Jump to content

full flou systeemi kumpi on parempi


Guest kuusejyr

Recommended Posts

eli öljypupun päästä laipalla kiertoon vai öljylauhdittimen väliin asennuslaippa ja siitä kiertoon.....

 

olen lukenut vanhoja keskusteluja ja niistä ei oikein pääse perille .........

 

eli kumpi on parempi!!!!!!

Link to comment

Eiks öljynjäähdyttimenkin tilalle saa fullfown kun jumittaa ton no.1 Pressure relief valven kiinni, ja sit laittaa suodattimen, jonka jälkeen ylimääräsen relief valven ja jäähdyttimen siihen rinnalle.

 

Kuusejyr: milläs se kone voitelee, jos pumpaat öljyt lisäöljypohjaan?

Link to comment
missä se pääöljykanavan roppu on? eikö sitä voi ohjata lisäoljypohjaan,,,,,,

 

Samalla vois jättää öljypumpun turhana pois, ei se paljon hyödytä pumpata öljypohjasta öljypohjaan ;)

 

Eli, öljy menee pumpusta ff:n öljynsuodattimelle (ja mahdolliselle lisäjäähdyttimelle) ja sen jälkeen se palautetaan pääöljykanavaan, josta se menee sitten orkkis öljyjäähylle ja koneen voiteluun.

Link to comment

pitääkö öljypumppussa tukkia tuo reikä kun laittaa ff systeemin jos niin on sitten tajuan sen että öljy pitää ohjata takas lohkoo eli kaikki öljy kiertää sen ff kautta???

 

selventävä kuva:
Link to comment

Toi nimitys full flow lienee peräisin siitä että kaikki öljy suodatetaan. Jossain suositeltii tulppaamaan molemmat, sekä pumpun runko, että lohkosta se orkkiskanava. Ettei niiden rajapinnasta karkaa öljyä lohkoon.

 

Muistaakseni Hot VWsin strokeri projektissa, öljy otettiin pihalle sen kanavan päästä, jonka kyljessä öljynpaineanturi on, ja palautettiin anturin kohtaan, näiden väli tietty tulpattiin.

Link to comment

Onkos ketään tutustunut csp:n, ei koneistusta eikä koneen purkua vaativaan full flow systeemiin että miten toimii.

 

Tuoteseloste

Up to now the basic requirement for a full-flow oil system has always been a complete disassembly of the engine. No retrofit installation with the engine assembled has been possible. With the new type of full-flow connecting adapter CSP Products are setting off down a new path. Here the precondition is that a production series oil cooler will no longer be used. Our full-flow connecting adapter eliminates the rear oil pressure control piston. This control piston only operates as a cheap oil thermostat and is not required when using an external thermostat and oil cooler. In this way we have been able to achieve a much more constant oil pressure. With this system it is only necessary to close off the oil pump pressure tapping. Our full-flow connecting adapters are completely machined from one piece using modern CNC procedures. The connector sizes can be supplied as #8 AN screw fittings or as M18 x 1.5 banjo screw fittings. As fittings we recommend our Aeroquip fittings or appropriate ring fittings for M18 x 1.5 banjo bolts. The adapter is sealed via a Viton O-ring together with a copper ring.
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...