Guest seppo rauti Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 vaan pidetään tämä homma kaikesta huolimatta rentona harrastamisena Mä en ole nähnyt rentoa harrastamista enää vähään aikaan? Tää on niin tätä hiekkalaatikkomeininkiä, mitä en ymmärrä missään harrastuspiireissä ja silti sitä esiintyy kaikissa. Kuka teki jonkin paremmin ja kuka ne kehut ansaitsee. Mä olen tässä vuoden päivät kuunnellut sivusta suorempaa ja epäsuorempaa vittuilua - nyt vaan ymmärrys ei enää riitä, että pitää tulla vielä tänne palstallekin dissaamaan henkilöä, joka on teidän eteen tehnyt ihan helvetisti. Nyt kun ei aika enää riitä siihen mihin ennen, niin käännetäänkin kelkka ja samalla pari takkiakin. Kuinkakohan monta kertaa sitä vetäjän paikkaa on juuri tuon ajan puutteen vuoksi yritetty muille antaa, mutta jostain kumman syystä kukaan ei suostu vetäjän paikkaa ottamaan? Munkaan mielestä new beetle ei ole _vielä_ klassikko, mahdollisesti se on sitä tulevaisuudessa, enkä minäkään ymmärtänyt uuden auton tuomista näytille. Harrasteauto se on ja kauniskin, sitä en kiellä, mutta klassikko se ei vielä ole. Ihan hirvee haloo nousi yhden henkilön yhdestä lauseesta. Hoh hoijaa. Mut toki, pitäähän se 15min kuuluisuutta sallia ihan nimien kera - ja mä kun luulin, että FVWA Päijät-Häme perustettiin porukan yhtenäistämiseksi. Ootteks kuulleet koskaan sanontaa "Vaatimattomuus kaunistaa" ? ;) Näistä jutellaan tuolla meidän omalla palstalla sitten lisää jos on jotain henkilökohtaista mistä haluaa alkaa vittuilemaan. Täällä sanottiin asiat vain niinku ne on mennyt ja ei tarvi alkaa tätä keskustelua alkaa kääntämään tuolla kantille. Ei kukaan ole tässä haukkunut sitä työtä tai sitä mitä Puheenjohtaja on tehnyt tämän jaoksen hyväksi ja kuinka ne on herättänyt sen uudelleen eloon. Kyllä se tiedetään ja ollaan se myöskin sanottu...Eli turha alkaa vetää tähän mukaan mitään sellaista mitä olla sanottu eikä väitettykkään vastaan! Ja kyse ei missään vaiheessa ole ollut takin kääntämistä vaan sitä että jos luvataan tehdä jotain niin se pitää myös tehdä ja poissaoleminen tärkeistä tilaisuuksista ei ole mukavaa muulle porukalle. Messut oli loistomenestys ja meidän osasto herätti paljon keskustelua! Beetleä kuvattiin todella paljon ja varmaan enemmän kuin muita ympärillä olevia kuplia...niitä messuilla olikin 7-10 ja ei niitä olisi enää kukaan jaksanut edes katsoa, että hyvä homma että meiltä löytyi myös muita autoja. Ja tästä Beetlestä vielä, niin me oltiin kertomassa messuilla kertomassa meidän yhdistyksestä ja harrastamisesta, niin en ymmärrä näitä vastarannan kiiskejä että miksi pitää vääntää vastaan että ei saa tuoda näytille? Jos halutaan kertoa mitä meidän yhdistyksessä tehdään ja millaista kalustoa niin näinhän me tehtiin! Salaako muut sitten omia autoja? Me halutaan ainakin kertoa että autoja löytyy laidasta laitaan eikä aleta jakaa porukkaa niiden autojen takia! Kaikkia ketä kiinnostaa harrastaminen, niin saa olla porukassa mukana! Ensi vuonna Classic Motor Show on 7.-8.5.2011 ja toivon että kaikki kellä oli niin paljosti sanottavaa ja haukuttavaa, niin myös osallistuisi suunnitteluun ja tehdään ensi vuoden osastosta kaikkia miellyttävä! Quote
Guest jukka nurmo Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 Hyvä me, messut ohi ja varmaankin menestys, kaikilta kantilta. ja päijät-hämeen porukka kaikki huomenna telakalle klo 18;00 puidaan siellä saldo ja juodaan kahvit ja jatketaan niin kuin ennenkin. kaikki on sovittavissa ja saadaan taas asiat järjestykseen. kiitos kaikille jotka oli tätä tekemässä. vpj. Quote
