Jump to content

Tökkiikö palsta muilla?


Recommended Posts

Kyllähän toi ilmotti saman domain expired, tein host korjaukset yhdityksen sivujen ohjeiden mukaan ja rupes pelaamaan. Hassua sinänsä kun mulla ei ollu mitään host riviä alunperinkään joten korjausta ei olis pitäny tarvita?.

Link to comment

Tässä illalla kesken selausten tökkäs ja ilmoitti domainin vanhentuneen!

 

Onko tosiaan näin että päästätte domainin rekisteröinnin välillä vanhaksi, kun ei ollut eka kerta?

Vai onko tämä joku muu ylläpidosta johtumaton seikka?

Link to comment

Mulla ei pääse nyt esim. s-postin viesti ilmoitusten linkkien kautta suoraan tällä kertaa ainakaan.. Mutta kun ekaks avasi etusivun ja sieltä sitten keskusteluun niin onnistui. Päivällä sekään ei onnistunu välillä.

 

Ja ei meinaa hyväksyä viestin lähetystäkään nyt...

(kolmas yritys..)

 

Oli muuten sama päivämäärä 6v sitten viime kerralla samaan aikaan päivällä.. :)

Link to comment

(joku voi varmaan kopypastettaa yhdistyksen puolelle)

 

Volkkaripalstan verkkotunnus on (taas) päässyt vanhenemaan. Pidemmän tähtäimen korjaustoimenpiteinä verkkotunnus tullaan siirtämään toiselle operaattorille, sellaiselle joka osaa ilmoittaa kun verkkotunnus on vanhenemassa. Verkkotunnus saadaan todennäköisesti kuntoon alkuviikosta.

 

1. Älkää tehkö muutoksia hosts-tiedostoon. Sillä kyllä saa Volkkaripalstan toimimaan, mutta siinä on se vaara että jos ja kun se rivi jää sinne roikkumaan, voi tulevaisuudessa tulla ongelmia.

 

2. Palstalle pääsee tilapäisesti seuraavalla osoitteella: http://volkkaripalsta.2am.fi/

 

3. Tilapäinen osoite poistetaan käytöstä heti kun oikea verkkotunnus toimii. Välttäkää tuon tilapäisen osoitteen laittamista esim. postauksiin!

Link to comment
1. Älkää tehkö muutoksia hosts-tiedostoon.

Tää on varmaan vähän makuasia? Mun mielestä tuo on helpoin korjaus ja helppo ottaa ensi viikolla teksti pois (tai itse laitan #-merkin eteen niin riviä ei huomioida, tarpeen vaatiessa on helppo ottaa merkki pois).

 

Mulla kyllä toimii Saunalahden (Elisan) yhteydellä vielä ilman tuota hosts-korjaustakin?

Link to comment
Tää on varmaan vähän makuasia?

 

Oli se minunkin mielestä ihan ok ratkaisu siihen asti, kunnes selvisi että ihmisillä oli jäänyt noita hosts-virityksiä useammaksi vuodeksi roikkumaan :) Eli jos tiedostaa mitä tekee, niin OK. Mutta jos ei tiedosta ja on sitten vuoden päästä pulassa kun on unohtanut sen rivin sinne, ei kannata tehdä.

 

Mulla kyllä toimii Saunalahden (Elisan) yhteydellä vielä ilman tuota hosts-korjaustakin?

 

Pitäisi hajota viimeistään huomisen aikana sultakin.

Link to comment
ihmisillä oli jäänyt noita hosts-virityksiä useammaksi vuodeksi roikkumaan

Joo, niin oli mullakin jäänyt. Huomasin kun palsta muutti Sitefactoryltä Nebulalle niin lakkas toimimasta :D

 

Pitäisi hajota viimeistään huomisen aikana sultakin.

Ok, hyvä tietää, ehtii varautua, ettei tule itku kun ei pääse palstalle. Otan merkin pois rivin edestä..

Link to comment
  • 2 weeks later...

Verkkotunnus on nyt siirretty muualle ja vanhenemisongelmat toivottavasti historiaa. Vanha ongelmia aiheuttanut tarjoaja oli int2000/daous.

 

Homma meni pieleen seuraavista syistä:

1. Operaattorilta tuli ilmoitus vanhenemisesta vasta silloin kun tunnus oli oikeasti mennyt umpeen. Ei 30/14 päivää etukäteen kuten yleensä on tapana.

2. Tunnukset joilla verkkotunnusta pääsi hallitsemaan, eivät enää toimineet. Eli ei päästy uusimaan verkkotunnusta välittömästi.

3. Salasanan palautussivu ei toiminut, ilmoitti kyllä lähettäneensä salasanan mutta mitään ei ikinä tullut postilootaan asti.

4. Asia saatiin lopulta kuntoon viikonlopun jälkeen maanantaina asiakaspalvelun kautta.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...