielestä näillä kahdella nimeltä mainitsemattomalla palstalla suurin ero on asenne jos toinen on enemmän rock ja toinen iskelmä! olkoon miten on... ja asialinjalla pysytään, neuvojia kai on molemmilla palstoilla yleensä suurimpaan osaan onkelmista. neuvojen paikkansa pitävyys ja toimivuus pitää kai kuitenkin yleensä kokeilla itse.

post-2111-13888358975536_thumb.jpg

Link to comment

itellä on silleen että en tyykkää ollenkaa siitä toisesta, se on jotenki iskelmää silleen niinku, siel on liian tylsii ne vastaukset tääl ne on suoria eikä mitään hianostelmia. tai sitten minulla on vain joku vika päässä että olen ennakko luuloinen siihen :) :)

Link to comment
Guest BugPower
itellä on silleen että en tyykkää ollenkaa siitä toisesta, se on jotenki iskelmää silleen niinku, siel on liian tylsii ne vastaukset tääl ne on suoria eikä mitään hianostelmia. tai sitten minulla on vain joku vika päässä että olen ennakko luuloinen siihen :) :)

 

juurikin näin :P tää palsta on enee rock ja viripohjanen joka on pirun hyvä juttu! ja sitte siel toisella palstalla on paljo hiljasempaa -.-

Link to comment
Guest metyme

Lainasin tunnuksiani tallikaverille ,joka on eläkkeellä ja lähes 70 v.

Hänellä on aikaa päivystää täällä päivät pitkät, ja odottavan aika on tunnetusti pitkä, joten pahoittelut omasta puolestani.

Mihin hän mittoja tarvitsi? No Volkkaristi 40v. ajan ja sitten remontin yhteydessä totesi vautipyörän tapit väljiksi ,ja vei sen koneitukseen jossa siitä sorvattiin osa pois ja lisättiin hitsaamalla uusi liitoskappale.Kävi kuitenkin niin, että moottorin paikoilleen noston jälkeinen starttaus ei onnistunut, kun otti kiinni vaihdelaatikkoon.Häneltä paloi niin sanotusti hihat, kun koneistamo ei ollut sen vertaa mittaillut vauhtipyörää ennen korjausta.

Tässä vähän selitystä tapahtumiin,itse aion käyttää edelleen foorumia,ja eiköhän mieli ole "vanhalta patulta"myös muuttunut tunnekuohun jälkeen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...