Jump to content

Apuva Tulosteluun!!!


Recommended Posts

Kertokaa hyvät ihmiset onko sellasta laitetta millä sais esim. parin viikon-kuukauden välein tulostettua pari sivua?

 

Nyt se on 20€/sivu kun patruunat on aina kuivuneet. JOO ei oo wolkkarista kyse mut ei enää hermo kestä kuuklaamista enempää...

 

Uusin testi on tunkea patruunat säilyketölkkiin uimaan vedessä jos sillee sais samaa patruunaa käytettyä edes kaks kertaa.

 

Jos sopivia laitteita on olemassa niin olisin erityisen kiitollinen tiedoista, palkitsen jollain lailla parhaasta neuvosta.

Link to comment

Kiitos osallistuneille, tulostin tilattu, v-käyrä osoittaa hissukseen etelään.

Kaitsulle palkinnoksi joko koskisen-antin korvalääkettä euroleka tahi vaihtoehtoisesti HelvetinPackard 1410 PSC postikulujen hinnalla.

Tää mun osalta käsitelty. KIITOS KAIKILLE AVUSTA!!!

Link to comment

Oleellinen asia laserissa jolla tulostetaan vähän on se, että paperikaukalo on piilossa koneen sisällä. Jos paperit on ulkona näkyvissä niin ne pölyyntyy ja laite imaisee pölyn sisuksiinsa paperia kuljettaviin rulliin ja paperitukos on tosiasia, ennemmin tai myöhemmin.

 

Tuo on hyvä malli: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... ertulostin

 

Mulla on tuollainen ollut kolmisen vuotta kotona ja töissä noita on meillä puolenkymmentä. Kaikki yksilöt toimivat moitteetta.

Link to comment
Oleellinen asia laserissa jolla tulostetaan vähän on se, että paperikaukalo on piilossa koneen sisällä. Jos paperit on ulkona näkyvissä niin ne pölyyntyy ja laite imaisee pölyn sisuksiinsa paperia kuljettaviin rulliin ja paperitukos on tosiasia, ennemmin tai myöhemmin.

 

Tuo on hyvä malli: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... ertulostin

 

Mulla on tuollainen ollut kolmisen vuotta kotona ja töissä noita on meillä puolenkymmentä. Kaikki yksilöt toimivat moitteetta.

 

Mulla on ollu kans sama vehje yli 2v ja hyvin pelaa.

Brotheris tulee paketin mukana täys patruuna ja muissa "kärkimerkeissä" ns. aloituspatruuna.

Täyspatruunalla tulostaa 1500s 5% peitolla ja aloituspatruunoilla n. 700 - 1000s.

Brotherin kasetti (1500s) maksaa bout 50€ ja "kärkimerkkeihin" 60 - 70€.

Toki jos tulostettavaa ei paljoo ole vuodessa niin kai noi muutkin menee...

 

Töissä vaihdoin paketin mukana tulleen rummun ekaa kertaa ja otin raportin tulostuksista, reilu 1700 sivua oli tulostettu. (lähinnä tulostettu kaikenlaisia soppareita)

Kotona eka vaihto tuotti vajaa 1600 sivua. (90% lasten piirrustuskuvia)

 

Eli Metaken kans menen tässä täysin samalla linjalla.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Voin myös brotheria suositella. Tulosteen saa nappia painamalla, eikä tappelun jälkeen jotain suttua, niinkun mustesuihkun kanssa.

 

Ite laitoin pari kymppiä enemmin ja hommasin kapistuksen, jossa on skanneri mukana. Ei tolla paljoo oo kopioita tullu otettua, mutta toi suojaa pölyltä ja kissan karvalta oikeen mainiosti.

Link to comment

Itselläni käytössä HP LaserJet 1600, värilaser. Välillä taukoa ollut 3 kk ja pelaa kuin unelma.

Yhden kerran pitänyt musta kasetti ostaa. Suomessa noin 80€, mutta ulkomailta piraatti (uusi, ei täytetty) noin 20€.

Itse härveli maksoin 200€ neljä vuotta sitten.

Link to comment
Itselläni käytössä HP LaserJet 1600, värilaser. Välillä taukoa ollut 3 kk ja pelaa kuin unelma.

Yhden kerran pitänyt musta kasetti ostaa. Suomessa noin 80€, mutta ulkomailta piraatti (uusi, ei täytetty) noin 20€.

Itse härveli maksoin 200€ neljä vuotta sitten.

 

No etpä sitten ole paljoa tulostellutkaan, jos mustekin noin riittää!

Itsellä HP laserjet 1200, päällä kopiointilaite. Laitteen mukaan tulostettu muutamaa arkkia vaille 10000kpl ja ihan vaan kotikäytössä!

 

Mustesuihkut olen haudannut samaan paikkaan, kuin mokkulat (ei tule ihan heti vastaan)

 

=)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...