Guest topikettu Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 onko jo tuossamallissa yksiavain järjestelmä ? tuntuu ainakin että , virta-avain ei käy oveen ja moottorinluukkun . Quote Link to comment
vesav Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 mulla ainakin on... Quote Link to comment
vwagen Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Ei ole-65:.ssa yksiavainjärjestelmää,ainakaan tehtaalta lähtiessä. Quote Link to comment
vesav Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 mites ne sitten on tehtaalta? eriavain luukkuihin ku virtalukkoon? mikäs ihmeen idea siinä on? hmm... onkohan mulla sitten vaan sohlo virtalukko :) Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Minulla on omassa 65:ssa kaksi SC-sarjan avainta, joista toinen käy kuskin oveen ja virtalukkoon ja toinen konehuoneen luukun lukkoon. Quote Link to comment
ARTO Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Jokaisessa kuplassani (useita) joissa ollut toimiva moottoritilan lukko+avain on ollut omalla avaimellaan. Ohjaamon ovet ja virtalukko tehtaalta lähtien samalla avaimella. Quote Link to comment
Tanhis Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 NO jos nyt vähän soppaa hämmennetään niin mut t34:ssa on jokaisen lukkoon sama avain eli hanskalokero,virtalukko,takaluukku ja ovet. Ja on hyvin todennäköistä että lukkoja on vaihdettu vuosien varrella ja eikös ole niin että kaikki 65 kuplat ei ole tehtaalta tullessaan edes omannut takaluukun lukollista nappulaa. Quote Link to comment
-tipi- Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Lainaan taas Etzoldia, jonka mukaan yksiavain systeemi tuli Kupliin 1.8.66. Quote Link to comment
vwagen Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Konepellin lukko oli kuplassa aina lisäväruste,tai siis vuodesta-49 lähtien,siihen asti etu ja takaluukussa oli lukkittavat L-kahvat.Suomessa konepellin lukko oli useimmiten jälkiasennettu lisävaruste ja eriavaimella,stä en tiedä oliko jostain lähtien samalla avaimella jos oli tehdasasennettuna lisävaruseena. Lukot on helppo sarjoittaa mille tahansa SAMAA PROFIILIA olevalle avaimelle,poikkeuksena useimmat virtalukot jotka on koottu niittaamalla. Quote Link to comment
Guest pihlainen Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Tunnetustihan volkkarin yksiavainjärjestelmä on ollut sellainen, että yksi avain käy vain yhteen oveen... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.