Guest Hannu Mattila Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Niin siis nyt ei nosteta perää niinkuin niissä teinikorollissa vaan koko akselipakettia jousineen ja laatikoineen päivineen, jotta saadaan koppa tonttiin. Onko jollakulla ensikäden (tai toisen) tietoa miten katsari suhtautuu, kun ei toi ake vastaa tähän aikaan.. :) Eikös tuommonen pikkujuttu mee muutoskatsastuksella? Vai tarviiko edes sitä. Nimim. uusi laikka odottaa Quote Link to comment
Guest Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Ala nosta akseli/jousitus komponentteja, vaan laske pohjalevya. Luvat heltiaa varmaan helpommin jos esittaa asian noinpain ;) Teknisesti ottaen lopputulos on kestavampi kun mikaan lodjun tai jousituksen paikka runkotunneliin nahden ei muutu. Kun koppaa lasketaan tai konetta nostetaan, ei vakio puhallinkoppa tahdo oikein enaa mahtua paikoilleen, ottaa ylapaasta takaluukun jouseen kiinni. Jousi pois, niin tulee lisaa tilaa. Lodjun kytkinkotelon ylaosa puolestaan nappaa akkia kiinni tavaratilan pohjaan, eli tavaratilaa pitaa muotoilla jo pienillakin kopan laskuilla. Muita ongelmakohtia en tahan hataan muista. jonkin verran tyotahan siina on kun koko kopan ja pohjalevyn vastinpinta pitaa muuttaa. Mutta on noita maailmalla tehty. Suurin etu siina on etta kaikki tekniikan osat ja niiden liitokset pysyy ennallaan. Vain koppa siina ymparilla putoaa alemmas. Jan Quote Link to comment
Hebster52 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Vaikkapa näin: ;) Dropped floors. Quote Link to comment
-tipi- Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Mitä hyötyy? Paitsi pienempi kamberi takapyörissä. Ootko kiihytys/kilpavehjettä tekemässä? Ei maksa vaivaa, menee se katukupla tonttiin muutenki. Quote Link to comment
Hebster52 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Taitaapi olla just tuo kamperi Hannulla mielessä.. :) Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Joo, toi takapyörien asento on vaan mun mielestä todella kamala.. Ja en oo tekemässä kisavehjettä, enkä vielä sitäkään mitä se Kristian meinaa.. ;) Se on sitte seuraava. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 paa irssivarret päinpäin niin alkaa suoristumaan. tosin ei mahdu lokariin niin hyvin ku vinokkelikummelit Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 paa irssivarret päinpäin niin alkaa suoristumaan. tosin ei mahdu lokariin niin hyvin ku vinokkelikummelit Olisko sulla elimenluovuttajaa? Quote Link to comment
Dalton Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 ei o lerssiperseitä pihalla jouten. :( tarttis issekin yhret varastoon... Yks loota kyl on, mut loput kamat puuttuu. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 möhkön ja kolkin tukivarsia ois jouten vetaritkin taitaa löytyä. Ja 1 laatikko Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 imho tuon pohjan tiputus on ihan typeräolonen juttu vs lootan nosto. näyttää melko isolle työmäärälle jos haluu vaan kamperia pienemmäks.. http://www.google.fi/search?q=site%3Aho ... +lift+tech välimuistista löytyy hyviä kuvia Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Sorry, but this board is currently unavailable. Please try again later. Ei näy.. Quote Link to comment
mikan Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Sorry, but this board is currently unavailable. Please try again later. Ei näy.. Välimuistista löytyy. Mites kun tuota lootaa nostaa niin vaihdekepille menevä tanko osuu samaan linjaan käsijarrun kanssa. Miten tuo olis viisasta ratkaista? t. Mika Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 se 2" mitä yleisesti nostetaan on ilmeisestikkin juuri samanverran kun juniksen lootan nokkakappale on "matalampi", eli keppilinja pysyy silleen paikallaan Quote Link to comment
mikan Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 se 2" mitä yleisesti nostetaan on ilmeisestikkin juuri samanverran kun juniksen lootan nokkakappale on "matalampi", eli keppilinja pysyy silleen paikallaan No juniksen nokkakappaleesta mulla onkin ollut ostoilmoitus jo jonkin aikaa. Luulis niitäkin löytyvän kun on irssitetty juniksia. Vaan joku vihjasi ettei se välttämättä ole "matalampi", joten onko junisten vuosimalleissa eroa nokkakappaleen suhteen? t. Pari tuumaa riittäis hyvin Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 korjataan: nettitietona 63> Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Niin voihan sen tehdä noin, että nostaa pelkkää laatikkoa, mutta mä nyt vaan haluaisin tehdä sen niin, että ne jousilatat olis normaalissa asennossa, eikä sojottais ylöspäin.. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 zetaa ne http://www.red9design.com/swingaxle.jpg Quote Link to comment
aki Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Busan nokkakappaleita saa uutena. Lisäksi pitää olla tietty samaisen kapineen hockeystick. Busan ja fläkän nokkakappaleiden ero on kyllä luokkaa 20-30mm - tosin pari vuotta on aikaa kun tuollainen operaatio on tullut tehtyä joten voi olla jotain muutakin. Kahden tuuman korotuksessa joutunee laittamaan siirtäjätangon tunnelin päälle. Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 zetaa ne Mietitty on, liian helppoa, eikä se geometria silti toimi.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.