Jump to content

Jarru levyistä


JM

Recommended Posts

Meillä on tommoset mutta 4x130 jaolla. Verrattain mainion oloiset, mutta painavat varmasti yli tuplaten mitä vakiolaikka, painon perusteella eivät ollenkaan kisaiset. Vakiosatuloille nuo eivät toki käy. Meinattiin parittaa noille wilwoodin 4-mäntä-dynalitet (kys operaatio vaatii olka-akselin jyrsintää ja adapterin hitsaamista joten ei liene katulaillinen operaatio).

 

Puavo @ dwl

Link to comment
Mä oon meinannut koko sarjan ostaa, saiskohan halvemmalla jos itse ostaa muunlaiset 4-mänt. satulat, levyt, palat ja sovitepalikan satulalle?

 

 

 

15859.jpg

 

Ihan varmasti saa,jos saat sovitepalat järjelliseen hintaan.

Link to comment
Pystykö nämä ympäämään vakio levyyn.

http://www.csp-shop.de/shop2/frame_nach ... 0592a&pn=0

 

Sorvais levyn navasta hittoon ja pultais ton kiinni. Kokemuksia mahtaako kestää?

 

Mistä saa/saako mistään pyörän napoja pukki keulaan.

 

Sovittelin itse 300mm irtokeskiö kisalevyä kuplan orkkislevyyn ja se ei ainakaan osunut kohdalleen. Kiinnityspulttijako osui aika jämptisti levyn juuressa olevaan kevennysuraan. Jos käyttäisi vaikkapa 4x100mm jakoa ja sorvaisi koko navan ulkokehän pois, niin levyn pystyisi asentamaan kilpurien perinteisellä sovitehatulla. 300mm kisalevy maksaa jenkkilässä alkaen alle $50, joten pitemmän päälle olisi halvempi vaihtoehto.

 

Irtonapaa ei ole vastaan tullut, mutta niissä uudemmissa kuplissa on pakko sellainen olla kun niiden levy on tämän näköinen http://shop.volkswarenhaus.de/index.php ... front.html

Link to comment

Ei muuta kuin paikalliseen tai lähimpään marmoritiskiin ja tilaamaan 2003 Mexicokuplaan etujarrupalikkaa. Kyllä ne tillaa ja jos kysyvät alustanumeron perään, ottakaa vaikka jostain ebayn myynti-ilmoituksesta alustanumero talteen ja sanokaa ostaneeni tälläisen kuplan jase on tuolla kontissa tulossa, mutta jarruosaa kiitos:D

 

Tietty varaosamyyjä nieleskelee ensin pari minuuttia happea noin helpon osakyselyn jälkeen ja kakoo ettei niitä saa. Merkkiliikkeillähän on velvoite toimittaa osia tuon ikäiseen, joten laittakaa se varaosamyyjä hikoilemaan...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...