rockford Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 Tää projektihan on jo kerran käyty läpi ja nyt oli tarkoitus vaan vähän fiksailla kevät/museokuntoon, mutta niin kuin yleensä käy niin taas lähti mopo käsistä. Elikkä Kromiosat saa uutta ehostusta lähinnä etuikkunoiden karmit ja samalla tietty tiivisteet. Kone on toiminut tähän asti hienosti, mutta kun se nyt pitäisi putsailla niin samalla tietysti maalaa jo pellit ja kun alkuun pääsee, niin pitäähhän se repiä auki ja katsoa mitä se on syönyt. Projekti kokonaisuudessa: http://www.junakeula.fi/sivut/kupla.htm samaan aikaan tallilla käynnissä http://www.junakeula.fi/sivut/fergu.html http://www.junakeula.fi/sivut/mosse.html ja sit pitäis laittaa sonderi iskuun mantorpin reisua varten.... ....onneks on talviloma ensi viikolla. Quote
rockford Posted April 3, 2010 Author Posted April 3, 2010 Nyt on tehty neitsytmatka ilmavw:n koneen syövereihin. Saa nähdä saako tota vielä kasaan. Laakerit, stefa, tiivisteet uusiks, pyttyjen hoonaus ja kone kiinni. Aika hyvässä kunnossa mylly oli, mut nyt ei tarvitse ainakaan miettiä mitä kone on syönyt ja eiköhän sillä uskalla vaikka pidemmällekkin lähteä. Quote
ARTO Posted April 3, 2010 Posted April 3, 2010 harvemmin vanhan ilmajäähyn matka katkeaa koneen sisäiseen vikaan. Yleisemmin kipinä/polttoainepuolen laitteet reistaa/kärähtelee. Kannattaa sis jokaisen rempan kohdalla miettiä mitä tekee koneen ulkopuolisille apulaiteille. bensalinjakin tankista lähtien kuntoon, kuten kipinäpuoli akusta/virtalukosta lähtien. Quote
rockford Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Pitää tietysty käydä kaikki läpi.... Hommasin vielä vaihdelaatikon pätkän että saa testipenkin, niin voi käyttää konetta ennen kun lyö sen kiinni. Quote
rockford Posted May 15, 2010 Author Posted May 15, 2010 Vielä kun löytäis jostain nurkista bensaletkua, niin vois lyyä koneen tulille.... Quote
rockford Posted July 13, 2010 Author Posted July 13, 2010 Nyt olis melkein museopaperi kuplaan, sen verran tarvis apua että jos jollain olis lähettää -64 vuotisen kuplan konepellin w-merkin ja pissapojan säiliön kuvan, kun niistä oli vähän museokatsastajan kanssa kiistaa. Quote
Tuomo Lehmikangas Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Nyt olis melkein museopaperi kuplaan, sen verran tarvis apua että jos jollain olis lähettää -64 vuotisen kuplan konepellin w-merkin ja pissapojan säiliön kuvan, kun niistä oli vähän museokatsastajan kanssa kiistaa. Etuluukun VW-merkin? Tuossa pitäisi olla kolmella pyöreällä namiskalla logo kiinni. Ja muistaakseni -64 luukussa on jo logon alla pellissä kohouma. Nyt ei ole kuvaa tarjolla. Quote
-AP- Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Pesunestesäiliö on 'munuaisen muotoinen' - http://wolfsburgwest.com/cart/DetailsLi ... 111955945A - ja etuluukun merkki '64 mallivuoden autossa 'kevytvalua', ei enää 'peltiä' - http://wolfsburgwest.com/cart/DetailsLi ... 113853601B Quote
rockford Posted July 14, 2010 Author Posted July 14, 2010 Kiitti, toi auttoi. Merkistä olinkin jo melko varma mut toi pesuainesäiliö tosiaan mun kuplassa on eri näköinen Quote
rockford Posted August 28, 2010 Author Posted August 28, 2010 Nyt on sitten tämäkin auto pilattu museoinnilla :) Quote
rockford Posted February 20, 2012 Author Posted February 20, 2012 Nyt alko kuplan vannejumppa. 10kpl vanteita odottaa maalausta ja mä odotan niiden teippausta... :) Quote
rockford Posted March 12, 2012 Author Posted March 12, 2012 Nyt olis vanteet värissä ja huame gummit päälle. Quote
rockford Posted March 17, 2012 Author Posted March 17, 2012 Nyt olis uudet kumit alla. Lipsahti samalla säädettävä akselikin paikkaan. Quote
vilkku Posted March 17, 2012 Posted March 17, 2012 Nyt olis vanteet värissä ja huame gummit päälle. Mites mää nää tossa vanteen väritykset 3 + 7 =) , miksi ei puoliksi? Quote
