Guest GT Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Otsikko kertoo aiheen,Puma lähtee veke mun biilistä,ottaa koriin kiinni ja silmämääräisesti koko-akselisto on noin 1cm vasemmalla. Eli,mistä saa tällä hetkellä parhaan/järkevimmän aksilon,kunnostettu original? Nii,saa tarjota hyviä... T:gt Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Ja ilmeisesti -67? Kai se originaali on paras. Ennen kuin hylkää sen puman, niin onhan varmasti syy akselissa eikä esim. sisälokareissa? Quote Link to comment
Guest GT Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Pystytuet ottaa koriin,ja kolahtaa kivasti joka monttuun. Quote Link to comment
JaakkoS Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 mitens olis Jamar akselit? Quote Link to comment
Sakke Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Ite kun tekee, saa sellasen kun haluaa. Quote Link to comment
Kurre Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Ite ku tekee, saa mitä tulee Quote Link to comment
JaakkoS Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Heh..heh.. Ite ku tekee, saa mitä tulee Quote Link to comment
Guest GT Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Jamarit on niitten sivujen mukaan kavennettuja,tai Buggyja. Jos löytyis kunnostettu orggis-akseli,kelpais mainiosti,ellei parempaa eli sellasta missä pystytuet on rautaa eikä peltiä löydy. Mikä on toi HC:een original akseli? Anyway,leima tuli, onneks inssi ei huomannu et akselit on melkein 1cm silmämääräisesti vasemmalla. Ilmankos Vianor nosti kädet pystyyn 4-p säädöissä. Saa tyrkyttää... gt Quote Link to comment
make76 Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Näin taannoin csp:n valmistaman säätöakselin. Oli erittäin siistin näköinen Brassi tekele VW:n leimoilla. Oli neulalaakerit myös... Voisin melkein suositella. Make Quote Link to comment
Tomppa Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Neulalaakerit on yleensä noissa brassi-Pumissakin, mutta silmämääräinen tarkastelu ei kerro kieroudesta / väärästä mitoituksesta. Oletusarvoisesti noi CSP:n akselit on ihan samaa kamaa kuin muutkin. Tulevat kaikki (myös CB:n yms. akselit) samalta valmistajalta, UDEX, Udo Heuerilta Brasiliasta. http://www.udex.com.br/home/index_EN.php Sieltä voi tilata jos ostaa firman nimiin, löytää kunnon kimppajengin (+50 akselia) ja on valmis maksamaan yhtikäs mitään kehnonlaisesta laadusta ;) Sanoisin kyllä, että nuo ruottin poikien ja joidenkin jenkkipajojen omavalmisteet ovat turvallisempi valinta. Quote Link to comment
JaakkoS Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 huomioikaa se että kun laitatte levyjarruja, troppi olkia tai molempia niin ne levittää ulospäin, sillon on ihan ehdoton tollainen kavennettu akseli oli siinä sitten säätö mahdollisuutta tai ei..tulee muuten muuten hölmön näköinen tai rinkulat ei mahu alle.. Jamarit on niitten sivujen mukaan kavennettuja,tai Buggyja.Jos löytyis kunnostettu orggis-akseli,kelpais mainiosti,ellei parempaa eli sellasta missä pystytuet on rautaa eikä peltiä löydy. Mikä on toi HC:een original akseli? Anyway,leima tuli, onneks inssi ei huomannu et akselit on melkein 1cm silmämääräisesti vasemmalla. Ilmankos Vianor nosti kädet pystyyn 4-p säädöissä. Saa tyrkyttää... gt Quote Link to comment
Guest ERKKI SUOMINEN Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 huomioikaa se että kun laitatte levyjarruja, troppi olkia tai molempia niin ne levittääulospäin, sillon on ihan ehdoton tollainen kavennettu akseli oli siinä sitten säätö mahdollisuutta tai ei..tulee muuten muuten hölmön näköinen tai rinkulat ei mahu alle.. Riippuu renkaiden leveydestä ;) Quote Link to comment
JaakkoS Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 ..esim. Troppiolat, halvat empi levyjarrut 205X5 adabtereilla ja tavallinen täys levee säätöakseli..ja ne 155/165 renkaat..yks herra kerto että ahistaa..on vähän bulldog näköinen.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.