Guest Askim Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Onko mittariston vihreävalo (öljynmerkkivalon ja vilkun merkkivalon oikealla puolella) laturin valo? (kun vilkkuu/palaa niin laturi ei lataa) Quote Link to comment
NO H2O Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Onko mittariston vihreävalo (öljynmerkkivalon ja vilkun merkkivalon oikealla puolella) laturin valo? (kun vilkkuu/palaa niin laturi ei lataa) Vihreä on öljynpaine ja punainen lataus... Quote Link to comment
metake Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Nehän nyt saattaa olla mittariston takana kytketty mitenpäin vaan. 48 vuoden aikana kuitenkin irrotettu niitä lienee useammankin kerran.. Quote Link to comment
pipo_esa Posted July 5, 2012 Share Posted July 5, 2012 Mikäs on vilkun merkkivalon wattimäärä kun 1,2w on liikaa? Quote Link to comment
Guest Posted July 5, 2012 Share Posted July 5, 2012 Mikäs valo tämä on? Mittariston vasemmalla puolella vihreä valo, jossa vastuksen kuva? Quote Link to comment
Jorrma Posted July 5, 2012 Share Posted July 5, 2012 Takalasin lämmityksen merkkivalo tais olla. Quote Link to comment
Tanhis Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Nehän nyt saattaa olla mittariston takana kytketty mitenpäin vaan. 48 vuoden aikana kuitenkin irrotettu niitä lienee useammankin kerran.. Kun auto on käynnissä niin kiskase öljynpaineanturista johto irti ja katso kumpi valo syttyy. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Nehän nyt saattaa olla mittariston takana kytketty mitenpäin vaan. 48 vuoden aikana kuitenkin irrotettu niitä lienee useammankin kerran.. Kun auto on käynnissä niin kiskase öljynpaineanturista johto irti ja katso kumpi valo syttyy. Ei taida syttyä mikään valo tuolla konstilla. Sitten kun sen irrotetun johdon tökkää maihin, saattaa joku valo jo syttyäkin. Turvallisempi konsti lienee laittaa virta päälle ja nyt irrottaa johto öljynpaineanturilta. Tämän jälkeen jonkun valon pitäisi sammua. Quote Link to comment
Tanhis Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Nehän nyt saattaa olla mittariston takana kytketty mitenpäin vaan. 48 vuoden aikana kuitenkin irrotettu niitä lienee useammankin kerran.. Kun auto on käynnissä niin kiskase öljynpaineanturista johto irti ja katso kumpi valo syttyy. Ei taida syttyä mikään valo tuolla konstilla. Sitten kun sen irrotetun johdon tökkää maihin, saattaa joku valo jo syttyäkin. Turvallisempi konsti lienee laittaa virta päälle ja nyt irrottaa johto öljynpaineanturilta. Tämän jälkeen jonkun valon pitäisi sammua. Aamuväsymystä näköjään liikkeellä eli unohda mitä höpisin nallekarhun keino tosiaan fiksumpi. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.