Pepe Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 ei niitä olisi enää kukaan jaksanut edes katsoa Minä olisin kyllä jaksanut :) toivon että kaikki kellä oli niin paljosti sanottavaa ja haukuttavaa, niin myös osallistuisi suunnitteluun ja tehdään ensi vuoden osastosta kaikkia miellyttävä! Parahin Seppo, otahan nyt se herne pois nenästä. Nämä "haukkumiset" ovat juuri sitä palautetta, mitä TEIDÄN kannattaa ottaa huomioon ensi vuoden osastoa suunniteltaessa. Se jää teidän päätettäväksi aiheuttaako em. palaute muutoksia tulevaisuudessa, mutta huomioidahan se kannattaa. Kukaan täältä tuskin on teidän yhdistyksen osastoa tulossa suunnittelemaan nyt tai tulevaisuudessa. Tsemppiä kuitenkin Sepolle ja lopulle poppoolle messuosaston järjestämisestä. Quote
Guest Jutta Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 Classic Motorshow "Klassikko on arvostettu ja esimerkillinen teos miltä tahansa taiteen tai tieteen alueelta. Klassikon asemaan teos ei nouse kovinkaan helposti, vaan siihen voi mennä vuosikymmeniä. Klassikoksi nouseminen ei kuitenkaan välttämättä vaadi pitkän ajan kulumista." -Wikipedia Quote
metake Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 Classic car is a term used to describe an older car, but the exact meaning is subject to differences in opinion. The Classic Car Club of America, maintain that 20 years to 45 years old for a car to be a classic (over 45 years fall into the Antique Class). - Wikipedia - Quote
Guest Haynees Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Tää juttu on nyt mennyt ihan OT, mutta samapa tuo, kun kerran itse Classic on jo ollutta ja mennyttä tämän vuoden osalta. Mulla ei ole mitään henkilökohtaista ketään vastaan, eikä asioita mun mielestä hoideta missään palstoilla netissä, sen takia mä täällä älähdinkin. Asiat keskustellaan reilusti kasvotusten ja sillä siisti. Mutta näköjään tätä henkilökohtaista dissaamista halutaan vaan jatkaa: jos luvataan tehdä jotain niin se pitää myös tehdä ja poissaoleminen tärkeistä tilaisuuksista ei ole mukavaa muulle porukalle. Mun käsittääkseni nämä asiat on selvitetty jo ja kaikki ovat olleet tietoisia asiasta, että aika ei enää yksinkertaisesti riitä ihan kaikkeen, vaikka kuinka haluaisikin. Miksi siis pitää tulla tänne vielä _avoimelle_ palstalle jatkamaan aiheesta, joka on jo selvitetty? Missä tässä on se rentous ja hauskuus harrastamisessa? Oon ihan samaa mieltä Rollen ja Seppelinin kanssa, että pipoa löysemmälle ja se rento harrastaminen ja hauskanpito takasin.. että eiköhän tää aihe ole jo käsitelty, mut jotain hyvää tässäkin, porukka sai taas sopivan annoksen sosiaalipornoa ;) Quote
Guest -sippo- Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Nypykkä "puolustuksen" puheenvuoroon vois lisätä ne pari "klassikkoa" pökötin ja autin osastoilta,... Quote
Guest seppo rauti Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 asia loppuun käsitelty täällä palstalla! Messut oli menestys ja saatiin taas toivottavasti paljon uusia jäseniä meidän porukkaan! Moni vesivehjettä käyttävä oli yllättynyt kun hekin saavat tulla meidän porukkaa kun luuli että tää on vain ilmajäähyjen kerho! Tämä oli hyvä keskustelua tuli ja tehdään ensi vuonna sitten taas parempi osasto! Muutenkin oli mukava huomata, että kun moni muu osasto oli tehnyt paljon vaatimattomampia osastoja kuin edellisenä vuonna, niin volkkarit osasto on joka vuosi vain parantanut messuosastoaan! Unohdetaan täällä vittuilut ja päijät-hämeen porukka sopii keskenään omat erimielisyytensä! Kiitoksia kaikille osastolla kävijöille ja sen suunnittelussa ja kasaamisessa mukana olleille sekä ahkerille päivystäjille! Quote
