Jump to content

13.6 NNC STREET SLIDE, HYVINKÄÄ


Recommended Posts

  • 1 month later...
Guest valtteri

Otso? Kotten? Slugit?

Ai niin, eihän slugeilla ole tapahtuman luonteeseen sopivia kulkupelejä...

 

-tOmi-

 

Joo, saakeli se on harmi kun me kaikki ei voida olla yhtä innokkaita ja aikaansaavia harrastajia. Oon kyllä joka ilta rukouksissani hartaasti ja itku kurkussa toivonut, että huomenna olisin edes hieman heebamaisempi ja sankarillisesti niittäisin kanssaihmisteni varauksetonta kunnioitusta ja ihailua...harrastajat kaikkialla Suomessa kumartaisivat minua ja autonrassaussaavutuksiani, ja tunnustaisivat ylivertaisen työmoraalini, motivaationi ja omistautumiseni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jatkan rukoilua...

Link to comment

Kyllä sun Valstu pitäis vielä miettiä copywriterin uraa...

 

-tOmi-

 

PS pitääkö tosta nyt sitten ymmärtää, että ette oo tulossa paikalle ees potkiin käpyjä?

Jyrki, Jussi, Alhomatic, Seppälä, Kotten, HSuomi ja Otso ainakin tulossa, eli hyvät kapinat saadaan pystyyn.

 

 

Otso? Kotten? Slugit?

Ai niin, eihän slugeilla ole tapahtuman luonteeseen sopivia kulkupelejä...

 

-tOmi-

 

Joo, saakeli se on harmi kun me kaikki ei voida olla yhtä innokkaita ja aikaansaavia harrastajia. Oon kyllä joka ilta rukouksissani hartaasti ja itku kurkussa toivonut, että huomenna olisin edes hieman heebamaisempi ja sankarillisesti niittäisin kanssaihmisteni varauksetonta kunnioitusta ja ihailua...harrastajat kaikkialla Suomessa kumartaisivat minua ja autonrassaussaavutuksiani, ja tunnustaisivat ylivertaisen työmoraalini, motivaationi ja omistautumiseni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jatkan rukoilua...

Link to comment
Guest urpopuisto

Hyvin kirjoitettu :)

 

Toki me slugit tulemme paikalle, ja vieläpä harrastevolkkarilla kuten asiaan kuuluu. Huomenna ihailemme kun te muut kiihdytätte.

 

 

 

-Marko

Link to comment

A-Luokan Top 5: 5x VW kupla!!! http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202009/NncStreetSlide/A.JPG/full

 

Itse harjasin kolmannen sijan koska kilpakumppani joutu lähtee kesken leikin menee. n.0,3s paremmalla reaktiolla olis voinu tulla jopa 2 sija.

 

Huippu hyvä tapahtuma taas kerran. Keli uhkaili aamusta mutta muuttu hyväksi ajan myötä.

 

Onnea nopeamille, ja hitaammille myös. Kiitos järkkäreille.

Link to comment

Joo, hyvä tapahtuma jälleen kerran.

Harmitti urakalla, että joutu lähtee kesken menee, mutta minkäs teet ku vieraat odotti... Loppunopeudesta puuttu viis kilsaa ja ET.ssä oli ainakin kolme kymmenystä liikaa.

Kuuskytjalkaset oli aika tasasia: 1,786 ja 1,787 ilman lähtökierrosrajotinta:-)

 

Miten kävi finaalissa?

 

-tOmi-

 

 

 

 

A-Luokan Top 5: 5x VW kupla!!! http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202009/NncStreetSlide/A.JPG/full

 

Itse harjasin kolmannen sijan koska kilpakumppani joutu lähtee kesken leikin menee. n.0,3s paremmalla reaktiolla olis voinu tulla jopa 2 sija.

 

Huippu hyvä tapahtuma taas kerran. Keli uhkaili aamusta mutta muuttu hyväksi ajan myötä.

 

Onnea nopeamille, ja hitaammille myös. Kiitos järkkäreille.

Link to comment
Guest pronos

Hyvä tapahtuma taas kerran!

 

Sai pikkuveikkaa(järkkärinä) kiusata kun "nopeat" tuninkiautot katteli horisonttiin katoavia nopeita puksuja.

Hitlerin kosto kuskin kanssa vaihdoin muutaman sanan ja auto oli kyllä livenä vielä härskimpi kuin kuvissa.

Millähän tekniikalla sininen kylkiputkilla varustettu kupla oli?

Link to comment
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...