Jump to content

HEI Onko palovakuutukset kunnossa ja sähkö kytkennät?


Guest Barn

Recommended Posts

Tottakai on, mut ei täältä kyllä tommosia aarteita taida löytyä.. Valitettava tapaus, koskaan pysty ottaan noita vakuutuksia "liian" varman päälle, silloin ne olis jo oikeesti liian kalliita pitää "päällä".. Euroja kaikkialle riitä, p..kele..

Link to comment

Ei se vakuutus helpota pätkän vertaa jos oma aarre tuhoutuu. Ne ei oo rahassa mitattavissa.

Toki uusia "leluja" voi ostella mut jos 35 vuotta sitten olet menettänyt neitsyytesi juuri tolla tuhoutuneella takapenkillä,tahratkin tallella, niin ei paljon lämmitä!

Link to comment

Kävin paikallisessa sammutin huollossa leimaamassa vaunun sammuttimen. Tarkastettu ja huollettu 6 kg Gloria 30 eur kipale ja käyttöaikaa 10 v ja seuraava leimaus 2 vuoden päästä. Ei ole sammuttimien hankinta rahasta kiinni... Otin riittävästi sammuttimia kotiin ja talliin.

Link to comment
Joo tuttu juttu toi kun kysellyt vakuutuksia, pitäis olla kilvissä jne..

 

Sikäli outo tilanne kun, samassa yhtiössä mulla 3 rekistöröimätöntä prätkää, palo / varkaus vakuutuksessa...

Onkohan kaikissa vakuutus yhtiössä sama käytäntö autoa kohtaan?

Link to comment
Guest Jari82

Mulle sanottiin pohjolasta näin, palo- ja varkausvakuutuksen voi saada niin että tarkastajalle näyttää autoa ja se päättää myöntääkö eli ei.

Link to comment

Mulla oli Pohjolassa liikennevakuutus rekisteröimättömässä autossa, mutta palo- ja varkausvakuutusta siihen ei saanut.

Sitten kun seisontakäytäntö poistui tulikin ongelmia. Koska en voinut tehdä liikenteestä poistoa, niin vakuutusmaksut

olisi lähtenyt rullaamaan. En voinut myöskään poistaa autoa lopullisesti rekisteristä, kun se ei ole koskaan rekisterissä

ollutkaan. Vapaamuotoisella selvityksellä sain kuitenkin vakuutuksen katkeamaan.

 

t. Mika

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...