Guest immi Posted February 21, 2005 Posted February 21, 2005 Strokeriin tarttis sytytystulpat valita, kansina cb 044 magnum plussat, joissa tulpan reikä vakio kansiin verrattuna halkaisijalta pienempi ja pituudeltaan syvempi. Mitkä sopivat? (vähän kiire ku tarttis lähtee tallille tosta Motonetin kautta) Quote
Guest immi Posted February 21, 2005 Posted February 21, 2005 Kattelin cb:n sivuilta että käyttävät noissa koneissa jossa 044 kannet tulppina NGK DP8EA-9, onko sopiva? Quote
Racing Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 Niin,mitä tulppia porukka nyt käyttää noissa 044:sissa jossa on tuo "moottoripyörän" pieni tulppa. Puhutaan kireästä katukoneesta jossa puristusta. Varmaan jo käyttökokemuksia noista kansista ja tulpista ???? Kertokaa mullekkin. CB:n sivuilta löytyy seuraavat mallit NGK:ta D7EA Kuuma D9EA Kylmempi DP 8 EA-9 ???? Eli jompi kumpi alemmista vissiin,mutta mitä eroa noilla on? Alempi on vissiin DP 8EA-9 on vissiin kylmempi kun D9EA mutta onko muuta eroa? Quote
Guest immi Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 Mä etsin tuossa vähän keväämmällä juuri noihin 044:siin tulppia ja tuota NGK DP8EA-9 ei löytynyt mistään. Motonetin kautta sain kuitenkin tilattua tulpat jotka olivat muuten samanlaiset mutta häiriösuojatut. Ovat ainakin toistaiseksi toimineet hienosti. Tarkemman koodin voin katsoa tässä kun käyn tallilla. Quote
Guest Kimmo Antikainen Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 Ngk:ssahan tuo numero ensimmäisten alkukirjaimien jälkeen merkkaa lämpöarvoa --> isompi numero, kylmempi tulppa, kun taan Boschilaisissa tilanne taisi olla juuri nuriperin. Näinollen voisin kuvitella tuon "kasin" olevan tuon kuuman ja kylmemmän tulpan välimaastossa, varmaan ihan sopiva viritettyyn moottoriin. Muista kirjaimista en muista, lopussa muistaakseni kirjaimet meinas jotain häiriösuojaus hommeleita, ainakin R-kirjain taisi meinata juuri tuota härösuojausta. joku ngk nettisivu saattas kertoa asiasta lisää ? Niin, itellä myös tulpat hakusessa ko. kansiin, ja henkkoht. valitsisin noista seiskasta ja ysistä ehkä tuon jälkimmäisen. Quote
Guest Jari Granath Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 DP 8 EA-9 DP=kierteen ja kuusikolmion koko (?) tai D=kierteen ja kuusikulmion koko, P=Ulkoneva eriste 8=lämpöarvo E=kierteen pituus 19mm A=erikoisrakenne (dunno whatitis) 9=kärkiväli katalookista kattelin pikaseen. Quote
mikan Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 NGK BCP7EV olen käyttänyt omassa jossa puristuksia jotain 7,3:1 ja ahtoja noin 1 bar. Hyvin ovat toimineet. t. Mika Quote
DWL_Puavo Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Vanhan mutta aina ajankohtaisen aiheen uppaus taulukon kera. http://dwl.fi/044_sytytystulpat.xls Tuossa Excel-taulukossa 12mm kierteellä 044 kansiin sopivia tulppia nopiasti netistä poimittuna. Hakusanat: CB 044 tulpat sytytystulpat NGK Bosch ohut kierre Puavo @ www.dwl.fi Quote
-MITO- Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 Motonet myi Denso X24ES-U tulpat 2.5€ kpl, saapi nähä miten pelaavat. Quote
ozone Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 Ostin Motonetistä myös em. Densot ja ihan hyvin ovat pelanneet viimeiset 600km. Kärkivälin säädin 1,0mm:iin. Quote
Guest fox racing Posted August 1, 2007 Posted August 1, 2007 onko noissa pienikierteisissä tulpissa (NGK) samat lämpöarvot kuin normaaleissa? kun on yhteen palotilaan tehty tommonen pieni kierre tulppa ,niin pitäs saada BP 7 ES tulpalle pari. Quote
mikan Posted August 1, 2007 Posted August 1, 2007 http://www.ngksparkplugs.com/docs/tech/ ... _plugs.pdf t. Mika Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.