Roope Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 Eli Pitäisi saada tietää mikä on maksimi teho mikä saa olla suurin teho muutoskatsastuksessa. Olisin laittamassa sinne typ 4 konetta ap koodilla. tämänkin koneen tarkka teho on hukassa. Quote
Guest Tomppade Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 eikös tehokkain kolmostyypin kone oli 54heppanen, ja siihen sitten 20% lisää niin ei taida kolmostyypin koneeseen mennä, eikös laiskin kolmostyypin kone oli 68heppanen? Quote
Guest Toheltaja Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 eikös tehokkain kolmostyypin kone oli 54heppanen, ja siihen sitten 20% lisää niin ei taida kolmostyypin koneeseen mennä, eikös laiskin kolmostyypin kone oli 68heppanen? ? ensin kolkin kone on 54 heppanen, ja sitten laiskin kolkin kone on 68 heppanen :D Quote
Guest Tomppade Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 No vattu :D tarkotin siis ilmanmuuta nelostyypin laiskinta tolla 68heppasella. Quote
vwagen Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Pienitehoisimmat tyyppi 4 moottorit ovat CE ja CD 62 hv,näitä ei kyllä taida suomesta löytyä,seuraavat CA ja CB ovat 66 hevosvoimaisia. Quote
Roope Posted February 2, 2010 Author Posted February 2, 2010 Mihinköhän maihin noita ce cd alkusia on tuotu. että vois alkaa metsästään... Quote
Guest Toheltaja Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 eiköhän käynti tarvikeliikkeessä riitä, ja meistisarja sieltä kyytiin. Quote
ARTO Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Joo ja katsastajan naaman eteen nippu dokumentteja missä kerrotaan mitä kyseinen pienitehoinen kone on syönyt ja mistä sen tunnistaa jne... Quote
Lasse Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Jos randomilla meet konttorille niin kuinkahan moni katsari erottaa typ1 mosan nelkun vastaavasta? Etenkin jos mulkkaus on tehty vähänkään sinne päin. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.