Guest Barn Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=388050 35 vuoden keräilyn loppu.. Quote
Guest Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Tottakai on, mut ei täältä kyllä tommosia aarteita taida löytyä.. Valitettava tapaus, koskaan pysty ottaan noita vakuutuksia "liian" varman päälle, silloin ne olis jo oikeesti liian kalliita pitää "päällä".. Euroja kaikkialle riitä, p..kele.. Quote
tolvana Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Ei se vakuutus helpota pätkän vertaa jos oma aarre tuhoutuu. Ne ei oo rahassa mitattavissa. Toki uusia "leluja" voi ostella mut jos 35 vuotta sitten olet menettänyt neitsyytesi juuri tolla tuhoutuneella takapenkillä,tahratkin tallella, niin ei paljon lämmitä! Quote
Lasse Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Kävin paikallisessa sammutin huollossa leimaamassa vaunun sammuttimen. Tarkastettu ja huollettu 6 kg Gloria 30 eur kipale ja käyttöaikaa 10 v ja seuraava leimaus 2 vuoden päästä. Ei ole sammuttimien hankinta rahasta kiinni... Otin riittävästi sammuttimia kotiin ja talliin. Quote
PZQ Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Tiedustelin Pohjolasta palo & varkaus vakuutusta rekistöröimättömälle projekti autolle niin ee onnaa. Neiti käski palata asiaan kun on rekisteröity, en tiedä oliko neiti kartalla asiasta Quote
-MITO- Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Joo tuttu juttu toi kun kysellyt vakuutuksia, pitäis olla kilvissä jne.. Quote
PZQ Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Joo tuttu juttu toi kun kysellyt vakuutuksia, pitäis olla kilvissä jne.. Sikäli outo tilanne kun, samassa yhtiössä mulla 3 rekistöröimätöntä prätkää, palo / varkaus vakuutuksessa... Onkohan kaikissa vakuutus yhtiössä sama käytäntö autoa kohtaan? Quote
Guest -sippo- Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Mulla rekisteröimätön projekti vakuutettu irtaimistona tietystä arvosta, näin on palo ja varkaus kunnossa. Quote
Guest Jari82 Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Mulle sanottiin pohjolasta näin, palo- ja varkausvakuutuksen voi saada niin että tarkastajalle näyttää autoa ja se päättää myöntääkö eli ei. Quote
mikan Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Mulla oli Pohjolassa liikennevakuutus rekisteröimättömässä autossa, mutta palo- ja varkausvakuutusta siihen ei saanut. Sitten kun seisontakäytäntö poistui tulikin ongelmia. Koska en voinut tehdä liikenteestä poistoa, niin vakuutusmaksut olisi lähtenyt rullaamaan. En voinut myöskään poistaa autoa lopullisesti rekisteristä, kun se ei ole koskaan rekisterissä ollutkaan. Vapaamuotoisella selvityksellä sain kuitenkin vakuutuksen katkeamaan. t. Mika Quote
Recommended Posts