Jump to content

VW-OPEN 22.05.2010 KIIKALA


BRC

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
[uho]Tuo vihreä länkisäärinen ovaali pieksää tuon vihreän juopon paksutolpan Kiikalassa.[/uho]

 

Kova jätkä! ;) Mutta todellinen uho on ottaa tämä haaste vastaan. Jos länkisääri pieksää juopon saat multa yhden vinkkarin.

Link to comment

Nyt kun on uhottu niin pakko selvittää säännöt jotta pääsee stripille, eli mitä vaaditaan:

 

- turvavyöt, onko oltava, millaiset, lantiovyö, 3-piste, 4-piste?

- kypärä, ilmeisesti tarvitaan, onko vaatimuksia, polkupyöräkypärä ei ilmeisesti kuitenkaan riitä?

- turvakaaret, ei taida ainakaan kaikissa autoissa tarvita?

- muita pakollisia määräyksiä?

 

Ja mun tapauksessa vakio (tai ainakin lähes) 1600 kupla.

Link to comment
Nyt kun on uhottu niin pakko selvittää säännöt jotta pääsee stripille, eli mitä vaaditaan:

 

- turvavyöt, onko oltava, millaiset, lantiovyö, 3-piste, 4-piste?

- kypärä, ilmeisesti tarvitaan, onko vaatimuksia, polkupyöräkypärä ei ilmeisesti kuitenkaan riitä?

- turvakaaret, ei taida ainakaan kaikissa autoissa tarvita?

- muita pakollisia määräyksiä?

 

Helvetin hyvä pointti!

Omassa kärryssä ei ole vöitä, eikä tule!!!

Pakko vetää oma uhoaminen takaisin jos turvavyö on vaatimus radalle pääsyyn =(

 

Minulla "30-heppainen" kupla ;)

Link to comment
Guest kari lindholm
Nyt kun on uhottu niin pakko selvittää säännöt jotta pääsee stripille, eli mitä vaaditaan:

 

- turvavyöt, onko oltava, millaiset, lantiovyö, 3-piste, 4-piste?

- kypärä, ilmeisesti tarvitaan, onko vaatimuksia, polkupyöräkypärä ei ilmeisesti kuitenkaan riitä?

- turvakaaret, ei taida ainakaan kaikissa autoissa tarvita?

- muita pakollisia määräyksiä?

 

Ja mun tapauksessa vakio (tai ainakin lähes) 1600 kupla.

 

 

Ajajan alaikäraja?

Link to comment
  • 4 weeks later...

Auton tulee läpäistä turvatarkastus: ei öljy(eikä nestevuotoja), jarrut toimittava, ohjaus jne oltava, akku kiinnitetty, KULJETTAJALLE TURVAVYÖ ja KYPÄRÄ.

 

Tarkastus on vain yleistä turvalliseen ajoon tähtäävää. Emme halua turhia radan/maaston putsaustalkoita, on mukavempaa kun ajoaikana vain ajetaan...

Henkilö- ja materiaalivahingot ovat aina turhia, niitä pyritään kaikin keinoin välttämään.

 

Esim Turvavyö oy Helsingissä valmistaa vöitä, joita voi varmasti asentaa kaikkiin VW-malleihin helposti, jos ei muualta sitten löydy. 2-piste vyö riittää.

 

Jos ovaaleja tulee runsaasti, voidaan eritellä tarvittaessa vaikka "ovaaliluokka".

 

Lisätietoja info@kuplapaja.com / 0400657728

Link to comment
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Guest Jutta
Ja mun tapauksessa vakio (tai ainakin lähes) 1600 kupla.

 

Rupee kyllä hieman arvelluttamaan tämän haasteen reiluus, varsinkin kun huomiodaan mikä on panoksena... Kuinkakohan paljon tuo lähes vakio 1600 länkisääri on haastepäivästä muuttunut?

