Guest romax2 Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 onko jollekin tullut vastaan pienimallinen remmiahdin jonka pitäis mahtua kuplan pellin alle? Quote
Guest Toheltaja Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Ei luukku ainakaan vakiona kiinni mahdu, jos remmin tuuppaat sinne. Tai sitte on jätettävä puhallinkamoja veks... Quote
Guest Toheltaja Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 no, ei siitä kovin pitkälle iloa riitä... Enemmänkin taitaa olla statussymboli :D Quote
Guest laiska`s custom Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 virranjakajan muutos suarasytytykselle antaisi jo riittävät tilat Quote
mikan Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Rotexia vaan pellin alle, niin menee luukku kiinni? Vaikka volkkarista onkin kyse, niin en suosittele G-laderia. t. Mika Quote
Guest Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Rotexia vaan pellin alle, niin menee luukku kiinni? Vaikka volkkarista onkin kyse, niin en suosittele G-laderia. t. Mika RotRex. ;) Tai HKS: http://images.sportcompactcarweb.com/ro ... e_view.jpg Quote
mikan Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Perkule, kun aina tulee kirjotusvihreitä, joita joku ulkosuomalainen korjailee. :-) http://www.rotrex.com/ ja ahtimen mittoja löytyy myös: http://www.rotrex.com/pdfs/Rotrex_Techn ... Range_V4.0 Tekeekö muuten HKS mitään vai myykö muiden kamaa omalla nimellä? t. Mika Quote
Guest romax2 Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 netistä löytyi joku mainos 50-luvulta jossa tarjottiin kompurapakettia kuplaan Quote
Guest HessuS Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 no mikäs siinä geilaaderissa on vikana? tai no onhan se aikast isokokoinen survottavaksi kuplan pellin alle.. ylimääräinen ko. laaderikin olis tallissa Quote
Guest romax2 Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 lähtökohta on kuitenkin se, että konepelti menee kiinni Quote
mikan Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Joko kävit mittaamassa miten tuo rotrex sinne mahtuisi kun vaihtaa samalla jakajan suorasytkään? Tehotavoite? t. Mika Quote
Guest Toheltaja Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 G-laaderissa ei piisaa potku ku aivan max 200 kaakkiin, noissa 1,8 rivikoneissakaan. Eikä kestä ryntäyttää kovin hirveitä. Samoihin rahoihin saa mukavamman ruuvimallisen vinkuvan.... Quote
Guest romax2 Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Tarkoitus ei ole tehdä mitään tehohirviötä, vaan vääntävä maltillinen katukone. Jenkeissä myydään B&M Flat 4 kittiä mikä pitäis olla joku kompurasarja kuplan boxeriin. Hinnasta ja sittä mahtuuko pellin alle ei ole mitään tietoa. Quote
Guest romax2 Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 mitä noi kompurat muuten yleensä maksaa? Pörssissä joku myy Mini Cooperista otettua vähän ajettua kompuraa hintaan 450. Onko kallis vai sopiva? Quote
Guest Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Tarkoitus ei ole tehdä mitään tehohirviötä, vaan vääntävä maltillinen katukone. Jenkeissä myydään B&M Flat 4 kittiä mikä pitäis olla joku kompurasarja kuplan boxeriin. Hinnasta ja sittä mahtuuko pellin alle ei ole mitään tietoa. B&M Flat 4 kit on ilmeisesti sama kuin Dick Landy VW Flat 4 Kit joka kayttaa siis B&M ahdinta. Joku tosin vaitti etta Dick Landy kayttais Holleyn Powerchargeria. TIeda hanta. Kysymalla selviaa paljon: http://dicklandy.com/Products/index.htm#Supercharger Nayttais olevan kolmea eri versiota kuplan koneeseen. Tossolis Eaton M45 malli kuplaan menossa: http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... tonM45.jpg Miksi tyytya yhteen..... : http://i76.photobucket.com/albums/j37/s ... BBDave.jpg :D Quote
mikan Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Tossolis Eaton M45 malli kuplaan menossa: http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... tonM45.jpg Se minin ahdin on just tommonen eaton. Sitä et saa mahdutettua kuplan pellin alle muuta kuin juuri tuollain kuin kuvassa, eli possun puhallin. Edelleen olen sitä mieltä että joku sentrifuugiahdin olis paras tuohon tarkoitukseen. Sopivia käytettyjä harvoin myynnissä ja uusilla on hintaa aika paljon. t. Mika Quote
Hebster52 Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Minin lähes käyttämättömiä Eatoneita saa Brittien saarilta alle 200 puntaa. Sen vois saada t-1 puhallinkopan kanssa toimimaan jos sille vaihdettais pitempi toi vetoakseli ja asentain itse ahtimen puhallinkopan eteen. Tietenkin tulipeltiä joutuu muokkaamaan. Silleen sen sais aika siistin näköiseksikin. Alemmassa kuvassa sama projekti valmiina jota Bugfuelkin näytti. Quote
Hebster52 Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Tässä toinen, Lysholm remmiahdin myös kopan läpi vedettynä: Quote
mikan Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Toi puhallinkopan läpi vedetty eaton-toteutus näyttää varsin hyvältä. Toki tietenkin ruiskulla ja suorasytkällä eikä millään kaasarisysteemillä. t. mika Quote
Guest Ari F. Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Jep jep, onhan maailma pullollaan kaikenmaailman toijotan, suubbarun ym ym pikkuahtimia. Eatoneistakin on jos jonkin moista versiota. Tämmösiä sivustoja tullut josku etsiskeltyä ja linkkejä tallennettua, kun jos sitä vaikka joskus.... :-) http://victorylibrary.com/supercharger/ ... oices3.htm http://victorylibrary.com/supercharger/ ... a.htm#data http://autospeed.com/cms/article.html?&A=2147 http://forums.aussieveedubbers.com/view ... 678&page=1 Quote
UltraVW Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 B&M Flat 4 kit on ilmeisesti sama kuin Dick Landy VW Flat 4 Kit joka kayttaa siis B&M ahdinta. Joku tosin vaitti etta Dick Landy kayttais Holleyn Powerchargeria. TIeda hanta. Kysymalla selviaa paljon: http://dicklandy.com/Products/index.htm#Supercharger Nayttais olevan kolmea eri versiota kuplan koneeseen. Onko noista missään kuvia???? Quote
-Alex- Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Mulla on yhdessä volkkarilehdessä, kymmenen vuoden takaa. voisin joku kerta scannata sivut Quote
Guest romax2 Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Jos viitsisit skannata, niin se olis hieno juttu Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.