Guest Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 eli öljypupun päästä laipalla kiertoon vai öljylauhdittimen väliin asennuslaippa ja siitä kiertoon..... olen lukenut vanhoja keskusteluja ja niistä ei oikein pääse perille ......... eli kumpi on parempi!!!!!! Quote Link to comment
vesav Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 kylmänä öljy ei kierrä suodattimen kautta jos ulostulo on lauhduttimen alta... Eli eikös silloin kannesta ulos olis se parempi vaihtoehto jolloin öljy on aina suodatettua... Vesa Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 ee se mikään full flow ole jos riistät JÄÄHDYTTIMEN laipasta, sieltä ei kulje läheskään kaikki öljy... Eli pumpulta ulos, ja pääöljykanavaan takasin. Quote Link to comment
metake Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Jos sen ryöstölaipan laittaa sinne öljyjäähyn alle, niin käypi koirankoppi ahtaaksi ja joutuu jäähykopan muokkaushommiin. Quote Link to comment
Guest Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 missä se pääöljykanavan roppu on? eikö sitä voi ohjata lisäoljypohjaan,,,,,, Eli pumpulta ulos, ja pääöljykanavaan takasin. Quote Link to comment
-tipi- Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Eiks öljynjäähdyttimenkin tilalle saa fullfown kun jumittaa ton no.1 Pressure relief valven kiinni, ja sit laittaa suodattimen, jonka jälkeen ylimääräsen relief valven ja jäähdyttimen siihen rinnalle. Kuusejyr: milläs se kone voitelee, jos pumpaat öljyt lisäöljypohjaan? Quote Link to comment
metake Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 missä se pääöljykanavan roppu on? eikö sitä voi ohjata lisäoljypohjaan,,,,,, Samalla vois jättää öljypumpun turhana pois, ei se paljon hyödytä pumpata öljypohjasta öljypohjaan ;) Eli, öljy menee pumpusta ff:n öljynsuodattimelle (ja mahdolliselle lisäjäähdyttimelle) ja sen jälkeen se palautetaan pääöljykanavaan, josta se menee sitten orkkis öljyjäähylle ja koneen voiteluun. Quote Link to comment
Guest Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 pitääkö öljypumppussa tukkia tuo reikä kun laittaa ff systeemin jos niin on sitten tajuan sen että öljy pitää ohjata takas lohkoo eli kaikki öljy kiertää sen ff kautta??? selventävä kuva: Quote Link to comment
-tipi- Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Toi nimitys full flow lienee peräisin siitä että kaikki öljy suodatetaan. Jossain suositeltii tulppaamaan molemmat, sekä pumpun runko, että lohkosta se orkkiskanava. Ettei niiden rajapinnasta karkaa öljyä lohkoon. Muistaakseni Hot VWsin strokeri projektissa, öljy otettiin pihalle sen kanavan päästä, jonka kyljessä öljynpaineanturi on, ja palautettiin anturin kohtaan, näiden väli tietty tulpattiin. Quote Link to comment
Guest Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 millä sen tukkii? pitää tukkia... Quote Link to comment
Tanhis Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Onkos ketään tutustunut csp:n, ei koneistusta eikä koneen purkua vaativaan full flow systeemiin että miten toimii. Tuoteseloste Up to now the basic requirement for a full-flow oil system has always been a complete disassembly of the engine. No retrofit installation with the engine assembled has been possible. With the new type of full-flow connecting adapter CSP Products are setting off down a new path. Here the precondition is that a production series oil cooler will no longer be used. Our full-flow connecting adapter eliminates the rear oil pressure control piston. This control piston only operates as a cheap oil thermostat and is not required when using an external thermostat and oil cooler. In this way we have been able to achieve a much more constant oil pressure. With this system it is only necessary to close off the oil pump pressure tapping. Our full-flow connecting adapters are completely machined from one piece using modern CNC procedures. The connector sizes can be supplied as #8 AN screw fittings or as M18 x 1.5 banjo screw fittings. As fittings we recommend our Aeroquip fittings or appropriate ring fittings for M18 x 1.5 banjo bolts. The adapter is sealed via a Viton O-ring together with a copper ring. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.