 

Tarttisin lainaan kesärenkaat vastatakseni tähän haasteeseen, mutta uskallankohan ottaa ne lainaan tältä mieheltä?

Link to comment
Ja mun tapauksessa vakio (tai ainakin lähes) 1600 kupla.

 

Rupee kyllä hieman arvelluttamaan tämän haasteen reiluus, varsinkin kun huomiodaan mikä on panoksena... Kuinkakohan paljon tuo lähes vakio 1600 länkisääri on haastepäivästä muuttunut?

 

Tarttisin lainaan kesärenkaat vastatakseni tähän haasteeseen, mutta uskallankohan ottaa ne lainaan tältä mieheltä?

 

Sen verran se on muuttunut, että se ei kulje omin voimin :( mutta vastaan haasteeseen vaikka juoksemalla Röllin kanssa kilpaa.

 

Ja kyllä mä kumit otan sulle mukaan, ettei jää sitten siitä kiinni...

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest JuccaP

Taitaa kaikki 30hv. ukot olla Ovaalejansa firittämässä, ku on uho rintamalla

niin hiljaasta.

 

Omastani kannet lähti "hiplaukseen" ja taikasauva hiontaan.

 

Turvavyöksi laitoin lannevyön, luulis kelpaavan?

 

Vanteet onkin sitten yllätys ja sehän selviääkin vasta Kiikalassa, kiiltävääää :)

 

- Jucca -

Link to comment
Guest Jutta
Taitaa kaikki 30hv. ukot olla Ovaalejansa firittämässä, ku on uho rintamalla

niin hiljaasta.

 

Mä tuun ihan firittämättä ja voin surutta luvata, ettei Röllissä oo mitään kiiltävää.

Link to comment
Guest kepajake

Ai saakeli, sijoitinko turhaan uusiin tulppiin? Lompakko on sentään meikäläisellä keventynyt! :-)

Ite oon keventäny kuskia 12kg joten muiden mahdollisuudet tuloslistojen kärkeen ovat melko huterat.

Myös konepuolelle tulee mahdollisesti jotain uutta...

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Jutta

Nonni, Röllissä on nyt vyöt ja sävyyn sopivat kesäkumit, joten bring it on! Tästä riemunaiheesta saan kiittää haastajaani ja haastajatiimin himohitsaajaa. Aamulla kiitäessämme kohti Olaria pannu kävi vähän kuumana ja potku on nyt poissa sopivasti haastepäivän lähestyessä. Mutta vyöt on hienot. =D

Link to comment
Tullaan Ovaaleilla ja mä pieksen kaikki 30heppaset pystyyn :)

Jucca, sun 30heppainen ovaali on vasta toiseksi nopein 30heppainen ovaali tässä tapahtumassa ;)

 

Nii, ja onneks mun 30 heppanen ei edes tule paikalle :D

 

Ja olen kuullut kepajaken tiputtaneen myös auto+kuski yhdistelmän painoa talvella huomattavasti...se on se teho/painosuhde!

Link to comment

jos saadaan vaihdelaatikko kuntoon ajoissa niin tarkoitus olis tulla paikalle... ja sen verran joutuu uhoomaan että yritetään nyt voittaa pakulla noi 30hp ovaalit sentään niin ei tule itelle hirveitä paineita :D

Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest Jutta

Joo ei kai siinä Kiikalaan saapumisessa pitäs mitään ongelmaa olla, mulla on vaan sellanen aavistus, että mä taas tarviin apua kotimatkalla... =P

Link to comment
Guest UMK Seppelin

Pitää varmaan lähteä jo perjantaina tossuja lämmittelemään "kerhon" kanssa, jotta olisi lauantaina kisa kunnossa! ;-) Onkohan tänä vuonna joku menossa perjantaina?

 

- Yritämme ainakin päästä, mutta sehän riippuu taas kaulimen asennosta. Tietenkin myös rikkaruohot pitää olla kitketty ja kaikki nurmikot tasan 13millin siilillä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...