nalleolut Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 hakua koitin,mutta ei aukee enään punarajan linkki jos irtoperää meinaa tehdä. linkit vinkit ja kuvat tervetulleita... tai sitten muu hyvä kuva huoltoluukuista. koska 1 ja 3 tulpat ovat niin hankalassa välissä ettei meinaa saada vaihdettua ,jup jup nurkkakaasarit on. kuvia voipi laittaa nalleolut miumau gmail.com poista välit ja miumau kohdalleen.... hep... ModeEdit: otsikkoa muutettu kuvaavammaksi Quote
hanski. Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 laitan sulle kuvia huomenna... siis irtoperästä... Quote
DOODAH Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Sambaan, siellä gallery, söörts by submitter DOODAH kolmos sivulla näkee kuinka ovaaliin tuli irtoperä... Quote
nalleolut Posted August 14, 2007 Author Posted August 14, 2007 lol kuvia tutkittu... nam.... millaisia systeemejä nyt olette toteuttaneet lokarien etukiinnitykset? luukku on kuitua ja lokarit tulee kans kuitua. Quote
Guest Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Toivottavasti toimii linkki http://s201.photobucket.com/albums/aa208/bugfuel/VW/ Jan Quote
nalleolut Posted August 16, 2007 Author Posted August 16, 2007 laitan sulle kuvia huomenna...siis irtoperästä... ylihuomenna???? .... kuvat on mukavia..... Quote
hanski. Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 laivareissu otti veronsa...heh heh... tulossa on...hetkinen... Quote
nalleolut Posted August 16, 2007 Author Posted August 16, 2007 hyvä syy...... homma ok.... kiitos..... Quote
nalleolut Posted August 27, 2007 Author Posted August 27, 2007 lisää pohdintaa : entä jos ei tee irtoperää ,niin esimerkiksi pyöräkoteloon huoltoluukut että saa tulpat vaihdettua 1/3 sylinterit. onko kokemuksia / kuvia? Quote
-MITO- Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Molemmista kokemuksia, huoltoluukut jeesaa tuplien laitossa yms kivasti mutta suosittelen silti irtoperää, kuplan huolto huippuhelppoa sen kanssa. Quote
Guest veewee Posted September 19, 2007 Posted September 19, 2007 Onko kellään ollut mitään ongelmia katsastuksessa irtoperän kanssa? Vaatiiko muutoskatsastuksen, jos tehdään oikein virallisesti? Quote
Guest Posted September 19, 2007 Posted September 19, 2007 Eipa mulle oo kukaan mitaan sanonu. Eika pitaisikaan, perusteluina voi ehka sanoa etta kyseessa on a: rungollinen auto b: korin viimeiset tukipisteet runkoon tms. nahden loppuu iskaritolpan kohdalla, siita taaksepain on vain tukematonta rakennetta jo vakionakin. Puskureista ja niiden kiinnikkeista jos ruikuttaa, niin sanoo etta puskureita ei lain mukaan tarvii olla lainkaan. Jan Quote
Guest Mika Raussi Posted September 19, 2007 Posted September 19, 2007 Saahan flippikeulankin tehdä. Ei toi paljoo moisesta eroa kun sillä, että moottori on näissä takana. Quote
Guest Forsbacka Posted September 20, 2007 Posted September 20, 2007 Mulle kävivät kitisemään katsastuksessa, mutta sitten kävi ilmi, että kyse oli vaan väärinkäsityksestä. Pari äijää sitä oikein ihmetteli, että "eihän tää nyt näin voi olla...". Sitten kun nostivat auton ylös ja näkivät, että kone on vain eteenpäin kiinni, niin homma oli ihan ok. Asetusten mukaan ei vaadi muutoskatsastusta, mutta jotkut konttorit ei meinaa suostua kirjottelemaan lisätietoja otteeseen ilman. Pääsevätpähän sillä sitten rahastamaan taas muutoskatsastuksen hinnan. En kyllä alkais pelkkää irtoperää muutoskatsastuttamaan. Ei siihen kukaan tien päällä puutu, jos vaan on mukana. Quote
Guest Poppius Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Onkos jossain netin syövereissä kuvia huoltoluukun toteuttamisesta nurkkakaasarien/imusarjojen asentamisen helpottamiseksi? Quote
metake Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Uudessa UltraVW:ssä oli havainnollinen artikkeli huoltoluukkujen teosta. Quote
