Guest 1200-73 Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Hello i just got your mail now...how i wish to come and view this item but am out of state now....am a marine engineer busy sailing,am in a ship right now at Bermuda......I will also like you to know that i will be paying via PayPal...due to the distance as i am in Bermuda presently...I will need you to provide me with the following information to facilitate the Payment...Your (PayPal email)...Final Price.......... I will like you to know that you will not be responsible for shipping i will have my shipping agent come over as soon as you have the Payment... Have a nice day. jonsonsmith tuli mulle kysely ja viime viikolla työkaverille sama kysely. ja molemmat myytiin transportterin pakuja nettiautossa. Quote Link to comment
Timppa Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 kuka ostaa autoja suomesta näkemättä seilori bermudasta? maksaa tilille? huhuh. Quote Link to comment
Untzikks Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Eikös se oo sama myyä jos maksaa kokonaan sen tilille :DD Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Juu, ja sitten ostaja haluaa maksaa pari tonnia yli sen sun pyytämän hinnan ja sitten ostajan bulvaani tulee kräväämään rahat takas korkoineen... :) Quote Link to comment
PZQ Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 kuka ostaa autoja suomesta näkemättä seilori bermudasta? maksaa tilille? huhuh. Tunnen Mäntsälästä yhen sedän ja se osti näkemättä kuplan Bermudan takaa..:) Quote Link to comment
Janne Välilä Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Itse myin palliksen ulkomaille, tuli soitto: otan tän. Rahat samana päivänä tilille. Soitti seuraavana päivänä taas, onko lisää? Ilmotin et kaverilta löytyy kans. 2 kuvaa @ & rahat taas samana päivänä tilille. Vein omani samaan osoitteeseen että rekan helppo noutaa. Nouto myöhästy muutaman vkon mut kalusto haettiin eikä mitään ongelmia ollut! Ovaalit & splitit mitkä näky kuvissa olis kans haluttu, ei myyty... Ei mitään turhia vaihdatko Derbi Sendaan / onko lisää kuvia ym. haista vitun kysymyksiä vaan heti maksu & jonka jälkeen vasta kyseltiin missäköhän kalusto on... Quote Link to comment
Guest Barn Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Möisin ja olen myynytkin...helpompi näille kongon pojille myydä kuin suomalaisille vw harastajille:)...ei tarvitse säätää kokoajan ja lähetellä kuvia astinlaudoista ja varapyöristä.On ihan sama mistä ostajat tulee kunhan raha on aitoa. Itse myin palliksen ulkomaille, tuli soitto: otan tän. Rahat samana päivänä tilille. Soitti seuraavana päivänä taas, onko lisää? Ilmotin et kaverilta löytyy kans. 2 kuvaa @ & rahat taas samana päivänä tilille. Vein omani samaan osoitteeseen että rekan helppo noutaa. Nouto myöhästy muutaman vkon mut kalusto haettiin eikä mitään ongelmia ollut! Ovaalit & splitit mitkä näky kuvissa olis kans haluttu, ei myyty... Ei mitään turhia vaihdatko Derbi Sendaan / onko lisää kuvia ym. haista vitun kysymyksiä vaan heti maksu & jonka jälkeen vasta kyseltiin missäköhän kalusto on... Quote Link to comment
jnj Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Kun kauppaa käydään oikealla rahalla, niin eipä kai tuossa ongelmaa. Mutta usein ongelma shekeissä. Laittavat shekin tai maksumääräyksen (usein jopa pari tonnia ylimääräistä kuluihin), minkä lunastat pankista rahaksi. Kaikki ok, paitsi viikon päästä tulee pankista tieto, että oli katteeton shekki ja haluaa rahat takaisin. Lisäksi olet ehkä maksanut jo auton rahdinkin sillä shekillä, tai ainakin ylimääräisen rahan laittanut palutuksena johonkin.. Quote Link to comment
JM Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Viime kesänä yks hemmo halus ostaa mun prätkän. Oli muka avaruusasemalla ym. Oli niin hassu/huono mutta hauska yritys että meinasin sohvalta pudota. Quote Link to comment
Guest veka Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Viime kesänä yks hemmo halus ostaa mun prätkän. Oli muka avaruusasemalla ym. Oli niin hassu/huono mutta hauska yritys että meinasin sohvalta pudota. Nyt pani JM paremmaksi,itse kun viimeksi junakeulan myin,niin soitto tuli ruotsista tuulivoimalan huipulta konehuoneesta n. 15 min ilmoituksen jättämisen jälkeen.. Ei taida ikealandissa olla sen paremmat kentät kuin 0luensalossa mokkulan kanssa pelaavalla,mutta kaupat tuli :) Quote Link to comment
Mika Vainio Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Mun mielestä toi vaikuttaa samanlaiselta, kun ne "hei sinä komea"-viestit, joista sähköposti täyttyy kirjaston sivulla vierailun jälkeen. Kaveri sai meinaa samankaltaisen viestin bimmeristä. Quote Link to comment
Recommended Posts