Racing Posted July 10, 2012 Share Posted July 10, 2012 sinkkispraytä ja pistehitsausliitoksiin pistehitsimaalispray (3m). Quote Link to comment
Guest Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Maalasin noita koteloita sisältä spray pohjamaalilla, ei tosin ollut sinkkiä. Pistehitsimaalista en ole ennen edes kuullut. Quote Link to comment
Guest Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 DB happopohjamaali maalattu yli koko korista. Quote Link to comment
Guest Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Vihdoin sain nuo kaaretkin paikalleen, siis näkyy myös tässä kuvassa. heppasin sisälokarit muutamalla pisteellä kaareen ja kittasin korikitillä tiiviiksi. Quote Link to comment
Guest Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Pohja kitattu korikitillä ja helmaa suojattu maskilla. Quote Link to comment
Guest Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Pohjassa kiveniskuröpömassa. 3M Quote Link to comment
Guest Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Hyvinhän tuo sun projektis etenee!!!.. :) Menissa WestFestiin Siikarantaan???... Katson jos pääsen omalla... pitää varmaan hakea koekilvet sitä varten. hah Quote Link to comment
Guest Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Tää ei kyl wwFestiin siikarantaa kerkee... Alumperin olin kyl ajatellut, et ehtis. Nyt on pohja kohta uretaanimaalilla maalattu. Laitan kuvan piakkoin. Quote Link to comment
Guest Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Pohja maalattu, ja ulos paistattelemaan. Quote Link to comment
Guest Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Siinä on ny sit pohja. Eli käytin ppg DP40 happopohjaa, 3M kiveniskumassaa ja hempel uretaanimaalia. Tarvii vie hiukan sököttää pensselillä ja mulkkutrissalla joitan kohtia, kun ruiskulla ei ihan joka paikkaan pääse. Quote Link to comment
Guest speedy Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Kyllähän Latikainenkin takavalot tarvitsee,miten meinasit? Quote Link to comment
Guest Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Juu tarvii. Ajattelin laittaa sellaset pienet tarvike valot. Ne tulee ihan pinta-asennukseen, siks ei oo vie mitään reikiä. Ne tulis suunnilleen niin kun noissa vanhemmissa on, eli hiukan sisemmäs, joten tulee tuohon suoraan peltiin. Kaavailin, et laitan kolme sellasta päällekkäin. Hankin jo sellaset, mut sisukset täytyy vaihtaa,kun oli niin paskat. Nuo on linkistä löytyvät, on hyvin pienet, mut katsastusmies oli sitä mieltä et on käypät. Vaihdan sisäl teholedit. http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zo ... ubgroup=45 Quote Link to comment
Guest Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Olin tän alkuviikon työreissulla, mut illal kun palasin Vetäsin alustan osia pohjamaaliin. Takajouset, taka- ja etu jarrut, takatukivarret jne. Huomenna sit pintamaalia niskaan. Etuakseli on myöhempää mallia, eli levyt edessä. Quote Link to comment
Guest Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Alustan osia ja hiukan muitakin. Peittää tää uretaanimaali sen verran kehnosti, et joutuu vie uudestaan vetää. Quote Link to comment
jaraku Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 kokeiles tuolta katsoa t. valoja( shaman kustom works). tilasin rodiin valot sieltä.sillä on tarjolla vm 50 pontson pyereät t. valot! vois istua paremmin kuin nuo mitä paruzzi myy, ja näyttäis aika pienikokoisilta. ja tämähän oli mun mielipide vaan. hyvän näköistä oot saanu aikaiseksi. Quote Link to comment
Guest Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Hyvän näkösiä, mut mulla on jo iso kasa hommattuna paruzzilta. Näytti olevan muuten tuolla shamaanilla loppu. Quote Link to comment
Guest Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Tässä muuten vanha kuva tuosta etuakselin korkeussäädöstä, jonka ite valmistin. Quote Link to comment
Guest Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Ja tässä kuva siitä, millä korkeudella se oli viimeksi kun oli ajossa. Vanne on 17". Quote Link to comment
Guest Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Sain eilenilla vedettyä sisältä ekaan kertaan. Aika hankalaa kun on kerralla niin paljon maalattavaa. Ensin suunnittelin, et jaan jotenkin osioihin, enkä maalaa kerralla kaikkea. Päätin sit kuitenkin vetää ekan kerran koko autoon, kun siit sit näkee miten onnistuu, ja on hyvä korjailla toisella maalauksella. Aika lailla onnistuin valuttamaan, ei tosin kauheesti kohdissa mitkä jää näkyviin. Quote Link to comment
boxer Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Hyvin näyttää edistyvän projekti, mielenkiintoista seurattavaa.. Quote Link to comment