Miglos Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Lupaan, että menon rentous voi yllättää monet. Miten niin yllättää ? Quote
Guest UMK Seppelin Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Ei se sinua Micco varmasti kerhon alkuperäisenä perustaja jäsenenä yllätäkkään. Joku voi kuitenkin yllättyä. - Jussilta löytyi ainakin omia silmiäni ilahduttava auto näyttelyyn. Quote
Mika Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 kiitos osaston tekijöille. Sopi mielestäni erittäin hyvin messujen henkeen. Muilla osastoilla oli enemmän harrasteautoista poikkeavia (mm DS3, TT jne). Ennen messuja olisin varmaan kanssa äänestänyt vanhempaa avoa, mutta ensimmäistä kertaa Lahdessa. mielestäni ihan hyvät messut, laitetaan kalenteriin ensivuodellekin. Samanlaista keskustelua voisi käydä vaikka "museoautojen" aikakauden varusteista jne.... Quote
ARTO Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Kuvien perusteella hyvä messut kuten aiemminkin. Kerhon osastoon varmasti käytetty paljon aikaa ja energiaa, mutta jäi linjaton kuva. Uusi beetle/junakeula/kirppu linjauksesta ei saa oikein selkeää otetta eikä kokonaisuudessaan edusta aitoa klassikkoautojen näyttelyhenkeä. Jos tuossa olis ollut uuden beetlen tilalla avokupla taikka vaikkapa alkupään avogolf, olis jäänyt enemmän näyttelyteemän mukaiseksi ja silti olis esim sillä golffilla saatu kerhon vesipuoltakin esille. Voiskin kysyä, eikö järjestäjien puolelta tullut mitään perusohjeistusta kaluston suhteen vai sinne olis pussihousujen kauhuksi pystynyt tuomaan vaikka 3kpl 2000-luvun volsuja?! Uutta kuplaa kohtaan mulla ei ole mitään negatiivisia ajatuksia itse autona ja esim Helsingin näyttelyssä sopivaan kalustoon yhdistettynä uusi kupla-avo olis ollut näyttelyn henkeen jees. Esim yhdistelmä avokupla-avogolf-avobeetle sopivin valinnoin olis taatusti upea yhdistelmä. Ehkäpä näemme jossain suominäyttelyssä moisen teeman... Quote
Guest seppo rauti Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 joo ei tosiaan mitään ohjeistusta tullut ja niinkuin täällä aikaisemmin mainitsin, niin tarkoitus oli tehdä california teema, jossa ois ollu rantapalloja jne. mutta se vähän karsiutui ajanpuutteen vuoksi. Siksi tästä tuli tälläinen pelkistetty rantateema, oli rantavarjoa ja ulkokalustetta jne. Oli meillä mielessäkin joku golffi, mutta kun ei omassa porukassa oikein ole ja päätettiin ainakin tämä vuosi lähteä tällä omalla porukalla niin päädyttiin Jartzan beetleen joka on tosi komea! Mutta ensi vuoden kuviot on vielä auki ja otetaan mielellään hyviä ehdotuksia vastaan! Positiivista oli, että monet osastot oli jättänyt osastot paljon vaatimattomammat kuin edellisenä vuosina ja meillä taas osastot vain menee parempaan suuntaan...hyvä niin =) Quote
Timo Varis Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Hieno osasto päijät-hämeen porukoilla,uutta ja vanhaa kalustoa.Lauantai-sunnuntai kävi todella paljon ihmisiä osastolla katselemassa,pienet halusivat risulasiin vanhemmat ihasteli avo beetleä,ja kirppua ja kyselivät kummia,taisipa jokunen liittyä jäseneksikin Aina kun tehdään niin on kritiikkiä,mutta missä ne tekijät luuraa ideoineen ja ahaa elämyksineen. Ei herneitä kenellekkään hieno homma lahti jatkakaa samaan malliin. Quote