-tipi- Posted March 17, 2012 Posted March 17, 2012 Oiskohan noissa seittemässä suojateipit vielä kiinni? Quote
rockford Posted March 18, 2012 Author Posted March 18, 2012 Oiskohan noissa seittemässä suojateipit vielä kiinni? Kyl vaan, teipipit on viel nois lopuis paikas. Quote
type1 Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 Kyllä valkosivut vaan on komiat. Peräkin varmaan saa madalluskompleksia osakseen? Ens kesänä sonderin lisäksi kupla tuulettumaan tien päälle. Oiskos pääsiäisenä T1 ajelu esim ACS:ään tsadiin mitään (säävaraus). Koskelta tulis ihan näppärä kavalkadi jos kaks muutakin taistelijaa lähtis. Terveisin Jan(ne) Quote
vilkku Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 Kyl vaan, teipipit on viel nois lopuis paikas. No olis pitänyt ottaa silmä käteen, mutta kun aina ihailee vaan näissä projekteissa sitä, että kun toiset saa aikaan vaikka mitä ja itse vaan haukottelee, eikä mitään tapahdu. Vai meneekö se aika vaan tässä muiden aikaan saannoksia ihaillessa. Toisaalta ne tekee jotka osaa... Hieno peli tuli tästäkin! Quote
SePi Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 Nyt on sitten tämäkin auto pilattu museoinnilla :) Ymmärsinkö mä oikein, että tähän museokuplaan livahti se säätöakseli :-? Quote
rockford Posted March 18, 2012 Author Posted March 18, 2012 Nyt on sitten tämäkin auto pilattu museoinnilla :) Ymmärsinkö mä oikein, että tähän museokuplaan livahti se säätöakseli :-? Juu, näin kävi. Pitää vielä nostaa tota keulaa että näyttäis enemmän orkkikselta, mut syy tohon aksejumppaan oli se että sais ton keulimisen pois. Eli ainakin toi mun yksilö näytti huonolta kun keula oli niin pystyssä ja perä roikku.... Quote
SePi Posted March 18, 2012 Posted March 18, 2012 Nyt on sitten tämäkin auto pilattu museoinnilla :) Ymmärsinkö mä oikein, että tähän museokuplaan livahti se säätöakseli :-? Juu, näin kävi. Pitää vielä nostaa tota keulaa että näyttäis enemmän orkkikselta, mut syy tohon aksejumppaan oli se että sais ton keulimisen pois. Eli ainakin toi mun yksilö näytti huonolta kun keula oli niin pystyssä ja perä roikku.... Tuolla viljapellossa keula tosiaan näyttikin oudon korkeelta. Ajattelin, että on toinen takapyörä vajonnu ;-) Parempi nyt, mutta tarviiko taakse tehä mittää? Minusta tuo jäätiköllä kuvattu on hyvä balanssi. Mihinkä vuosiin saakka volkkarilla värjättiin noita vanteita korin värien mukaan? Quote
rockford Posted March 19, 2012 Author Posted March 19, 2012 Tuolla viljapellossa keula tosiaan näyttikin oudon korkeelta. Ajattelin, että on toinen takapyörä vajonnu ;-) Parempi nyt, mutta tarviiko taakse tehä mittää? Minusta tuo jäätiköllä kuvattu on hyvä balanssi. Mihinkä vuosiin saakka volkkarilla värjättiin noita vanteita korin värien mukaan? Takapäätä ei olekkaan tarkoitus pudottaa. Ainakin 65 ja 64 vuosis on toi L87 valkonen ja musta keskusta. Vanhemmis tais olla toisteppäin noi musta ja vaalea väri. muusta ei nyt tähän väliin tietoo. Quote
SePi Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Tuolla viljapellossa keula tosiaan näyttikin oudon korkeelta. Ajattelin, että on toinen takapyörä vajonnu ;-) Parempi nyt, mutta tarviiko taakse tehä mittää? Minusta tuo jäätiköllä kuvattu on hyvä balanssi. Mihinkä vuosiin saakka volkkarilla värjättiin noita vanteita korin värien mukaan? Takapäätä ei olekkaan tarkoitus pudottaa. Ainakin 65 ja 64 vuosis on toi L87 valkonen ja musta keskusta. Vanhemmis tais olla toisteppäin noi musta ja vaalea väri. muusta ei nyt tähän väliin tietoo. Tuota just maalattuja vanteita -kuvaa kun kattoo, ni ainakin meikäläisen monitorissa ja silmissä näkyy ruskeaa vivahdetta. Luulin, että sä maalasit ne esim kastanjan ruskeella. Ne vanteiden värit ei vissiin aina ihan tarkalleen menny korin värien kans - ja se oli viiskyt lukua. Viisysissä on ainakin vielä vaalea keskus ja korin mukainen kehä. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.