Jump to content

WaDD 2012 12.5.2012


Guest fgronlun

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest fgronlun
Fredden ilme paljon puhuva, ei edes turbolla (jotka siis huijaus tehoja, kysy vaikka Asiantuntija Jimpulta) pärjää vapari ukkeleille.. =P =D

 

-Puide-

 

 

Juu hymy on ku sitruuna imis :D

Link to comment
mikko k joko täällä nähdään tuplaturboPautterin ensiesiintyminen?

 

Vaasassa on niin kova taso että ei tänne ulkopaikkakuntaset uskalla tulla :D :D

ei edes tupla turbolla :D :D

 

Ei rohkene ei...

 

Varsinkin kun on osat laatikossa... :-D

Link to comment
Guest fgronlun

CMP:et kävi viimeisessä mittauksessa.

Maximi virtaus oli karvan päälle 200cfm joten talven tavoite saavutettu.

Hyvä puoli oli että virtaus ei romahtanu vaikka imua nostettiin 40".

HPIM2251.jpg

Link to comment
Guest fgronlun
Ehkä joudun luovuttaa paikkani jollekkin joka ehtii saada kasaan laitteet dynotusta ennen. Ei tekosyitä olen laiska.

 

Mitä motorsporttia se tälläinen on?

Link to comment
Ehkä joudun luovuttaa paikkani jollekkin joka ehtii saada kasaan laitteet dynotusta ennen. Ei tekosyitä olen laiska.

 

Mitä motorsporttia se tälläinen on?

 

Sun pitäis kattoa motivaatioksi se monster garagen jakso missä jotkut tuntemattomat amerikkalaiset hiipparit kokoaa 10sec kiihdytysauton viikossa suosta ylösnoukitusta splitistä vaikka sen kone leikkasikin kiinni ekalla käynnistyksellä.

Link to comment
Ehkä joudun luovuttaa paikkani jollekkin joka ehtii saada kasaan laitteet dynotusta ennen. Ei tekosyitä olen laiska.

 

Mitä motorsporttia se tälläinen on?

 

Sun pitäis kattoa motivaatioksi se monster garagen jakso missä jotkut tuntemattomat amerikkalaiset hiipparit kokoaa 10sec kiihdytysauton viikossa suosta ylösnoukitusta splitistä vaikka sen kone leikkasikin kiinni ekalla käynnistyksellä.

 

Eiköhän meillä oo tuolla suvilahdessa jo yks monster garage mistä voi hakea motivaatiota? ;)

 

rullille... talliin... rullille... talliin... rullille... jne...

 

Mulla ei oo ees vielä autoa valmiina mihin pannun heittäis, mutta hyvin ehtii kunhan saa kannet pajalta...

 

-p-

Link to comment

No ei TEILLE nyt mikään kiire vielä voi tulla. Mä kun olin ajatellut ilmoittaa poikani rullille. Sillä ei oo vielä minkäänlaista konetta, ei ylä- eikä alakertaa, eikä koneeseen autoa, kun koko poikaa ei vielä oo olemassakaan. Eikä ihan varmasti lyöty lukkoon naistakaan, jonka kanssa poika tehdään. Mutta onhan noita viikoja vielä. Jos palstaa lukeva hameväki innostui viestistä, niin älkää ottako yhteyttä. Nykyinen emäntä on "melko tempperamenttinen".

post-2925-13888364361547_thumb.jpg

Link to comment
Guest fgronlun
antillahan on jamekset.

 

Mullon 36:set 48:seihin jos pitää sorvarin ottaa kurkusta mallia

Tarttis olls jotain 38-40mm mutta voisin kokeilla noilla 36 sitten ju se aika tulee.

 

ja sitten takas muuttohommiin

Link to comment
Guest fgronlun
Paljonko osallistujia ilmoittautunu dynoon?

 

Kymmenen ennakko ilmottautunutta. Ja lisää mahtuu mukaan. 15 auton läjä olis sopiva.

 

Ennakkoilmottautuneet

 

1. Puide

2. Vaaranmaa

3. Pedalpusher

4. Vuokko

5. PEP

6. Levari

7. Doodah

8. Mara Screemer pannulla

9. Nikke911

10. Niklas L

Link to comment

jaaha, sitä on taas virtuaali sneppailtu...

 

Itellä kannet takaisin ehjäyksestä... eli teorettiset mahdollisuudet saada romut yhteen läjään kuukauden aikana...

Link to comment
Guest fgronlun
No ei sitten lähteny napista käyntiin. Naks naks naks.

 

Kaffit ensin ja sitten emäntä työntämään....

 

Kuullostaa tutulta.

Kevään merkki että pikkasen vastustaa

Vappu viikonloppuna olis ittellä aikomus skarpata ja saada kone lopullisesti nippuun.. Tiukille menee mutta niinhän aina.

 

Puide: onko kannet tullu jo?

Link to comment
Guest vuokko

Sitä on tottunu vähä liian hyvään. Lähemmäs parin vuoden seisonnan jälkeenkin on tainnut aina lähteä peli melko helposti käyntiin.

 

Nyt ei startti halua pyörittää, solenoidi vaan napsuu.

 

Meni sitten sulake kun hieman kauvemmin starttia pidin pohjassa, sulakekauppaan ja hinausköyttä ostelemaan.

 

Ehkä tämä vielä tästä.

Link to comment
Guest vuokko

Hinauksella käyntiin ja hianostihan se pöräjää 0,4 litraseksi. Vielä ei uskaltanu starttia koelenkin jälkeen testata.

 

Joku punanen valo toki kojelaudassa palaa, ei vaan jaksa muistaa mistä se ilmottaa... Ja vanha ärsyttävä vika näemmä palannut, kuskin ovi ei tahdo pysyä kiinni. Olis pitäny jättää lukot rasvaamatta talvella....

Link to comment

TOTTAKAI! Tarkoitat varmaan tätä kuuluisan virittäjä-ässän, uhanalaisen reservaatti-intiaanin ja pitkän linjan pervertikon Justin Crow:n kisa-preppaamaa aksiloa, jolla käytiin Norjassa hus-pois-tiehensä?

post-2925-1388836451567_thumb.jpg

Link to comment
Guest fgronlun

Kuinka on ehtiikö kaikki ennakkoilmottautuneet saada pelivehkeet valmiiksi?

Mietin jos näyttää tässä vaiheessa mahdottomalta niin voidaan siirtää tapahtumaa myöhäisemmäksi jotta saadaan kaikki rullille.

Link to comment
Kuinka on ehtiikö kaikki ennakkoilmottautuneet saada pelivehkeet valmiiksi?

Mietin jos näyttää tässä vaiheessa mahdottomalta niin voidaan siirtää tapahtumaa myöhäisemmäksi jotta saadaan kaikki rullille.

 

Kyllä mä ehdin ainakin jotain saada rullille. =D Vanhat kannet on nyt kotona. Huomenna alan niputtaan 2332 pannua loppuun ja jos kaikki sujuu ok niin siitä savut viikonloppuna.

 

Huhujen mukaan myös uudet kannet on mulla kotona tän viikon aikana mutta siinä koneessa on vielä muuta jumppaa aika paljon...

 

-Puide-

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...