ARTO Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Aloitetaanpas uusi aihe. Konetta purkaessa sylinterikannesta löytyi jotakin hassua... Nopeimmalle hoksaajalle hyvää mieltä ja vwkurkogurupalkinto:) Mites muiden patenttilöydot? Quote Link to comment
JaniM Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Kansilämpöjä mittaillut tai jopa öljynlämpöjä, jos oikein proo ollut :)) Quote Link to comment
Hebster52 Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Missäkohtaa noi ruisku typ-1:sten lämpöanturi kuuluu olla oikeesti? :) Quote Link to comment
-tipi- Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Erikoinen jäähdytyspellin kiinnitysruuvi. Quote Link to comment
ARTO Posted November 2, 2009 Author Share Posted November 2, 2009 Juuh, kansi on kuplan AJ-koneesta ja kuvassa näkyvä anturi on kyseisen konemallin alkuperäinen eli siitä voi päätellä mikä vinksallaan... Oikeilla jäljillä ootte. Quote Link to comment
vwagen Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Ruiskukoneeseen vaihdettu tavallinen kansi jossa ei ole anturin paikkaa,on se varmaan noinkin toiminut,aika lähellähän se oikea paikka olisi. Quote Link to comment
ARTO Posted November 2, 2009 Author Share Posted November 2, 2009 Jeps, täysin oikea vastaus! Alkuun jäi iteltäkin huomaamatta moinen sovellus, enemmänkin huomio kiinnittyi normaalia tiukempaan anturin irroitukseen ja sen parissa ähräämiseen eli isonnettu kierrekin oli tehty päin persettä. Nyt pohdinnassa, hitsauttaakko alumiinikökkäre vähän sivummalle ja siihen porata reikä ja kierre sisään vai jatkaa amerikan poikien valitsemalla tiellä:) . Kannet kun muuten hyväkuntoiset, ei halkeamia ym vikoja. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.