Jump to content

Urhon Ajot 2004


Guest jukka

Recommended Posts

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Kimmo Antikainen

Ehdottomasti samaa mieltä !

 

Kiitoksia naapuritallille että Ilimann säästyi keskeytyksettä, saatiin venakopat pitää täydellisesti pieni öljyntihkutus kunnollisella tiivisteliimalla!

 

btw., meidän talli on tehnyt jo sopimuksen vuoden päähän kioskimyyjän kanssa että näpit irr..... :D Noniin... tästä se lähtee.. uhoomine ens vuoden kisoihi ;)

Link to comment

Pikkusen on niska ja selkä kipeä mut saatiinpahan ees pokaali.

Onneks oli Mito kyydissä niin tallentui loistavaa kuva-materiaalia tapahtuneesta.

 

Ja tosiaan saa tarjota hyvää koppaa että saadaan UH-0 takasin baanalle.

Link to comment

Onneks kuski ja appari selvis venähdyksillä ja nirhaumilla. Peltiä saa aina lisää, päätä ei.

 

Tosiaan jos on hyvää '68-'69 koria jouten ja rungon etupäätä, niin ilmotelkaa. Ens vuonna ei varmaankaan tulla katuautolla.

Link to comment

Kiitosta juu järjestäjille, tapahtumahan oli aivan loistava poislukien tuo lopputoteutuma! Koska ikänä ei oo liian aikaista aloitaa UH-Oominen, niin ens vuotta varten kysymys: saahan autossa olla vesi-etanoliruiskutus jos sillä ei jäähdytetä kansia, sylintereitä tai lohkoa vaan...?

 

Korin keulaosat kelpaa tosiaan kyllä, nähtävästi A-pilareista taaksepäin kaikki olisi jokseenkin suoraa ja ehjää, esim. ovissa ei ollu kuin n. 5mm klappi. No rattiputki toki on ihan kiero, ja ilmeisesti Miton polvi oli nirhassu vaihdekepin edessä olleen nopeus- ja ö-lämpömittarin telineen mutkalle - iisi remontti, onneksi ei ollu niin tukevaa tekoa että olis lumpion lävistänyt.

 

Hyvä tosiaan että äijät selvis buranalla, ja parempi jotta meni keula edellä kun peräpäässä on jokunen tuhat euroa enempi kiinni kuin keulassa :)

 

Satasen tarkkuudella meidän nopein kierrosaika oli muuten 1.58.84, oli sellainen infrapuna-ajanottovärkki autossa kiinni.

 

Kuvamatskuu varmaan iltasella dwl:n sivuilla.

 

Puavo@dwl.fi

post-71-13888357718636_thumb.jpg

Link to comment

Öljy taitaa olla liukasta. Kuten videolla kuuluu, renkaat ei ulise sladissa, vaan vasta kun takarenkaat nappaavat pidon, ja kun etupyörät on käännetty luiston suuntaan niin eipä tuossa ehdi "kissaa" sanoa.

Link to comment
Guest Kimmo Antikainen

Osasyynä radan oljyn määrään voisin pitää sitä sadetta, joka varmaan aika tehokkaasti "pesi" öljypohjia jotka olivat hieman kostuneet öljystä autosta tai toisesta. Itsekin syyllistyin muutaman tipan tiputukseen kiinalaisista venakopista mutta vika korjattiin heti kun se havaittiin, eikä sitä öljyä sieltä niiiin paljoa tullut.

Link to comment
Guest Sami Lahtimaa

Olisko kellään video pätkiä kuvattuna auton sisältä Urhoista itsellä ei ole sellaista ja olisi mukava liittää omaan videoon inside kuvaakin.

 

jos jollain ois ja sais jotenkin sitä lähetettyä minulle kohtuu hyvä tasosena niin olisi kiva!

 

Terv sami

Link to comment

DWL:llä on reilu puoli tuntia in-car footagea, videossa kierrosajat 2.00 - 2.20 ja muutamia kivoja ohituksia (muitakin kuin niitä joissa Motturi tai KLR menee meidän edelle).

 

Harmi vaan että dv-kameran pohjakierteeseen ei ihan jalustan ruuvi yltänyt, joten kuvaukseltaan paras matsku on vaan vhs-c:llä eikä ihan dvd-tasoista.

 

Nämä tosin ottavat nyt hetken aikaa kun kellään ei oo VIVO-korttia niin ei saada niitä just tähän hätään koneelle sisään :( Mito laittanee meille DVD:llä käsivaralta dv-kameralla kuvatut matskut, niin ne nyt ainakin parigigaisena hyvälaatuisena saa.

 

Puavo@dwl.fi

Link to comment
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...