Jump to content

Bug Run mantorp


Recommended Posts

Kuulin huhua ja kyselin kaverilta Ruåtsin maalta, vastaus ohessa:

 

Yes, mantorp park did go bankrupt (konkurs in swedish) so maybe there is no bug run there, I have not heard if they sorted it out.

 

Liekkö tuo ny nii iso vahinko?

 

Jos mä oon ymmärtäny oikein ni firma, joka on järjestäny tapahtumia radalla, meni konkkaan joulukuussa. Bugrunin järjestäjät on kait eri poppoo, ja ainakin tapahtuman etusivulla vakuutetaan että tapahtuma järjestetään. Viimesin päivitys sivuille tehty helmikuun eka päivä.

Link to comment
Kuulin huhua ja kyselin kaverilta Ruåtsin maalta, vastaus ohessa:

 

Yes, mantorp park did go bankrupt (konkurs in swedish) so maybe there is no bug run there, I have not heard if they sorted it out.

 

Liekkö tuo ny nii iso vahinko?

 

Kun asiasta mainitsit lauantaina niin rupesin vähän googlailemaan. Eli tälläistä sain selville:

-Mantorp park events on mennyt konkkaan joulukuussa.

-Alueella toimii/toimi kaikenkaikkiaan seitsemän eri firmaa tyyliin rata, kahvila, hallit, siivous yms yms.

-Mantorp park rata on kuulemma ostanut tuon events konkurssipesän.

-Ja näillä näkymin bugrun järjestetään torpissa kaikesta sähläyksestä huolimatta.

-Mutta pieni epävarmuus kumminkin vielä tuntuu ilmassa olevan.

Link to comment
Eiks siäl ruåttis oo se Classic runi, johon kuppeliharrastajat suuntaa muutenkin?

 

Mantorppi on tosiaan pikkuhiljaa menny mielestäni liikaa festarimeiningiksi lähivuosina. Ja tästä syystä viimevuonna tulikin täys stoppi muille merkeille kun volkkareille ettei porukka tulisi vain rellestämään. Ja tosiaan niinkuin kupliin viittasitkin niin ilmajäähy kalusto on vähentynyt vuosi vuodelta. Joka varmaankin johtuu aikapaljon tuosta festarimeiningistä. Kuka nyt harrasteautoaan haluaisi festareille viedä.

 

Ja tosiaan itse olen menossa molempiin.

Link to comment
  • 1 month later...

Nyt olisi yksi paikka vapaana PorVWoo seurueeseen.

Jos olit halukas, niin pikaista ilmoitusta mulle. Ja autonkin voi ottaa

mukaan haluttaessa. Helsingistä lähtö to ja paluu ma aamulla.

 

044 206 6326

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jos viimevuonna oli laiha ilmajäähytarjonta niin nyt oli sit vieläkin huonompi. Muutama hassu ghia oman lisäksi. Alle kymmenen junista kymmenkunta kolkkia viitisen kirppua ja yks rivi kuplia. Parhaan maalipinnan palkinnon sai tehtaan maalissa oleva vitosgolffi. Peoples choise oli kakkoskoppanen golffi 15” rengasliike aluilla. Matalin auto titteli meni sitten maatalaahaavan kuplan sijaan pussitetulle passat cc lle joka taisi päästä lähelle maata mutta ei ihan perille asti..

Link to comment

olis vaan pitänyt uskoa..... Tunnustat siis olevasi jääräpää? NO....??

Reissua odotellessa. Toivottavasti Tierpin kelit olisi niin kuin ne viimeksikin oli!

Oliko Tårpissa paljon Tanskalaisia? Kertoivat jättävänsä Tierpin väliin kun matka tuplaantuu heillä.

Sääli-heillä mahtavaa kalustoa.

Link to comment
olis vaan pitänyt uskoa..... Tunnustat siis olevasi jääräpää? NO....??

Reissua odotellessa. Toivottavasti Tierpin kelit olisi niin kuin ne viimeksikin oli!

Oliko Tårpissa paljon Tanskalaisia? Kertoivat jättävänsä Tierpin väliin kun matka tuplaantuu heillä.

Sääli-heillä mahtavaa kalustoa.

 

Juu tunnustan olevani jääräpää joka lähtee puoliks maksetulle torpin matkalle. Ja tosiaan toivottavasti tierpissä olis kelit kohdallaan. Ja oikeastaan suurin osa hienoista ilmajäähyistä taisi olla tanskalaisia.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...