Guest Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Kiitos Varikselle kannustavista sanoista! Osastomme sai messuilla ainoastaan positiivisia kommentteja, tai ainakaan minun korviini ei negatiivista arvostelua kuulunut. Olin kuitenkin osastolla notkumassa n. 8 tuntia (joista puolet virallisesti päivystämässä) ja siinä ajassa tuli jo melko monen ihmisen kanssa juteltua. Eräs asia minut yllätti täysin: Kymmenisen ihmistä (pääosa lauantaina) tuli kysymään olisiko jostain saatavilla Kuplaan istuinverhoiluja vuosimalleihin 1963 - 1969. Kuulemma osakauppiailta saa about vuosimalliin 1963 saakka penkkikankaita, mutta uudempiin ei löydy mistään. Osastolla kävi siis monia, jotka haluaisivat ostaa uuden kankaan puutteessa vaikka hyväkuntoisia, mutta tarpeettomia takapenkkejä kyseisiin vuosimalleihin. Yritetään saada ensi vuoden messuille selviteltyä tämäkin asia. Quote
Guest seppo rauti Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Classic Motor Show jälleen Lahdessa 7.-8.5.2011!! Quote
Guest Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 :D Ymmärrän kyllä että kysymys oli vaikea, mutta pointti oli että en ole tottunut odottelemaan jotakin tietoa noin pitkään. Varsinkaan kun kysymys on niikin harvinaisen kuin maailman eniten valmistetun auton varaosista. Quote
metake Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Varsinkaan kun kysymys on niikin harvinaisen kuin maailman eniten valmistetun auton varaosista. Volkkaripalsta on väärä paikka kysellä Tojotan osia.. Toyota Corolla on maailman eniten valmistettu auto, seuraavina ovat Volkswagen Kupla ja Ford Model T - Wikipedia - Quote
Marko Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Varsinkaan kun kysymys on niikin harvinaisen kuin maailman eniten valmistetun auton varaosista. Volkkaripalsta on väärä paikka kysellä Tojotan osia.. Toyota Corolla on maailman eniten valmistettu auto, seuraavina ovat Volkswagen Kupla ja Ford Model T - Wikipedia - Tietääkseni tojota on automerkki kun taas volkswagen kupla on automalli jota on valmistettu eniten ;-) Tietty jos corollan kaikki eri mallit lasketaan yhteen päästään varmaan isompaan lukuun. Quote
Guest Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 :D en ole tottunut odottelemaan jotakin tietoa noin pitkään. Eli olitko sinä yksi verhoilujen kyselijöistä? Quote
metake Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Tietty jos corollan kaikki eri mallit lasketaan yhteen päästään varmaan isompaan lukuun. Ihan kuten kuplankin kaikki eri mallit lasketaan yhteen. Quote
Marko Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Ihan kuten kuplankin kaikki eri mallit lasketaan yhteen. Corollasta löyty äkkiä laskien 21 TÄYSIN erinäköistä mallia. Kuplan perusmalli autona on käytännössä lähes sama koko valmistuskauden vaikka pieniä detaljeja onkin muutettu. Quote
Ketsa Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Pitää huomioida, että kaikki tojotat eivät ole korolloja. Tojotasta on myös pakettiautoversio nimeltään hiase. Quote
Guest pihlainen Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Aaargh! Mielummin vaikka niitä jauhonakkeja kuin tojotoja. Quote
Marko Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Pitää huomioida, että kaikki tojotat eivät ole korolloja. Tojotasta on myös pakettiautoversio nimeltään hiase. Juu, siksi laskinkin vaan corolla mallit mukaan. http://fi.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla Quote
