Jump to content

2 kuvasarjaa


Recommended Posts

Näinköhän kuski oppi ajamaan kuormaaja ylhäällä.. :D

 

Ja sitten seuraavaksi on kuva kun se on kyljellään jossain.

 

Tuollainen tapahtuu jopa helpostikkin varsinkin jos on joystikkki jossain helposti tönäistävässä paikassa.

Link to comment
Guest ¤DumCoP¤

Ei siihen oikeestaan tarvii ees sitä joystikkiäkään, pelkkä koneen kallistuminenkin riittää! (Pariin otteeseen meinannu kaataa) :P

 

Ite oon katellu kun kolleekat ajaa kylillä lumia "pienillä" koneilla kuormaaja ylhäällä, jossa on vielä jonkunsortin kauhakin kiinni!

 

*Siis ihan vaan selvennykses, en tarkoittanut AIVAN ylhäällä, sanotaan siis ylempänä.. :)

 

 

 

-Eetu-

Link to comment

*Siis ihan vaan selvennykses, en tarkoittanut AIVAN ylhäällä, sanotaan siis ylempänä.. :)

-Eetu-

 

Juu juu tajusin sanoin vain vittuutani. nimim. kahdella pyörällä joskus menin hetkenmatkaa.

 

Se ei oo traktorilla ajanutkaan ketä ei oo kahdella pyörällä mennyt ;)

Link to comment

*Siis ihan vaan selvennykses, en tarkoittanut AIVAN ylhäällä, sanotaan siis ylempänä.. :)

-Eetu-

 

Juu juu tajusin sanoin vain vittuutani. nimim. kahdella pyörällä joskus menin hetkenmatkaa.

 

Se ei oo traktorilla ajanutkaan ketä ei oo kahdella pyörällä mennyt ;)

 

Lasketaankos se kun mulla pelkät takapyörät maata kosketteli?

Link to comment

Noniin siis minun käsitykseni kahdella pyörällä menosta on tasaisella maalla etu-taka pyörä kombinaatiolla. Mutta jokainen taaplatkoon tyylillään eli jos haluaa mainita etää on joskus saanut traktorin keulimaan metässä niin ihan kiva.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...