Jump to content

Teijolla hieno kuorma.


Recommended Posts

Guest jarski007

Mulla ei ainakaan ole hajua. itse asustelen 17 kilometria kyseisestä paikasta pohjoiseen päin. Taitaa omistaja asustella tien toisella puolella, on sen verran paikalleen jämähtynyttä kalustoa pihalla.

Link to comment

Meikäläinen kusee hunajaa. Tuon yhdistelmän kun saisi? :-D

Ei perhanan mullahan on jo melkein samanlainen yhdistelmä! Ainakin molemmat on yhtä rojekti asteella. ;-P

Isäntä varmaan meinaa, ettei teijoa kannata myydä kun siitä saa tehtyä joskus hyvän rattorin peräkärrin.

Link to comment
Guest ¤DumCoP¤

Ite asun kanssa samoilla pitäjillä missä ko. yhtistelmä..

Olen minäkin käynyt tuota 911:sta kysyyn, hintaa oli kyl YLI 2k€

Auto hintaansa nähden aikas huonosakunnosa, moottorikin vajaa sisustasta ei tietookaan jne jne..

Voisin veikata, että tuo on auton viimmeinen "sija".. :P

 

 

-Eetu-

Link to comment
onko joku 2-3k sitten paha hinta projektista ? Tuostahan voisi kehittää vaikka pienellä budjetilla race 912 replican. Kapeempaa loksun reunaa, vanhanmallista kuitua puskuriin jne. alumiinipaneelia, turvakaarta ja "speedster"penkkiä sisään.

 

Meniskö Urtsi-sääntöihin?

 

t. Mika

Link to comment

Toi oli muistaakseni kolkin alustalla, eli menis Urtsiin. Tosin miusta aika kallis aihio Urtsiin (esim. kun on myyny noita valmiita kilpakuplan koppia alta donitsin), mut mikäs siinä jos pätäkkää löytyy. Mikan listaan vielä turboruiskustrokertekniikka ;)

Link to comment
Guest Toheltaja

mulla *vinkiks* kaupan -70 911 2.2T (ilman konetta ja lootaa) 3500,- ja on maalarille valmis, sisältää paljon uutta tiivistettä ja valo-osaa ja verhoiltua osaa. Heti noudettavissa. Paperit kunnossa. Hitsattavaa ei ole YHTÄÄN! Kaverin auto, ei jaksa tehdä sitä, ollut varastossa tuossa kuosissa pidempään jo.

 

Turha potkia ja ruinata kuvia jos ei ole näyttää tiliotteesta tuota 3500,- oikeasti autoa ostavat voivat ottaa yhteyttä jani.ruusunen(ät)laserplus.net Tarvittaessa kuljetuskin onnistuu.

Link to comment

Kyllähän tuo vähän hintavalta vaikuttaa....Eura replica flatnose 911 caprioletin koppaa tarjottiin reilu puoltoista vuotta sitten 500€. Sama autoa oli myynnissä viime keväänä nettiautossa, että siihen oli anottu tuoreet luvat 1500€.

Edit: Selvyyden vuoksi. En siis tarkoita ruususen peliä vaan kusilautaa..... :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...