Jump to content

Paras etu-akseli


Guest GT

Recommended Posts

Otsikko kertoo aiheen,Puma lähtee veke mun biilistä,ottaa koriin kiinni ja silmämääräisesti koko-akselisto on noin 1cm vasemmalla.

Eli,mistä saa tällä hetkellä parhaan/järkevimmän aksilon,kunnostettu original?

Nii,saa tarjota hyviä...

T:gt

Link to comment

Jamarit on niitten sivujen mukaan kavennettuja,tai Buggyja.

Jos löytyis kunnostettu orggis-akseli,kelpais mainiosti,ellei parempaa eli sellasta missä pystytuet on rautaa eikä peltiä löydy.

Mikä on toi HC:een original akseli?

Anyway,leima tuli, onneks inssi ei huomannu et akselit on melkein 1cm silmämääräisesti vasemmalla.

Ilmankos Vianor nosti kädet pystyyn 4-p säädöissä.

Saa tyrkyttää...

gt

Link to comment

Neulalaakerit on yleensä noissa brassi-Pumissakin, mutta silmämääräinen tarkastelu ei kerro kieroudesta / väärästä mitoituksesta.

 

Oletusarvoisesti noi CSP:n akselit on ihan samaa kamaa kuin muutkin. Tulevat kaikki (myös CB:n yms. akselit) samalta valmistajalta, UDEX, Udo Heuerilta Brasiliasta. http://www.udex.com.br/home/index_EN.php

 

Sieltä voi tilata jos ostaa firman nimiin, löytää kunnon kimppajengin (+50 akselia) ja on valmis maksamaan yhtikäs mitään kehnonlaisesta laadusta ;)

 

Sanoisin kyllä, että nuo ruottin poikien ja joidenkin jenkkipajojen omavalmisteet ovat turvallisempi valinta.

Link to comment

huomioikaa se että kun laitatte levyjarruja, troppi olkia tai molempia niin ne levittää

ulospäin, sillon on ihan ehdoton tollainen kavennettu akseli oli siinä sitten säätö mahdollisuutta tai ei..tulee muuten muuten hölmön näköinen tai rinkulat ei mahu alle..

 

 

 

Jamarit on niitten sivujen mukaan kavennettuja,tai Buggyja.

Jos löytyis kunnostettu orggis-akseli,kelpais mainiosti,ellei parempaa eli sellasta missä pystytuet on rautaa eikä peltiä löydy.

Mikä on toi HC:een original akseli?

Anyway,leima tuli, onneks inssi ei huomannu et akselit on melkein 1cm silmämääräisesti vasemmalla.

Ilmankos Vianor nosti kädet pystyyn 4-p säädöissä.

Saa tyrkyttää...

gt

Link to comment
Guest ERKKI SUOMINEN
huomioikaa se että kun laitatte levyjarruja, troppi olkia tai molempia niin ne levittää

ulospäin, sillon on ihan ehdoton tollainen kavennettu akseli oli siinä sitten säätö mahdollisuutta tai ei..tulee muuten muuten hölmön näköinen tai rinkulat ei mahu alle..

 

 

 

Riippuu renkaiden leveydestä ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...