Jump to content

Steering rack kit


laira

Recommended Posts

Itsekin olen tuota sillä silmällä katsellut. Tööttiä ei saa enää tuon kanssa ratin nappiin, mutta ei kai sen siinä tarvitse ollakaan, kunhan jossain. Kai joku nappi kojelaudassa kelpaa katsastuksessa. Creative Engineering myy vilkkukatkaisinta, johon saisi töötin, mutta viittisköhän tuota ruveta värkkäämään.

Link to comment

Joskus pari vuotta sitten jututin SCC:ssä brittiläistä kaveria joka oli laittanu junikseen nimenomaan ton. Ei ainakaan kehunut sitä. Sanoi että vaikka kaikki palikat oli, uusia niin välystä oli jonkin verran minkä totesin itsekkin kun rattia tyyppäsin. Sanoi että korjatulla simpukalla pääsee samaan tulokseen mitä tolla Creativen setillä.

Tiiä sitte oliko ihan kaikki uutta palikkaa taikka oikein asennettu:/

Link to comment

Tuo alkoi kiinnostaa kun kaikista muista vaihtoehdoista näyttää löytyvän mielipiteitä laidasta laitaan. Mutta ellei tuokaan ole "satavarma" ratkaisu niin tiedä sitten ? BBT´n uudesta näyttää olevan monta täysin toisistaan poikkeavaa kokemusta. Eikä yksistään nuo tuplakierrokset. En toistaiseksi ole löytänyt muuta kuin Wolfgangín tarjoamat korjatut simpukat(joista ei paljoa negatiivista löytynyt?) ja hintaa näyttää niillekin kertyvän lähes puolet tuosta englantilaisesta Creative kitístä.

Link to comment

Mulla kiinni Bugboxin väsäämä hammastanko joka pienen kikkailun jälkeen istui ihan nätisti. Parannusta simpukkaan nähden huimasti. Mutta ei ollut halpa tämäkään..Tämä sarja kehitettiin Carramba-sonderiin joskus aikoinaan. Käyttää kuplan hammastankoa(74-),joka tietenkin kallein mahdollinen,mutta pojat olivat kokeilleet toistakymmentä eri tankoa ennenkuin päätyivät tähän ratkaisuun.

Link to comment
Mulla kiinni Bugboxin väsäämä hammastanko .

 

Onko valokuvaa/linkkiä tähän asennukseen?

Tosta Creativen systeemistä on haukuttu, että nivelet ja liikkuvat osat vaan lisääntyy alkuperäiseen simpukkasysteemiin

ja kulumien myötä klapit kasvaa sitä nopeammin.

Ja varaosia ei saa lähikaupasta... Siksi mielummin vakio volkkariosilla tehty kiinnostaa.

Link to comment
Mulla kiinni Bugboxin väsäämä hammastanko .

 

Onko valokuvaa/linkkiä tähän asennukseen?

Tosta Creativen systeemistä on haukuttu, että nivelet ja liikkuvat osat vaan lisääntyy alkuperäiseen simpukkasysteemiin

ja kulumien myötä klapit kasvaa sitä nopeammin.

Ja varaosia ei saa lähikaupasta... Siksi mielummin vakio volkkariosilla tehty kiinnostaa.

 

Niin ja creativen settiä on myös haukuttu että ei se ole oikea hammastanko ohjaus vaan vain muokattu simpukkaohjaus.

Link to comment

Bugboxin kauppa oli auki vähän aikaa jolloin listalta löytyi muutossarja. Usean viestinvaihdon jälkeen vasta selvisi, että kyseessä on tuo samainen Creative Engineeringin setti! Varsinaista infoilua. Tosin heillä on saatavilla tuosta myös versio, jossa on mahdollista käyttää alkuperäistä torvenpainiketta. Onneksi en vielä ehtinyt tilata mitään. Tekevät kyllä kunnon paketin kun ensin itse hankit peruspalikat. Hintaa en viitsinyt enää kysellä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...