Guest Poppius Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Uudessa UltraVW:ssä oli havainnollinen artikkeli huoltoluukkujen teosta. Loka- vai marraskuun numerossa? Quote
metake Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Uudessa UltraVW:ssä oli havainnollinen artikkeli huoltoluukkujen teosta. Loka- vai marraskuun numerossa? Marraskuun. Quote
Guest Poppius Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Marraskuun. Mistä saisin sen helpoiten käsiini? Ärrältä? Quote
metake Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Marraskuun. Mistä saisin sen helpoiten käsiini? Ärrältä? Tai sitten mä skannaan artikkelin ja laitan kuvan tänne? :) Quote
Guest Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Ei ollut marraskuu ilmestynyt ainakaan Prisman lehtihyllyyn, joutu vielä ostamaan lokakuun numeron - eipä siinä mitään, lukematta oli tuokin... Quote
metake Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Tai sitten mä skannaan artikkelin ja laitan kuvan tänne? :) Quote
vw. Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 eikö olis helponpaa vaan ostaa jatkovarsi kaupasta ja ruuvata imusarja kiinni yläkautta. esim http://www.stahlwille-online.de/index.p ... 8&pid=2870 Quote
Guest Poppius Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Tai sitten mä skannaan artikkelin ja laitan kuvan tänne? :) Kiitos paljon vaivannäöstä metake! Nyt vaan täytyy miettiä, että raaskiiko kuplalle tehdä tommosen modiksen... Tuplat tulossa nurkkiin kuitenkin. Quote
metake Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 VW. :n ehdotus on erinomaisen hyvä. Itsellä tuplat kiinni kuusiokolokantaisilla muttereilla ja pitkä pallopäinen kuusiokolo avain jatkovarrella on aina mukana. Melkeen veikkaan että saan tuplat nopeemmin irti kuin tuollaiset huoltoluukut.. Toisekseen kun panostaan laadukkaaseen sytkään niin pärjää koko kesän samoilla tulpilla eikä ole edes tarvetta irrotella niitä tuplia. Quote
T.Kleimola Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 Tämmöisen irtoperän askartelin omaan kulkineeseen,kaiken varalta jos vaikka roukkeri valmistuis joskus... Quote
TeeKoo Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Jatketaanpa vanhaa keskustelua. Katselin kuvia peristä ...irtoperistä ja näyttäisi usealla olevan aika pölyinen konetila leikatun sauman lähistössä. Onko joku onnistunut tiivistämään sauman siististi ja pitämään pölyt ulkona? Joku H-profiili tiiviste voisi auttaa, mutta saumassa on monta mutkaa ja tiiviiksi saaminen varmaankin hankalaa. Alan kallistua näihin sambassa myytäviin huoltoluukkuihin. Olisivat näppärät kun ei tarvitse edes hitsailla: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=989492 -Toni Quote
DOODAH Posted May 19, 2011 Posted May 19, 2011 Jatketaanpa vanhaa keskustelua. Katselin kuvia peristä ...irtoperistä ja näyttäisi usealla olevan aika pölyinen konetila leikatun sauman lähistössä. Onko joku onnistunut tiivistämään sauman siististi ja pitämään pölyt ulkona? Joku H-profiili tiiviste voisi auttaa, mutta saumassa on monta mutkaa ja tiiviiksi saaminen varmaankin hankalaa. Alan kallistua näihin sambassa myytäviin huoltoluukkuihin. Olisivat näppärät kun ei tarvitse edes hitsailla: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=989492 -Toni On noihin itroperän saumoihin tiivisteitäkin kokeiltu. Ei hyvällä menestyksellä kuitenkaan. Luukut on rules. Irtoperän etu on säädetyn tuplakaasari pannun kokonaisena paikalleen nostaminen. Irtoperän miinus taas hankala tulppien vaihto. Quote
Guest Poppius Posted June 5, 2012 Posted June 5, 2012 pitkä pallopäinen kuusiokolo avain jatkovarrella on aina mukana. Kuvaa pitkästä pallopäisestä kuusiokoloavaimesta? Quote
metake Posted June 5, 2012 Posted June 5, 2012 pitkä pallopäinen kuusiokolo avain jatkovarrella on aina mukana. Kuvaa pitkästä pallopäisestä kuusiokoloavaimesta? Tuosta juuri ennen mutkaa katkaisin. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.