juujoo Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Speed day ja eka kerta stripillä. Ei lähde niin ei lähde, pomppii pykälä pois päältä ja ravistaa kun syötävä lähdössä. Nyt olisi kiva saada oikeat lootan ja moottorin tuennan ohjeet pulman selvittäneiltä "heepoilta" ensi vuotta silmällä pitäen. Toki oli siellä muitakin joilla ei (teko)hampaat tahtoneet pysyä suussa.... kiihdytettäessä... Ps. loppunopeus 137km/h, nuhapumppuko? Quote Link to comment
-AP- Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Vaihteiston kumityynyt kuntoon ja moottorille takakannatin. Quote Link to comment
Guest pep Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Uretaaniset vaihteistokannattimet ja tukipantasarja esim. tollanen niin rauhottuu kummasti... http://hotcars.net/Prod/viewpict.asp?pi ... g/4800.jpg Quote Link to comment
x-pj Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Sitten kun vaihteisto on kunnolla tuettu runkoaisoihin ne alkaa joustaa. Moottorin takakannake on edullinen ja toimiva ratkaisu. Jos on irtoperä, niin sitten joutuu rakentamaan muunlaisia tukia runkoaisoille. Quote Link to comment
mikan Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Moottorin takatukea kannattaa kokeilla. Ainakin mulla rauhoitti kummasti pomppimista. On lähes ilmainen tehdä ja ajat varttimaililla paranee reilusti, lähdössähän ne erot usein tehdään. Niin ja bonuksena perävälityskin kestää paljon pidempään. t. Mika Quote Link to comment
HSuomi Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Mulla uretaaniset vaihteiston kannattimet ja moottorin takakannatin. Slikseillä, matalilla paineilla ei pompi pahemmin. Normirenkailla näkyy asvaltissa pientä pomppua. Quote Link to comment
Racing Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Korit on yksilöitä joissakin riittää pelkät uretaanit ja joissakin ei riitä sitten mikään,vaikka kaikki laittais pomppii silti. Yleisesti ottaen omien kokemusten mukaan 60 luvun korit lähtee paljon paremmin pomppimatta kun 70 luvun. 73 ja uudemmassa lisäksi vaihteiston etukannatin on niin löysä vakiona että pääsee heiluttamaan laatikkoa liikaa. Paras tuenta on rauta rautaa vasten loota alustaan ja lisäksi koriin vahvikeraudat ja pultaten loota myös koriin kiiinni takaa niin ei pompi enää...mutta sen jälkeen melu kasvaa niin suureksi että loppukin ajomukavuus on mennyttä... Pomppivalla perällä saa takuuvarmasti vaihdelaatikon rikki jossain vaiheessa jos on tehoa edes jonkin verran. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.