Guest Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Alkaa sisätilat olemaan jiirissä. Ajatuksena oli seuraavaksi aloitella kylkien kittaamista ja sit kasata alusta ja irroittaa kori pukista. Tämä siksi, että pääsee paremmin kittailemaan, eikä tuo "autogrilli" ole tiellä. Voi olla, et tarvii hoitaa kojelaudat ja rattiputket myös ensi, ni on sit mukavampi liikutella tota lotkoa. Onko parempia ehdotuksia? Kiitos kannustuksista =) Quote Link to comment
Guest Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Eilen illalla alko alusta kasautua. Takapäästä puuttuu vie puslat ja vääntösauvojen kannet, kun oon unohtanu tilata moiset. Kasaan jarruja myöten kaikki valmiiksi on vaan niin mahtava kasata kun auto on kyljellään, suosittelen kaikille. Quote Link to comment
Guest Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Penkkien valmistuksesta sain muutaman kuvan. Hyvältä näyttää. Pitäis saada tässä kuussa. Lähetin penkkien mukaan verhoilijalle värimallit maaleista, täytyy toivoa, et tuo valkoinen on edes lähellä tuota sisämaalia, muuten näyttää kamalalta. Arvoitukseksi jää koska noille no käyttöä... Quote Link to comment
Guest Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Osaako joku sanoo, mikä tarkotus on tolla takapenkin alla, siinä kuskinpuolen takaloksun viereen tehdyllä suorakaiteen muotosella aukolla. Se siis johtaa tavaratilasta bensatankin viereen. Ja sit mulla oli vie katkastu se moottorin ja bensatankin välinen tulipelti samasta päästä. En keksiny mitään järkeä moisille, niin hitsailin ne umpeen. Ei löydy ny kuvaa tosta, mut kai joku ny käsitti mitä tarkotan. Muidenkin projektikuvissa on näkyny samaan paikkaan tehty reikä. Mulla siitä vaan kantautu kaamee bensanhaju (vuotavasta tankista), ja sit edellinen omistaja oli kivasti vetäny siitä sähköt kapiiniin. Tietysti vie suoraan akunnavasta. Onneksi ei oo palanu koko auto. Aloin vaan miettii asiaa, kun näin saman kaltasta viritystä muillakin. Quote Link to comment
Guest Protege Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Eberin lämpöputkihan siitä kuuluu kulkea. -Sami- Quote Link to comment
Guest Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 No tuo kuulostaa järkevältä. No nyt ei tuu tässä vaiheessa lisälämppäriä. Mut kiitos tiedosta kuitteskin. Quote Link to comment
Guest Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Viime päivien puuhastelut. Kojelaudasta tuon pääliosan päätin maalata himmeäksi grafiitinharmaaksi, se etuosa tuli valkoiseksi. Quote Link to comment
Guest Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Tänään koko päivä kitattu ja hiottu. Voi totta on noi kyljet kun perunapeltoja. Pikkuhiljaa alkaa silti suoristumaan. Quote Link to comment
Tanhis Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Tänään koko päivä kitattu ja hiottu. Voi totta on noi kyljet kun perunapeltoja. Pikkuhiljaa alkaa silti suoristumaan. Ne taitaa olla sellaset jo tehtaalta lähtien. Quote Link to comment
Guest Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Joo niinhän ne on. Hitsauksen jäljiltä ei silti oo ainakaan asia parantunu yhtään. Quote Link to comment
Guest Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Kittaaminen ja hiominen etenee hitaasti. Mut laitan itselleni lohdutukseksi verhoilijalta tulleet kuvat penkeistä. Saapuvat mulle jo sunnuntaina, mut eipä oo vielä mitään mihin ne laittas. Quote Link to comment
boxer Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Miau... ja Grrrr..... aikas makiat penkit! Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Siistiä jälkeä! Tsemppiä pohjatöihin. Ihan heti ei tuu mitään ikävämpää hommaa mieleen volkkarinlaitossa. Quote Link to comment
Guest Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Ei paljo oo muutoksia tapahtunu, mut pari kuvaa kuitenkin. Katto on viimeistä hiontaa vaille valmis ja hiontamaalissa. Kyljissä olis vielä sanomista. Quote Link to comment
Guest Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Hiontamaalia vihdoin kyljissäkin. Koitin laittaa ton apuvalon tonne taa, et sais hiukan peilaamaan. Tos nyt myös tuo takavalo ajatus. Sommittelin paikoilleen magneeteilla ny aluks. Quote Link to comment
Guest Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Täs vie takaapäin tuo valohäsmäkkä. Quote Link to comment
Tanhis Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Itse laittaisin valot lähemmäksi toisiaan tai jopa jonkun sorttiseen epäsäännölliseen kolmio asetelmaan. Tai jos nyt ihan totta puhutaan niin en kyseisiä valoja edes harkitsisi jos olisi oma kulkine vaan tyytyisin varhaispallon/juniksen takavaloihin. Mutta makuasioista ei voi kiistellä. Quote Link to comment
metake Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Mun mielestä nuo takavalot on pirteää erilaisuutta ettei kaikki ole ihan samasta muotista, niinkuin nykyään on tapana. Itse jättäisin kuitenkin pakkivalot pois ja tiputtaisin vilkun pakkivalon paikalle. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.