Guest vw72 Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 siinähän noita ois... Quote Link to comment
mite^ Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 ui saatana :P paa vielä pönttö kunnolla jm henkisesti ;) Quote Link to comment
Guest vw72 Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 tässä on tällä pakoputkistolla ja äänenvaimentajalla kovempi ääni ku omassa jokkisvehkeessä joten hiljaisempi vaimenninratkaisu pitäis kehittää... Quote Link to comment
Guest vw72 Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 talvi on taas tulossa eli hyvä syy parannella tuota omaa kuplaa.. elikkä pitäis tänään nostaa kone pois jotta sais talven aikana korjattua luistavan kytkimen ja samalla vois tosiaan käyttää ton mosan penkissä jotta saa seokset paemmin kohdilleen kun meinaa tällä hetkellä käydä rikkaalla.. sitte täs talven edetessä vois myös laitella sisustan parempiin kuosiin ni ois kivempi taas kruisailla ens kesänä. pitänee taas kirjoitella lisää ja laitella kuvia kunhan hommat etenee, et sellaista tällä ketaa. Quote Link to comment
Guest vw72 Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 no eipäs oo taas hetkeen tullu kirjoitelua mutta koneen nostin pois ja irroitin kytkimen josta en kyllä löytänyt mitään ilmeistä syytä luistamiselle joten täytynee vaan hommata uusi levy ja asetelma niin eiköhän sitte tarraa kunnolla. koneen pöydällä ollessa ajattelin säätää ajankuluksi venttiilit ja hyvä niin sillä muuten en ehkä oisi huomannut ajoissa että yksi venttiilin ohjuri oli lähtenyt liikkeelle. no eipä muuta kuin kannet irti ja venttiilit pois niin selvis syykin ohjurin irtoamiselle ohjuri on jostain syystä välistynyt nin paljon että on irronnut. tämän ratkaisin ostamalla ja asentamalla uudet ohjurit jotka varmaan pysyvät, ainakin olivat tarpeeksi tiukat. nyt täytyy vielä teettää uudet kulmat kansiin ja venttiileihin kun eivät pidä enään uusien ohjureiden asentamisen jälkeen. tälläista tällä kertaa täytyy kirjoitella lisää kun hommat edistyy. Quote Link to comment
Guest Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 laita konehuoneen ilmapellit paikoilleen, nakyy ainakin se takapelti puuttuvan. Konehuone pitaa eristaa auton alapuolesta taysin, tiivistetta myoden. Muuten koneen alta nousee kuumaa ilmaa konehuoneeseen ja moottori tuppaa ylikuumenemaan. Idea: Pakosarjaksi sivulle aukeeva sidewinder, iso vaimennin lokasuojan alle, ja pakoputken paa askarrellaan tulemaan tosta samasta aukosta helmassa... hommaa teettaa ja tarkkaa sovitusta mutta pitais onnistua? Quote Link to comment
JaniM Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Tällei vai: http://www.porvwoo.fi/images/P1020929.jpg Quote Link to comment
Guest vw72 Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 juu täytyy tosiaan laittaa kaikki pellit mitä tonne konehuoneeseen kuuluu ja ihan hyvä pakosarja idea täytyy kehitellä kyllä hiljaisempi putkisto. Quote Link to comment
Guest Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Tällei vai:http://www.porvwoo.fi/images/P1020929.jpg Just noin :) Ite tein joskus semmosen missa oikea putki paattyi lokarin alle, ja helman aukoista tuli feikkihuilut ulos, jotka ei siis johtaneet mihinkaan. Hienompi se olis kun sais oikeasti ne paat tulemaan helman orggis aukoista. Tassa tapauksessa tosin ei ole orggis aukko vaan yksi aukko keskella... siihen van niin iso roori kun mahtuu :D Vaikka tallee: Quote Link to comment
karvanoppa Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Takaluukkuun krominen lukko, normaalit kilvet, noi eu paskat ei vanhaan kalustoon sovi ollenkaan. Tummennukset pois tai jos pitää olla niin tummenna takalasikin. Vaimentajaksi kannattaa etsiä sellainen joka on kiertävä, noi läpipuhaltavat mallit ei vaimenna mitään. Madaltaa vois hieman? Quote Link to comment
Guest vw72 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 täytyypä taas pitkästä aikaa hiukan kirjoitella tännekkin. elikkäs nyt on taas auto saatu viime viikon aikana tälle kesälle ajoon ja ääni ongelman ratkaisin asentamalla änkkäriksi ladan takapöntön jolla ääni hiljeni huomattavasti tosin ei mikään maailman hiljaisin vieläkään mutta parempi kuitenkin. nyt ei toistaiseks tarvi muuta tehdä kuin päästellä menemään vaan, kaiken lisäksi mahtavan helteiset ajokelitkin näin kesäloman kunniaksi. Quote Link to comment
Guest vw72 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Nyt taas syksyn ja tulevan talven kunniaksi iski inspiraatio ja täytyi ottaa kone pois perästä ja ajattelin rakentaa sen osittain uusiksi. Konetta vaivasi selvä alaväännön puute (ei yllätys avarilla kansilla ja kohtuu jyrkällä nokalla.), kone pysyy muuten samana paitsi nokaksi vaihtuu joko engle w110 tai scat c35. (lienevät miltei identtisiä?) sekä sylinterikannet vaihtuvat vakioventtiilein varustetuiksi ja kevyesti avarretuiksi. Edellämainittujen lisäksi tietysti uusin ainakin kk laakerit ja ehkä rungot riippuen kunnosta, mikähän mahtaisi olla sopiva puristus kyseisille nokille? onko 9 tai hiukan vajaa liikaa? Quote Link to comment
metake Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Mulla on Scat C35 ja puristukset 9.25 ilman ongelmia. Aiemmilla kansilla oli 8.5 ja ihan ok sekin oli. Quote Link to comment
Guest vw72 Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Tämäkin projekti on nyt edistynyt sen verran että sain kannet pörräiltyä ja kiikutettua koneistajalle joka sipaisee niistä hiukan pois, tavoite puristus ois sellainen 9.0. Lohkollekin olen sen verran tehnyt jotta sain sen pestyä ja putsailtua kaikin puolin ja lopuksi maalasin sen mattamustalla kuuma maalilla saas nähdä pysyykö.. Uutta osaa koneeseen tulee w110 nokka ja kiertokangen laakerit, rungot ovat miltei uudenveroiset joten ne saavat vielä kelvata, päivittelen lisää kunhan hommat edistyvät.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.