jarza Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Niin,tarkotus olis iskeä IRS laatikko Ovaaliin,mutta enoo ennen pelehtiny niitten kassa,niin eioo tietoa minkä tyypin volsuists sopivaa laatikkoa pitäis ettiä.Sen verran olen saanu seleville,että pitää hitsata korvakkeet tukivarsille ja siinä olis vissiin hyvä käyttää jigiä että tulis oikeaan kohtaan. Tarviiko mitään muita muutoksia?Kaikki vinkit on tervetulleita. Ja jos on myydä laatikko,nivelet,tukivarret niin kannataa tarjota.Mielelläni myös lainaisin jigejä korvakkeiden hitsaukseen jos joltain sellaiset löytyy. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 tarvit myös juniksen nokkakappaleen tikkuineen siihen, muuten tulee hieman ongelmia vaihdevivuston kanssa... Quote Link to comment
metake Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Ja uudet vanteet jos et ala sovittelee 5-pultti konversioo. Joka tapauksessa kannattaa huomioida että vanteen kiinnitystaso (eli jarrurummun pinta) tulee huomattavsti ulommas kuin ovaalin vastaava. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 66-67 iso viis rummut ovat bolton kunhan laittaa 12mm prikka rummun ja mutterin väliin. Tai sitten asentaa suoraan kolkin isoviis jarrut kokonaisuudessa. Quote Link to comment
metake Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 66-67 iso viis rummut ovat bolton kunhan laittaa 12mm prikka rummun ja mutterin väliin. Tai sitten asentaa suoraan kolkin isoviis jarrut kokonaisuudessa. 5-pulttinen takarumpu on mitoiltaan sama 1958 - 1967 (vai oliko -67 rummussa jotain eroa?). Onko kolkin 5-pulttinen takarumpu mitoiltaan eri kuin kuplan, vai onko noissakin jo irtonapa? Quote Link to comment
-tipi- Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Kolkissa on kahta eri kokoa viispulttista rumpua, kummassakaan ei ole erillistä napaa. Varhaisempi rumpu on halkasijaltaan sama kuin kuplassa mutta leveämmälle hihnalle (käy nelipultti kuplan jarruille). Myöhempi 5-p rumpu on halkasijaltaan sama kuin neliputtikolkin rumpu. Quote Link to comment
jarza Posted June 3, 2010 Author Share Posted June 3, 2010 Kolkissa on kahta eri kokoa viispulttista rumpua, kummassakaan ei ole erillistä napaa. Varhaisempi rumpu on halkasijaltaan sama kuin kuplassa mutta leveämmälle hihnalle (käy nelipultti kuplan jarruille). Myöhempi 5-p rumpu on halkasijaltaan sama kuin neliputtikolkin rumpu. Kaiken laista vinkkiä,kiitoksia vaan.se että jarrurummut tulee leveämälle kuulostaa pahalta en haluaisi leveämpiä lokareita. Homman ydin on se että mun silmää ei hivele ne järjettömät pyörien kamperi kulmat kun perää lasketaan.keväällä sain valmiiksi paksutolppa -57 jossa nostin vaihdelootaa 3cm,se korjas tilanetta kivasti,mutta oli työläs hommeli.Ovaalin kohdalla aatelin tuumaalla jotain muuta ratkaisua. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.