Jump to content

Canam Kitcar


Recommended Posts

Guest Toni I
Taitaa nimimerkki Toni I olla jo uimassa yli lahden :)

Ei nyt sentään, vaikka on tuokin yksilö tullut bongattua blocketista ;-P. Kyllä täältä kotimaastakin löytyy mitä ihmeellisempiä laitoksia :).

 

Tässä vähän tietoa mallista -> http://www.svenskavwkitcarregistret.se/ ... storia.jpg

 

PS:Ketkä peruskirppuja haikailee, niin kannattaa mennä kyllä merta edemmäs kalaan. Näkyvät siellä myytävät yksilöt olevan edukkaampia kuin kotimaiset vastineet. Verothan noissa on melko pienet.

Link to comment
Guest Toni I
Tuommoista Can-Am sarjaa minäkin haikailin 20 vuotta sitten... :)

Mulla kehitys kulkee toiseen suuntaan... 20v sitten haaveilin TM:stä cal-look projektia, enkä voinut ymmärtää miksi niistä pitäisi rakentaa tuollaisia mukamuka urheiluautoja.

 

Nytkin oikein ärsyttää kun tontilla seisoo yksi ylimääräinen -65 kupla. Tulis jo kevät, että voisi hävittää senkin eteenpäin järkevään hintaan.

Link to comment
Guest Toni I

Nytkin oikein ärsyttää kun tontilla seisoo yksi ylimääräinen -65 kupla. Tulis jo kevät, että voisi hävittää senkin eteenpäin järkevään hintaan.

 

Myy mulle!

Kaikkihan on myynnissä kun hinnoista sovitaan ;-).

Meille se tuli maksamaan 1500€ ja piti olla vaikka mitä herkkua koneen sisällä, mutta ei sieltä löytynyt kuin 94(42x37) kannet 85.5 pytyissä. Piti olla 92x82mm, jne. Koneen takia se ostettiin, ei noita perus kuplia enään muuten tontille tulekkaan. No tyhmyydestä saa maksaa......

Tarkoitus on hakea siihen keväällä leima ehjällä vakiolla 1300 koneella laittaa myyntiin tuolla hinnalla. Hyvää kopassa: säätökeula(on melko matala), sävylasisarja, kivat nahkapenkit edessä, papereissa 1600cc, 225/60/15(nyt tavallisilla peltisiivillä ja orggis rengastuksella, mukaan saa leviät kuituset takasiivet). jne.. Huonoa minun makuun: callook tyyli, lommo katossa mikä oikaistu mutta ei kunnolla viimeistelty.

Link to comment
Guest Toni I
mie oisin vieny auton takaisin ja ottanu siitä vielä matkakulut yms. Tuote ei ollut sitä mitä ostettiin.

Aikani sitä runkkari yritin tavoittaa, mutta empä saanut kiinni. No kun seuraavan kerran eksyn Hankoon, niin voi olla että hinttarin näköisen ruipelon ei kannata olla kotona tai ainakaan näyttää naamaansa. Voi olla vaarana että läski(tai siis ruipelo) tummuu......

Link to comment

Ei helvetti, sää sitte hait sen. Kävin varmaan samaa yksilöä kokeilemassa, jäi sinne yhtään miettimättä... Kone kyl kerto aika hyvin ettei ollut sitä mitä myyjä sanoi sen olevan, väitti vissiin sullekkin kiven kovaan itseensä sokeesti uskoen että olis vähän isompi ja ripeempi vekotin :)

Link to comment
Guest Toni I
Ei helvetti, sää sitte hait sen. Kävin varmaan samaa yksilöä kokeilemassa, jäi sinne yhtään miettimättä... Kone kyl kerto aika hyvin ettei ollut sitä mitä myyjä sanoi sen olevan, väitti vissiin sullekkin kiven kovaan itseensä sokeesti uskoen että olis vähän isompi ja ripeempi vekotin :)

En juuri ajellut sillä kun öljynmerkkivalo paloi kun laitoin vehkeet käymään. Ajattelin että ei viitsi rikkoa enempää....

No vaihdoin ne sen stereokamat kaverin osina olevaan 88x78 koneeseen(uudet osat) eli tavallaan sain edes jotkut strokerkamat siitä autosta ;-).

Niin oli ne myös siinä koneessa kiinni olleet kannet ihan hyvät, mutta eipä siitä koneesta muuta oikein saanutkaan.

Mutta kuten mainitsin tyhmyydestä saa maksaa......

Link to comment

Hammastyttavaa etta niinkin pienessa maassa kuin suomessa joku jaksaa volkkaripiireissa kusettaa. Niin pienet on ympyrat etta maine menee aika helposti. Ja kauempaakin loytyvalla uhrilla voi hyvinkin olla pari isokokoista kaveria jotka asuukin lahempana :)

Link to comment
Guest Toni I

Kylläs noi satakunnan pojat haluaa muistuttaa mua huonoista kaupoista vaikka olen jo muutamaan otteesseen tyhmyyteni myöntänyt.....Onkos heppua jotain teidän tuttuja?????