Guest Wicu Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 tojota corolla o tiukka peli ;) talvikärrynä vm85 totko... Ei sillä kyllä pitkiä reissui tehdä mutta onneksi on emännällä -01 gti gulffi :) Ja suurin osa autoistani ollut wolggarei. ps. Kuskin hommat perseestä... (etenkin juoppokuskin) Quote
Guest Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Pilkun nussijoille tiedoksi että tämä Corolla asia oli kyllä tiedossa, eikä ollut kovin suuri yllätys sekään että kun yhden sanan jättää pois lauseesta ni jokuhan tohon asiaan heti takertuu. Siitä olin hivenen yllättyny että kuka se oli, kun tän palstan löpinöitä on tässä jokunen vuosi tullu seurattua niin ko. henkilön postauksethan on ollut pääasiassa ihan järkeviä. No itse en kantaani asiaan aio muuttaa, perustan oman käsitykseni lähinnä sillä missä suhteessa ko. ajoneuvojen osat ovat keskenään vaihtokeppoisia. Kuplan niin kuin T-fordinkaan kaikki osat ei ole vaihto kelpoisia keskennään, mutta paljon paremmin sopivat keskenään, kun muiden vuosimallien Corolla osat. Ettei metake vaan olis pohjimiltaan Toijoota miähiä? Perustakaa tälle aiheelle oma topicci, asiahan on kuitenkin varsin tärkeä. :) Niin Jani Alaranta en ollut yksi kyselijöistä, minua vaan huvitti tapasi ilmaista asia. (ensi vuoden messuille) Quote
Guest UMK Seppelin Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 VIT## tämä on menny taas ihan pelleilyksi!!!!! Oli kiva käydä korkkaamassa paksutolpassa ajokausi ja juoda itsensä täysin pyörryksiin siitä ainoasta oikeasta pöydästä eli paksutolpan hanskalokero-pöydältä. - COMMODORE 64 member - Meillä ei kotona ole tietokonetta, EIKÄ TULE! Hauskempi runkata tallissa kuplassa! -2,8promiltsua Quote
Fileas Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Pitää huomioida, että kaikki tojotat eivät ole korolloja. Tojotasta on myös pakettiautoversio nimeltään hiase. Soon Hiace :) hehheh...... Quote
Marko Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Ettei metake vaan olis pohjimiltaan Toijoota miähiä? EI, se o pohjimmiltaan OPEL miäs ja siks ei autoista mitään ymmärräkkään :DDDD Quote
Marko Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 - COMMODORE 64 member Ai mä oon sit vissii Commodore 3,6l V6 member :D http://www.privatefleet.com.au/images/u ... modore.jpg Quote
Guest Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 en ollut yksi kyselijöistä, minua vaan huvitti tapasi ilmaista asia. (ensi vuoden messuille) Hieman rauhalliselta tahdiltahan se kyllä kuulostaa, jos jokin asia selviää vasta vuoden kuluttua. :-) Tietysti selvittelemme asiaa jo aiemmin, mutta nuo kyselijät eivät saa tietoa ainakaan meiltä sitä aiemmin, koska eivät jättäneet yhteystietoja. Mutta, jos ensi vuoden messuilla meiltä taas kysytään samaa asiaa, niin tuolloin olemme ainakin yrittäneet löytää hankintakanavat verhoiluille. Kun tämä keskustelu tuntuu joka tapauksessa menevän aiheen vierestä, niin sotketaan lisää: Jos joku tietää, mistä on saatavilla vm. 1963 - 1969 Kuplan (istuin)verhoilukangasta tai vaikka ehjäkankaisia takapenkkejä, niin saa ilmoittaa mulle vaikka privana. Quote
Guest Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Joo, tiesinhän toki että asia on laajempi. Suomen kieli vaan joskus on hauskaa. :) Kankaisia verhoiluja tuon ikäisiin autoihin ei taida tosiaan näkyä tunnetuimpien kauppojen listoilla. Itsekin tuon ikäisen auton penkinpääliset aikoinaan hommasin, mutta ne on niitä muovisia basket wave päälisiä. Ne on kaikessa hiostavuudessaan avossa kankaisia mukavammat. Tilasin ne aircooledilta. Commedore 3,6 miäs :) Eikös kaikista autosta tule ennenpitkää oooopeleita? :) Quote
