Guest Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Ei oma luomus, mutta oma kumminkin. Pääpiirteittäin hyvässä kunnossa, auto rakennettu vuonna 97-98. Nyt ajellaan kesä ja mietitään talveksi talliin puuhaa. Tarkoitus olis maalauttaa auto kokonaan, sekä alustan osat sekä moottori ja laatikko. Kunnon poppivehkeet myös, niin ei tartte huudattaa jotta kuulee. Ja vois samalla kurkata, moottorin ja laatikon kunto. 1600cm3 moottorilla vm -71 Tässä muutama kuva: Quote Link to comment
Jorrma Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Kaari uusix, vilkut uusix, takavalot uusix, astinlaudat uusix, jne. Siithän se lähtis. Quote Link to comment
mite^ Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 pyöreämpi kaari ja tippatakavalot :) Quote Link to comment
jaraku Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 jos auto ois mun! katsoisin takavaloiksi vm39 fordin / etuvilkut sirompiin ja pyöreämpiin kaarta muokkaisin korille edullisemman malliseksi. sitten jos auto ois pitempään silmiin pistää tässäkin autossa +(kaikissa) suomessa tehdyissä laikka- avoissa että katton poisto on se tärkein asja, jos ikkunat on poistettu, siivoisin oven etu ja taka karmin/ b pilarin koria myötäileväksi, tosin se vaatii hitsaus ja maalaustaitoa. muutenhan tuo on näppärän näköinen avo jolla voi märkää tukkaa käydä tuulettamassa. hyviä ajokelejä avolla. Quote Link to comment
-Alex- Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Kasarihenkinen volkkari kuten 90% täällä olevista autoista :D Quote Link to comment
Tanhis Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Mun mielestäni toi tarttisi nyrkkisäännön mukaisen madalluksen. Quote Link to comment
JaniM Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Tuubit takaa mäkeen ja joku huomaamattomampi pakari, sidewinder tyylinen. Pitkä takaluukku, noiden edellisten muutoksien lisäksi. Sit olis suht silmäänistuva laikka. Tuo on jo yllättävän onnistunut muutos päälinjoiltaan, lukuunottamatta kaarta. Liian massiivinen ja kulmikas. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Eikun lisää mielipiteitä kun menee näköjään huutelemiseksi :) Oikein mukava kesäkulkine jo tuollaisenaan, mutta aika pienellä muuttuisi jo merkittävästi (parempaan tai huonompaan, oman maun mukaan, tarkoituksellahan se on tuollaiseksikin muokattu) Ilta 1: - taakse isommat nakit (esim. 205/65) - jarrurummut mustiksi - Ajovalojen luomet "yhistyslipat" lampuista veke Ilta 2: - keula tonttiin Ilta 3: - etuvilkut takaisin loksujen päälle - takavilkut "hautakivi" (tombstone) -mallisiksi Joka ilta paitsi jos sataa paljon: - Kovaa ajoo Sit talvisuunnitelmat erikseen (kaari, korityöt, maalaus, matolliset astinlaudat jne). Vakiolaatikoissa harvemmin on niin kummasti ongelmaa ettäkö siitä kannattaisi muuten huolehtia kun uudet öljyt ja vaihteensiirron puslat laittaa - sit kun rupeaa rohisemaan tai potkimaan vaihteita niin sitten huolto on toki paikallaan. Puavo Quote Link to comment
Guest Posted July 4, 2012 Share Posted July 4, 2012 Porsi tänään kytkin täysin. tempaistiin sitten velipojan ja hänen vaimokkeen kanssa moottori irti. Huomena uutta osaa hakemaan ja kasaamaan. Täytyy käydä nappaamassa kuva kytkyttimestä, niin näette missä kunnossa se oli. Oireita oli mm. Ujellus kytkin pohjassa, ravistus, vaihteiden vaikea vaihtaminen ja lopuksi ei pitänyt yhtään. Ihan sama oliko kytkin pohjassa vai nou, auto ei pysynyt paikallaan. Quote Link to comment
Guest oskuk Posted July 5, 2012 Share Posted July 5, 2012 Kasarihenkinen volkkari kuten 90% täällä olevista autoista :D Niinpä. Ja siksi kulttuurillisesti arvokas tuollaisenaan. Ei aina kannata olla niin negatiivisen kautta, Toto soimaan mankasta ja paanalle ;-) Quote Link to comment
Guest Posted July 5, 2012 Share Posted July 5, 2012 Nyt on uusi kytkin paikallaan ja on kuin ihan eriä autoa ajaisi. Ylimääräiset äänet katosi ja vaihteet menee nätisti päälle. Huomena hakemaan leima ja taas saa naatiskella. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.