Heebah Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Noniin, tähän on taas tultu. Työtoverit eivät ymmärrä varttimailiajoista mitään ja kyselevät "paljo se menee nollasta sataan? Ei se voi kiihtyä niin nopeesti..." Onko jotain kaavaa jossain, millä sais laskettua teoreettisen kiihtyvyyden kun omaa aikakortin tiedot? -tOmi- Quote Link to comment
Marko Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 esim 180hp ja 800kg tekee 0-100 n. 5,2s. Jos haluat tarkemmin niin laita autosi paino ja hepat privana. ei noi normi pahvit ymmärrä silti. Kaverilla on uus audi rs4 ja se kiihtyy 0-200 16,6s Kun kerroin sille että mäntsälässä on kupla joka kiihtyy samaan alle 11s ei uskonut millään :D Quote Link to comment
henryf Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Muutama 0-60mph (96,6km/h) http://www.markviii.org/~nightsky/sixty.htm weight of car in kilogrammes ------------------------------------- = 0-60 time maximum bhp of car * 0.9 http://www.mcocuk.co.uk/viewtopic.php?p ... 1a25241de9 Noilla voi jo haarukoida ja netistä löytyy lisää. Absoluuttista totuutta ei taida olla, noilla ainakin tulee eri tulokset mitä meidän tiedonkeruusta saimme. Quote Link to comment
metake Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Ja tuolla pääsee laskemaan tehoja varttimailiaikojen perusteella: http://www.mopartribe.org/hevosv.html Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Mulla ainakin täsmäs 4hv päähän siitä mitä on penkkilaput näyttäny, tolla Åken linkittämällä laskurilla. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Miulla meni urtsiverrarin kanssa kuskin paino noin 400 kiloon että sain tehot täsmäämään penkitetyn mukaan :) No, ehkä tämä vaan kertoo potentiaalista ja tehon hukkaamisesta. Quote Link to comment
metake Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Miulla meni urtsiverrarin kanssa kuskin paino noin 400 kiloon että sain tehot täsmäämään penkitetyn mukaan :) No, ehkä tämä vaan kertoo potentiaalista ja tehon hukkaamisesta. Sitähän noi laskurit ei ota huomioon, että sutii puoleenväliin rataa ;) Quote Link to comment
mikan Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Joo, eroa syntyy paljon tuloksissa riippuen sutiiko ja onko ahdettu. Monasti varttimailin aika voi olla sama, mutta loppunopeudessa on suuri ero. Aika harvalla muuten on optimaaliset välitykset varttimailia ajatellen. Räyskälässäkin aika monella oli se tilanne että vetääkö kolmosella loppuun vai vaihtaako vielä nelosen. t. Mika Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 mulla meni jo vitosella :D Quote Link to comment
mikan Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 mulla meni jo vitosella :D Woimamoottoriset on asia erikseen. Johan sulla meni vaihtoihinkin sitten varmaan monta sekuntia, senkin tomaatti. :-) t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Lataa RaceChrono Noksulan luuriin ja ota työkaverit mukaan ja vedät muutamat vedot, ei tarvi selitellä dokut löytyy puhelimesta. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.