hanski. Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 pitäisi teettää kuplan takapäähänkin teräspunosjarruletkut... takapäässä, pohjalevyssä on se haarotuskappale (kupla -69), josta jakaantuu vasemmalle ja oikealle jarruputket.... niin onko esim. katsastusmiehellä sanomista, jos tekee yksimittaiset teräspunosletkut jarrusatulaan asti, tuosta haarakappaleesta alkaen..??? kuplaan saa teräspunosjarruletkua tuohon pohjalevyn ja vetoakselin taitteeseen kyllä, mutta siihen pitäisi taas liittää subarun jarruletku joka on satulassa kiinni... eli vähemmillä liitoksilla pääsisi yksimittaisella teräspunosletkulla... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Kun asiallisesti kiinnität, ja läpivienteihin laitat kunnon suojakumit yms. niin ei niillä o sanomista vaikka vetäisit letkulla edestä asti. Quote Link to comment
mikan Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Mulla oli omassa juuri tuosta haarakappaleesta kaksi pitkää letkua. Suojaputkien läpivienneissä oli kumiputken pätkät suojana. Mun mielestä mitä vähemmän liitoksia, sen parempi. t. Mika Quote Link to comment
hanski. Posted August 6, 2008 Author Share Posted August 6, 2008 Mun mielestä mitä vähemmän liitoksia, sen parempi.t. Mika samaa mieltä!!! mistä mika hommasit letkut? kun taas pohjanmaalle meen niin aattelin kävästä tuolla teettämässä... http://www.lautamakimotorsport.fi/ Quote Link to comment
mikan Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Autoracingistä osat ja tein itse. t. Mika Quote Link to comment
Ketsa Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 http://www.rallyracefin.fi/liittimet/Ja ... nnasto.pdf Quote Link to comment
hanski. Posted August 15, 2008 Author Share Posted August 15, 2008 dodii!!! projekti etenee taas...pohjanmaan mies teki komiat letkut!!! Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Eiks noissa banjoissa tosiaan oon mitään, mikä estäis sitä kääntymästä ja samalla löysäämästä pulttia? Quote Link to comment
hanski. Posted August 15, 2008 Author Share Posted August 15, 2008 jarrusatulassa on sellanen kolo, johon tuo "upotetaan", joka estää sen kääntymisen... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 No se on hyvä se. Yleensä kun näkee niitä semmosia koukkuja, jotka uppoovat reikään. Quote Link to comment
hanski. Posted August 15, 2008 Author Share Posted August 15, 2008 kyllä se banjo paikallaan pysyy... Quote Link to comment
Recommended Posts