Silti jos se poikanen eteen sattuu voi olla, että se saa pienen koulutuksen hyvästä kaupankäynnistä.

Olen kyllä joskus onnistunut tekemään varsin helmiostoksiakin vastaavanlaisilta poikasilta. Vaikka auto olisikin ollut amisviritetty päällisinpuolin on osat ollut ihan ok tavaraa.

 

Mun puolesta tää OT saa loppua tähän.

 

Palataan Can Amiin......

Link to comment
Palataan Can Amiin......

 

 

Tiedätkö Millä hinnalla tuota kaupataan?

 

PS:Ketkä peruskirppuja haikailee, niin kannattaa mennä kyllä merta edemmäs kalaan. Näkyvät siellä myytävät yksilöt olevan edukkaampia kuin kotimaiset vastineet. Verothan noissa on melko pienet.

 

Mistäs noita? Ruotsista?

 

Saako niitä sitten rekisteriin Suomessa?

Entäpä verot?

Link to comment
Kylläs noi satakunnan pojat haluaa muistuttaa mua huonoista kaupoista vaikka olen jo muutamaan otteesseen tyhmyyteni myöntänyt.....Onkos heppua jotain teidän tuttuja?????

Silti jos se poikanen eteen sattuu voi olla, että se saa pienen koulutuksen hyvästä kaupankäynnistä.

 

Pakko vielä jatkaa hetki OT-linjalla

 

Tuo myyjä ei kyllä ole mitään tuttuja mutta nuo tuntomerkit karjala-lippis, amis-viikset ja isot subbarit jää kyllä hyvin mieleen.

 

Nää on aina vähän riskikauppoja kun ei näe koneen sisuskaluja.

 

Me työnnettiin se väkisin käymään kun ei jaksanut startilla lähteä, totesin että sai jäädä ostamatta kun savutti niin paljon ja ei nostanut öljynpaineta edes kovemmilla kierroksilla.

 

Jos olisi ollut kiire kotiin tjsp. olis voinut jäädä testit tekemättä ja erheessä jopa ostettua.

 

Aina voi käydä hyvä tuuri, nyt vaan kävi sulla vähän huonompi tuuri tuon vehkeen koneen osalta.

 

Enkä tuotakaan nyt miksikään turpaanvedoksi pistäisi - ellen varmaksi voisi sanoa että ko. myyjä TIESI mitä oli myymässä ja väitti toisin.

 

Tuota myyjää sen enempää puolustelematta; Itsekin muutaman arpakoneen myyneenä ja ostaneena tiedän ettei niistä sisuskaluista koskaan voi olla varma.

 

t. ex-satakuntalainen (nyk. Espoo)

Link to comment
Guest Toni I

Vilkulle -> Ei ole can-amin hinnasta tietoa. Eikä varmaa tietoa noista ruotsista tuoduista kirpuistakaan. Huhuja olen kuullut, että niitä olisi sieltä tuotu ja täällä kilvitetty. Se kai vähän riippuu siitä onko ne rekistereröity vw vai ombyggina? Viisammat kertokoon....

 

Dafox -> kävi juuri niinkuin kirjotit. Olimme arki-iltana ostoksilla ja oli jo jonkinmoinen kiire takaisin himaan, että jaksaa seuraavana päivänä mennä duuniin. Olisi kundi edes hoitanut autoonsa liittyvät paperit edes kuntoon, niistäkin tuli muutamia kymppejä ylimääräistä menoa jälkikäteen.

No nyt se on papereiltaan kondiksessa ja kun vielä kerkeän heittämään sinne vakiokoneen hanuriin ja leimaan sen niin kyllä sen kaupaksi saa. Toivottavasti ei ainakaan hirveällä häviöllä.

 

EDIT1:Jatko OT. Kaikista parhaat autokaupat olen tehnyt romaanien kanssa, aina on päässyt asioimaan sen jälkeen poliisiasemalla ;-P. Enään en myy enkä osta romaaneilta mitään vaikka kuinka halvalla tai hyvän hinnan saisin. Tuollaitset myöhäisiän puberteetti-ikäiset on vielä melko harmittomia.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Mitäs sitä vaimentimella? Saapahan enemmän huomiota kuin vaimennetulla...... ;-)

 

OT: Mistäs vuosimallista eteenpäin suomessa vaadittiin pakoputkistossa äänenvaimennusta -66?

 

01.12.1957 oli voimassa määräys, jonka mukaan

- suurin äänenvoimakkuus henkilö- ja pakettiautolla 85 ja muulla autolla 90 fonia.

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...