wp Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Muutama kuva mitä saa kun tuollaiset tilaa: http://s137.photobucket.com/albums/q239 ... liminator/ Quote Link to comment
Marko Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Aika normia, hyvät aihiot nuo on mutta ei niitä noin kannata kiinni laittaa. Omistani parani suomalaisen kansisepän toimesta virtaukset aika paljon. Quote Link to comment
JaniM Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Aika pettymys mun mielestä tuo cnc-lisä. Tietenkin säästää rouhinta-aikaa. Quote Link to comment
wp Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 Nimenomaan, aihioksi nämäkin tulevat. Esimerkiksi imuventtiilien seetitöissä on aika lailla sanomista mutta suurin etu on tuo cnc:llä "rouhinta", nopeuttaa todella paljon kun ei tarvitse käsivaralta poistaa materiaalia. CNC-ohjelman jäljiltä etenkin pakopuolella aikamoiset kynnykset ohjaimien kohdalla, imupuolella kanavan lattian mutka(sisäkurvi) on liian sileä. Karheampi pintaa auttaa virtauksen pysymistä "kiinni" kanavan pinnassa ja seoksen laatu paranee. Dyno tykkää, ei välttämättä näy virtausarvoissa. Itse olisin jättänyt "evän" imuventtiilin ohjaimen etu- ja jättöpuolelle, muutoin ihan mukavat peruskanavat. Kanavakoko on näissä sen verran suuri että vanhempaa valua olevien SF/IDA- imusarjojen seinämistä alkaa käydä materiaali vähäksi. Quote Link to comment
mikko k Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Aihioiksi noi käy, mutta tässä on ne parhaat, eikä tarvi "cnc-lisiä" myydä/ostaa: http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/8736-ms230-kannet/ Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.