Jump to content

Tyhmä kysymys akuista.


Guest MillaI

Recommended Posts

Guest MillaI

Tilasin Volkswarenhausista 6v akun ja se vihdoin tuli.

Toimitetaanko nuo akut ilman vettä?

Tuossa oli yhden lohkon korkki auki ja akku on tyhjä?

En ole ennen ostanut täytettävää akkua...

Link to comment

Olishan noita akkuja Suomestakin saatavilla. Varmaan ilman happoja kun maailmalta lähettelevät, muuten se olisi jollain vaarallisten aineiden kuljetuksella lähetettävä. Nythän sinne pitää akkuhappoa laittaa, ei pelkkää akkuvettä! Happoa varmaan saa hyvin varustetuista autotarvikeliikkeistä.

Link to comment
Guest MillaI

Ei ole myyjä vastannu vielä.

Ei ole vastannu myöskään siihen kysymykseen et miksi multa oli laskutettu tilaamani takaluukin tiiviste, mut sitä ei ollu toimitettu, eikä paketissa lukeni mitään jälkitoimituksesta. Alkaa tympii tollaset yli 50 €:n mokat, joita sattuu jo monella nettikaupalla.

 

Bensaletkuakaan ei meinaa mistään saada, olin jo yhdestä paikasta tilannu sen aiemmin, mut lähettivät väärän. Tänään sain melkein oikean, mut en ihan.

Nyt on Moto-Hämeessä tilaus ja englannissa.

Jos vielä tulee väärä, niin myyn koko paskan poies, ei elämä voi olla näin vaikeaa! ;D

Link to comment
Guest MillaI

Nyt menee jo vi***ilun puolelle.

Sen verta on selvinny et happoo akkuun pitäis laittaa.

Äsken äkkii (5 min. ennen sulkemista) ajoin Motonettiin hakee happoa, niin ei myyny mulle kun sanoin et auton akkuun laittaisin sen. Poika kivenkovaa väitti et ei se käy kuin moottoripyörän akkuun.

Just...

Huomenna uusi yritys Biltemassa.

Link to comment
Guest jukka nurmo
Nyt menee jo vi***ilun puolelle.

Sen verta on selvinny et happoo akkuun pitäis laittaa.

Äsken äkkii (5 min. ennen sulkemista) ajoin Motonettiin hakee happoa, niin ei myyny mulle kun sanoin et auton akkuun laittaisin sen. Poika kivenkovaa väitti et ei se käy kuin moottoripyörän akkuun.

Just...

Huomenna uusi yritys Biltemassa.

Aika vaikean kautta olet tuon akku/bensaletku hommat hoitanut . itse 10 kuplaa rakantaneena en ole koskaan joutunut tilailemaan ulkomailta osia en ainakaan akkuja.

vai onko suomesta tullut takapajula ettei mitään saa suoraan liikkeestä :)

kyllä lahdesta saa akun kun menee akkukauppaan ja sanoo et 6v:nen kiitos 3min ja uusi akku on kiinni ja ajossa.

Link to comment
Guest MillaI

Hienoa Jukka että sulla on käyny tuuri!

Teillä on Hollolassa paljon paremmin asiat kuin täällä Espoossa.

Mä en ole rakentanut vielä yhtään kuplaa, enkä rakenna.

Link to comment
Guest MillaI

Nyt on akussa hapot. Kohta käyn tarkistaa täytyykö vielä lisätä ja sit laitan sen latautumaan.

Kiitos kaikille hyvien vinkkien antajille niistä.

 

Bensaletkua vielä odottelen...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...