Guest Askim Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Onko mittariston vihreävalo (öljynmerkkivalon ja vilkun merkkivalon oikealla puolella) laturin valo? (kun vilkkuu/palaa niin laturi ei lataa) Quote
NO H2O Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Onko mittariston vihreävalo (öljynmerkkivalon ja vilkun merkkivalon oikealla puolella) laturin valo? (kun vilkkuu/palaa niin laturi ei lataa) Vihreä on öljynpaine ja punainen lataus... Quote
metake Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Nehän nyt saattaa olla mittariston takana kytketty mitenpäin vaan. 48 vuoden aikana kuitenkin irrotettu niitä lienee useammankin kerran.. Quote
pipo_esa Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 Mikäs on vilkun merkkivalon wattimäärä kun 1,2w on liikaa? Quote
Guest Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 Mikäs valo tämä on? Mittariston vasemmalla puolella vihreä valo, jossa vastuksen kuva? Quote
Tanhis Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 Nehän nyt saattaa olla mittariston takana kytketty mitenpäin vaan. 48 vuoden aikana kuitenkin irrotettu niitä lienee useammankin kerran.. Kun auto on käynnissä niin kiskase öljynpaineanturista johto irti ja katso kumpi valo syttyy. Quote
MESIKÄMMEN Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 Nehän nyt saattaa olla mittariston takana kytketty mitenpäin vaan. 48 vuoden aikana kuitenkin irrotettu niitä lienee useammankin kerran.. Kun auto on käynnissä niin kiskase öljynpaineanturista johto irti ja katso kumpi valo syttyy. Ei taida syttyä mikään valo tuolla konstilla. Sitten kun sen irrotetun johdon tökkää maihin, saattaa joku valo jo syttyäkin. Turvallisempi konsti lienee laittaa virta päälle ja nyt irrottaa johto öljynpaineanturilta. Tämän jälkeen jonkun valon pitäisi sammua. Quote
Tanhis Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 Nehän nyt saattaa olla mittariston takana kytketty mitenpäin vaan. 48 vuoden aikana kuitenkin irrotettu niitä lienee useammankin kerran.. Kun auto on käynnissä niin kiskase öljynpaineanturista johto irti ja katso kumpi valo syttyy. Ei taida syttyä mikään valo tuolla konstilla. Sitten kun sen irrotetun johdon tökkää maihin, saattaa joku valo jo syttyäkin. Turvallisempi konsti lienee laittaa virta päälle ja nyt irrottaa johto öljynpaineanturilta. Tämän jälkeen jonkun valon pitäisi sammua. Aamuväsymystä näköjään liikkeellä eli unohda mitä höpisin nallekarhun keino tosiaan fiksumpi. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.