Guest marko jääskeläinen Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 tarvetta olisi takajarruihin korjaus sarjaa tai tiiviste kumeja yhteen pyörään,sylinteri on 4 pultilla kiinni,jos jollain käytetty ehjä niin kelpaa puh nr 040-7277455 t-jääskeläinen Quote Link to comment
splitti51 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Motonet 23-6850 on 16mm sylinteriin käypäset. Nämä on jonkun pösö p404 kumit, mutta käyvät splittiin. Quote Link to comment
-tipi- Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Mullois tätys setti splitin jarruja jouten, tosin sylintereiden kunto mysteeri. Ovaalin kakspulttisylkät taitaa käydä suoraan, joita saa esim. CSP:ltä. Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 tipi soitatko mulle 040-7277455 tai laita postia nikun@luukku.com splitti 51 muistatko mikä vuosimalli? t-jääskeläinen Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 ja splitin sylkkyihin saa helposti kairattua muiden automerkkien korjaussetit mäntineenkin. Meinaan löytyy samoilla halkaisijoilla aika kivasti vaikka motonetistä. Splitissäkin on ollu monella halkaisijalla tuota samaa sylinterinrunkoa. Valu on sama, mutta reiän koko vaihtelee siis. Quote Link to comment
Virtanen Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Yleisin setuppi splitissä oli edessä 19 mm (3/4) ja takana 16 mm (5/8), kun pääsylinteri on 19 mm. Ihan ensimmäisissä nestejarrullisissa spliteissä käytettiin yhdistelmää: kaikissa pyörissä 19 mm ja pääsylinteri 22 mm, mutta siitä siis luovuttiin melko pian. Ja tuota 19 mm neliruuvista saa ihan kaupasta mm. ATE:na 356:n sylinterinä. Samoin 19 mm pääsylinteriä kierteellä, on jopa jarruvalokytkin johdon ruuviliittimillä mukana. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Yleisin setuppi splitissä oli edessä 19 mm (3/4) ja takana 16 mm (5/8), kun pääsylinteri on 19 mm. Ihan ensimmäisissä nestejarrullisissa spliteissä käytettiin yhdistelmää: kaikissa pyörissä 19 mm ja pääsylinteri 22 mm, mutta siitä siis luovuttiin melko pian. Ja tuota 19 mm neliruuvista saa ihan kaupasta mm. ATE:na 356:n sylinterinä. Mistä kaupasta? Quote Link to comment
Virtanen Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Yleisin setuppi splitissä oli edessä 19 mm (3/4) ja takana 16 mm (5/8), kun pääsylinteri on 19 mm. Ihan ensimmäisissä nestejarrullisissa spliteissä käytettiin yhdistelmää: kaikissa pyörissä 19 mm ja pääsylinteri 22 mm, mutta siitä siis luovuttiin melko pian. Ja tuota 19 mm neliruuvista saa ihan kaupasta mm. ATE:na 356:n sylinterinä. Mistä kaupasta? Kuka myy ATE:a. Voin hommata noita suoraan Saksasta jos kiinnostaa. ATE 03.3219-0102.3 hinta abaut 120,-/kpl. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 halabaa ku saiputta! pitäskö tilata hyllyyn varuiks jos joskus vielä splittiinkin taas erehtyis :D Quote Link to comment
Virtanen Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Ja pääsylinteri n. 150,- Ei mitään brassitöhnää. Quote Link to comment
Tomppa Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Mun viiskolmosessa oli kans neljän pultin kiinnityksellä olevat jarrukamat... onkos ne samat kuin neste-spliteissä? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.