JaniM Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Niin vauhtiksen lukituksen voi tehdä vaikka ihan lattatangosta. Reiät 2 vauhtiksen pultteihin ja reiät koneen alakiinnityksien kohdalle. Eikä maksa juurikaan. Quote
nalleolut Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 koneen ostajalle molemmat kirjat kaupatekijäisinä eli wjästjärnan kuinka kasaan ja kuinka viritän kuplan koneen. musta ja sinikantiset kirjat. Quote
Marko Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Kirjaa on hyllyssä. http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=725 Quote
Guest [Henkka] Posted September 25, 2007 Posted September 25, 2007 Semmosta piti vielä kysästä että: minkähän takia tossa koneessa oli sipaistu/pyöristelty kiertokankia ja lohkoa..? eli siis palaa hiottu pois. alkuperäisiä tuskin tarvitsee hioskella. kiertokankia hiottu alapäästä sekä pulttien kiinnityskohdista. valaiskaa taas tyhmää :) Quote
JaniM Posted September 25, 2007 Posted September 25, 2007 Kevennetty tai tasapainotettu veivejä. Tai sit pitempi isku ja sen takia pikkasen sipastu ettei ota kiinni muihin osiin. Quote
Guest [Henkka] Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Tossa kun hiekkapuhaltelin noita osia, niin mieleen tuli villi ajatus. Sitten kun vien lohkon tai siis kampikammion koneistukseen, niin samallahan sitä voisi sipaista palaa jotta saisi isommat mukit istutettua. Kysymys siis kuuluu, että onko kukaan laittan 90,5-94 mukeja 1300 lohkoon..? vai onko se mitenkään mahdollista jne? Ja tämä ajatus tuli siitä, kun noita kaksreikä kansia on jonkin verran myynnissä, mitkä on kairattu 94 mukeille sopivaksi.. Quote
DOODAH Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Onhan se mahdollista, mutta 94 putkille M8 pinnapultit olis paremmat. Tulee tosi lähelle noilla paksuilla pinnoilla, jotka kuvien koneessa on. Quote
Guest [Henkka] Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Onhan se mahdollista, mutta 94 putkille M8 pinnapultit olis paremmat.Tulee tosi lähelle noilla paksuilla pinnoilla, jotka kuvien koneessa on. Jees..no helicoilia kehiin ja ohkasemmat pultit ;) Entä pystyykö mukista ottamaan yhtään poies..? Quote
DOODAH Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 helicoil on tuossakohdin "case saver" ja mukeista voi toki ottaa pois. Quote
DWL_Puavo Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Tuossa on muuten tuossa puhallinkopassasi "venturi ring" tai "velocity ring" ropelin ilmanotossa jota kovasti kehuvat ulkomaanelävien foorumeilla. En sitten tiedä käytännön vaikutusta, mutta tuskin tuota on VW:n dipl.eng:it turhaan lisänneet. Puavo @ www.dwl.fi Quote
DOODAH Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 HAH idaovaalissaki sama tötterö oikein hyvä kapine Quote
Guest veewee Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Onko nuo venturi ring kopat harvinaisia suomessa? Missä niitä on ollut? Palloissako? Sattuu vaan olemaan "ylimääräisenä" semmoinen. Quote
Guest [Henkka] Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Tuossa on muuten tuossa puhallinkopassasi "venturi ring" tai "velocity ring" ropelin ilmanotossa jota kovasti kehuvat ulkomaanelävien foorumeilla. En sitten tiedä käytännön vaikutusta, mutta tuskin tuota on VW:n dipl.eng:it turhaan lisänneet. Puavo @ www.dwl.fi Siistiä! :) koko ajan oppii jotain uutta :) Quote
Guest [Henkka] Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 helicoil on tuossakohdin "case saver" ja mukeista voi toki ottaa pois. Kiitos tästäkin informaatiosta :) Quote
Guest Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Onko nuo venturi ring kopat harvinaisia suomessa? Missä niitä on ollut? Palloissako? Sattuu vaan olemaan "ylimääräisenä" semmoinen. Eiköhän se oo ihan vakiokamaa paksutolpissa. Sen hyvyydestä en tiedä, mutta termari sitä ohjaa, ihan kuin myöhemmin niitä puhallinkopassa olevia läppiä. Quote
Guest veewee Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Onko nuo venturi ring kopat harvinaisia suomessa? Missä niitä on ollut? Palloissako? Sattuu vaan olemaan "ylimääräisenä" semmoinen. Eiköhän se oo ihan vakiokamaa paksutolpissa. Sen hyvyydestä en tiedä, mutta termari sitä ohjaa, ihan kuin myöhemmin niitä puhallinkopassa olevia läppiä. Tuo rengashan on kiinteä. Ainakin mun, ja henkan kopassa. Termari ohjaa vaan läppiä. Vai ymmärsinkö väärin kirjoituksesi? Quote
DOODAH Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Joo kiintee tötterö on eri juttu kun se termarin ohjaama tötterö. Kuvassa on se kiinteä josta nyt puhutaan. Quote
Guest Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Jaa. No en mä sit tollasta kiinteää oo nähnykkään. Ennen termariläppiähän oli käytössä sellanen vastaavan näkönen ns. kiihdytyssuppilo mikä kuristi ilman pääsyä puhaltimelle. Mä luulin että toi on sellanen. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.