metake Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Ettei metake vaan olis pohjimiltaan Toijoota miähiä? EI, se o pohjimmiltaan OPEL miäs ja siks ei autoista mitään ymmärräkkään :DDDD Meinasin jo alkaa inttää, että vi**u mulla ei oo ikinä ollu tojotaa eikä tule, mutta muistin että onhan mulla ollu, jopa 2 kpl. Opeleista olen yrittänyt pyristellä eroon parhaani mukaan, mutta tällä viikolla tallia siivotessani olen löytänyt tukun opelin osia, prkl eikö ne ikinä lopu. No, nyt ne on roskis kasassa, mutta varmaan niitä jostain vielä putkahtelee. Viimeksi ostin itelleni käyttikseksi bemarin, kun meinasin että jos vaimo haluis makuukammarin puolelle vaihtelua, mutta se mitään oo auttanu. Joka ilta oon vehkeen mitannu mutta senttiäkään ei ole lisää tullu, prkl, taidan haastaa virolaisen myyjän kusetuksesta käräjille.. Eli bemarimiehekskään en itseäni myönnä. Vielä on talliissa mopo, jonka mukaan vois olla honda-mies, mutta pois se minusta. Joten jospa olen sitten vaan vaikkapa jalkamies? tai sitten pitää ostaa taas ässäkupla kun se Ässämies kuulosti niin kivalle. Pilkun nussijoille tiedoksi että tämä Corolla asia oli kyllä tiedossa, eikä ollut kovin suuri yllätys sekään että kun yhden sanan jättää pois lauseesta ni jokuhan tohon asiaan heti takertuu. Siitä olin hivenen yllättyny että kuka se oli, kun tän palstan löpinöitä on tässä jokunen vuosi tullu seurattua niin ko. henkilön postauksethan on ollut pääasiassa ihan järkeviä. Jos mua tarkoitit niin kiitos, monen muun mielestä mun löpinöissä varmaan ei olekaan mitään järkeä. Se on kun omaa näin kieroutuneen mielenlaadun ja huumorintajun, niin ei voi olla tarttumatta tilaisuuteen kun sellainen annetaan ;) Muistin vaan jokunen aika sitten kuulleeni uutisen, että tojota korolla on ohittanut kuplan maailman eniten valmistettuna auto mallina. Siitä mikä lasketaan samaksi ja mikä ei voi varmasti jauhaa maailman tappiin, ehkä tojota ei sitä ansaitse, mutta eipä taida kuplankaan historiassa olla kahta peräkkäistä vuotta ilman muutoksia. Mutta ei tää niin vakavaa ole, pilkettä silmäkulmaan :) Quote
ARTO Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 Palataan offijauhamisen jälkeen itse aiheeseen ja kysytään, voittiko toi kaikkien näyttelyvieraiden kehuma ja kovasti kuvattu uusi beetle jokun erikoispalkinnon... Quote
Guest Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Minäkin muistin hiljattain kuulleeni uutisen Corollasta, tarkemmin kun asiaa ajattelee niin uutinen on varmaan jo melko vanha. Joskus jostain epätieteellisestä Vw julkaisusta muistan lukeneeni että kuplista keskimäärin 2,1 olis täysin samanlaisia. Pitäneekö paikkansa tai mihin perustuu sitä tiedä en. Joo kertokaa toki mikä/mitkä osastot voitti jotain? Minusta mieleenpainuvin osasto oli vespa osasto. (mulla ei oo vespaa) Quote
Guest seppo rauti Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 ei voittanut meidän osasto mitään palkintoja. Raati valitsi parhaaksi osastoksi muistaakseni Fiat Abarth Team Finland ry. Quote
Guest Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 http://www.classicmotorshow.fi/uutisetj ... /2213.html "Näyttelyn parhaan kerho-osaston palkinnon sai tänä vuonna Fiat Abarth Team Finland ry." Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.