Jump to content

Type-1 virranjakaja


Recommended Posts

Kiitos tiedosta. Hyvä tietää kenen puoleen kääntyä. Minulla vaan nyt sattuu olemaan noita erilaisia virranjakajia enemmän kuin tarpeeksi. Ainoastaan saksalaiset 009 jakajat on nyt loppu. Ja uusia ei kuulemma valmisteta. Älkääkä edes mainitko niitä (surullisen)kuuluisia kiinalaisia!!!

Link to comment

Ex osakauppiaana on ihan pakko todeta että niissä kiinalaisissa ei ole kyllä ollut mitään mainittavaa ongelmaa. Meidän puljusta niitä on lähtenyt maailmalle jonkunlainen kasa eikä niistä ole palautetta tullut. Tämänkin viestiketjun Tutkija on sellaisen pyynnöstä meille mittaillut ja todennut ihan ok laatuiseksi, käyttötarkoituksesta riippuen saattaa vaatia hieman lisä säätöä ennakkö käyrään.

Link to comment

Kiinasta tosiaan voi tulla ok laatuista tavaraa. Itse en ole tehnyt syväluotaavaa laatututkimusta 009 jakajiin, mutta mitä olen sivusta katsellut/kosketellut ja kuunnellut kavereiden juttuja plus tietty lehtien/nettien syövereistä "opiskellut" ovat tosiaankin kiinajakajat osoittautuneet brassiveljiään laadukkaamman oloisiksi.

 

Niin ja pari tai kolme wasserin jakajaa/jakajasettiä löytyy allekirjoittaneeltakin!

Link to comment
Minulla vaan nyt sattuu olemaan noita erilaisia virranjakajia enemmän kuin tarpeeksi.

Mie tein aikoinaan yhden jakaja sekotuksen jossa oli pOoPpELin järettömän jakajan sisukalut kuplan jakajassa. Molemmat oli Bossilaisia ja homma oli helppo, kun tossa vääränmerkkisessä oli jakajan sisuskalut ("kärkien kiinnitys levy") millin suuremmalla halkasijalla. Toi asennuslevy oli ainoa poikkeus mitoissa, akselit oli 100% samaa tavaraa, kun vaan näytti väärän merkiselle rautasahaa ja teki lukitustapille uuden reijän.

Ei tuossa muutoksessa ollu mitään järkeä. Mutta tulipahan näperrettyä.. . .

Link to comment

Haluamatta mitenkään arvostella kenenkään muun mielipidettä näistä kiina-jakajista haluan kuitenkin ilmaista oman mielipiteeni asiasta. Minulla niitä on ollut muutama uusi ja jokunen vähänkäytetty kokeilussa ja jokaisessa on ollut pelkkää sanomista. Tietysti koska olen epäonnellisten tähtien alla syntynyt minulle varmaan on osuneet juuri ne maanantai, sunnuntai ym. torsot kappaleet. Muille on sitten jääneet ne briljantit yksilöt. Minulla sitä kipinöintiä on esiintynyt siellä sun täällä mutta harvemmin tulpissa. Välyksiä on ollut vaihteleva määrä akseleissa ja nokat eivät aina ole ollet edes tasavälein. Tällaisia ongelmia ei koskaan ole ollut saksalaisten valmisteiden kanssa. Ei edes ikäloppujen kanssa. Paitsi joskus väljyyttä akselissa.

 

Edellä kuvailemieni syiden vuoksi minä en näitä kiinailmiöitä halua! Muut saavat käyttää niin paljon kuin haluavat. Minun rahat eivät moiseen hommaan riitä.

 

Kitos kuitenkin näistä muista vinkeistä. Täytyy varsin kokeilla tuota alfa 33 jakajaa. Olisiko Tonilla kuvaa moisesta? Voisi helpottaa etsimistä. Tiedä vaikka itsellä olisi nurkissa moinen????

Link to comment

Siispä nakatkaa jakajat mäkeen ja suorasytytystä peliin. Saa sellasen ennakon kun haluaa, eikä ennakko vaella.

Lisäksi saa kunnon kipinän, eikä mitään hailakkaa.

Onhan että nuo maksaa enemmän kuin kiina ja muut romisjakajat.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...