-Alex- Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 Sanoisin että kaikki mahtuvat pyörimään hyvin. Itsellä oli vararenkaana hetken aikaa 145/65-15 5" vanteella ja ainakin 3-4cm suojan reunaan matkaa. Nyt vararenkaana 105/95R17 :) Quote
Guest Posted March 10, 2013 Posted March 10, 2013 Nyt rupeaa olemaan rusty hyvällä mallilla. Viikonloppu meni tuon kimpussa ja tuosta on hyvä jatkaa. Viikoloppuna tuli laitettua kone,dropit, lasit jne. Quote
Guest Posted April 2, 2013 Posted April 2, 2013 Perjantaina tuli kurvailtua lähemmäs 900km autolla. Reissulta tarttu mukaan avo baja rojekti. Quote
ARTO Posted April 2, 2013 Posted April 2, 2013 Tää ainakin on ruma, ei muuta kuin tinnerillä pinta puhtaaksi ja pari litraa lakkaa pintaan, jää hyvä projektiasu päälle. Takakonttiin tietenkin iso strokeri tai ahtaminennn ja on hauska peli:D Quote
Guest Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 Saa nähä minkä näkösen siitä saa tehtyä. Hyvä puoli tuossa on että ruoste korjauksia ei tarvi tehdä. Tainnu tulla joskus konttorilla pieni virhe ku papereitten mukaan alkuperänen avo. Perjantaina vois nytkästä taas rusty:a etiä päin. Jos laittas uudet iskarit ja jarrupääsylinterin. Sitte koittas vielä madaltaa takapään. Sen jälkeen ei puuttus ku valojen laitto ja penkit paikalleen. Pitäs siihen vielä hommata madallettuun tarkotettu vakaaja, ku vakaajan tanko roikkuu vähän turhan alhaalla. Quote
Guest Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Eipä sitä kerenny viikonloppuna ku iskarit vaihtaa ja jarrut tuli kans saatua kuntoon. Mutta niissähän se työmaa oli. Ku oliki hämysestä paikasta jarruputki poikki perjantaina jatkuu takapään madalluksella ja valojen asennuksella. Quote
Guest Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Sanokaas milläs mä saan auki ton rustyn nokkapellin? Tuli elvytettyä siitä vaijeri ja toimi muka mukisematta. Sitte läppäs pellin kiinni niin pelti ei halua aueta vaikka kahteen mieheen sitä revittiin. Quote
Tanhis Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Painamalla alaspäin luukkua samalla kuin vetää vaijerista jos tämä ei auta niin ei muutakuin sahaamaan kahvaa luukusta irti. Edit ja kun kuvia kattelin niin sullahan ei kahvaa enää ole eli paska mäihä ei kait auta muu kuin tehdä joku luukku varapyörä koteloon tms mistä pääsisi lukon vastapuolelle käsiksi. Ja tietty sulla on varapyöräkin siellä edessä. Quote
metake Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Juuri kuten tanhis neuvoi, eli se saattaa purra kiinni tiivisteen uraan. Toinen kaveri vetämään avauskahvasta, ja sitten vedät nokkaa maata kohti ja koetat avata luukun. Katsastusmiehellä saattaa olla sanomista, jos sille päälle sattuu, kun koko kahva on poistettu. Mun mielestä tuon ikäisessä vaaditaan jo tuulihaka. Quote
Guest Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Joo en tiiä mihin se puree ku ei tiivistekkään ole vielä paikoillaan. Sitä yritettiin sillain että toinen veti kahvasta ja toinen repi luukkua ylöspäin. Quote
Jorrma Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Kyl ne vaan noi krominauhat, liekit, ym. kiiltävä pilaa lisää ulkonäköä. Quote
Essi Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Joo en tiiä mihin se puree ku ei tiivistekkään ole vielä paikoillaan. Sitä yritettiin sillain että toinen veti kahvasta ja toinen repi luukkua ylöspäin. Josko se puris kiinni juuri tuon puuttuvan tiivisteen vuoksi tiivisteuraan? Jos yrittäis liikutella luukkua vuoroin vasemmalle, oikealle, eteen ja taakse päin. Tällöin luukun reuna voisi irrota tiivisteurasta ja aukeaisi. Quote
Guest Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Jorma jokaisella saa olla omat mielipiteet. Omasta mielestäni tuo ei näyttänyt miltään ilman nuita tilpehöörejä. Essi kokeilen tuota viikonloppuna. Quote
pahanapuhallin Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Siellähän on valmiiksi reikä lukon toisella puolella, mistä saa vaihretangon pois. Se on yhrellä ruuvilla toisesta reunaaja toisesta reunaa pelliklipsulla, eli oikaise se pelliklipu ulospäin ja paina se luukku sisälle päin.(jos ei oo vararengas paikalla.) Sitten pöki jollain sopivan kokoisella tangolla lukkoa. Ittellä kävi samalla lailla, ei kahavaa ja sai luukun auki tätä kautta. Quote
Guest Posted April 24, 2013 Posted April 24, 2013 Rustyki rupee olemaan kasassa. Enään ei puutu ku etuvilkut,pissapoika ja perän madallus. Ei viihtiny vielä ruveta laskeen perää, ku ei oikein sisäistäny niitä ohjeita. Uudet kumit tulee varmaan torstaina niin saa perjantaina käydä pyöräyttään allle ne. Otin suosiolla 145. 165 leviät hinkkas heti kunnolla kaariin. Jos en nyt ihan heti madalla perää , niin pitääkö hommata caster shimmit ja camber säätöpalat keulaan? Sitten ku innostun madaltaan perän niin kannataskos sinne laittaa ne säätö latat? Paliokos on suunnilleen 1.8 koneessa on tehoa jos siinä on kaasarina solex 34? Muista osista ei oo tietoa. Baja kuplaaki kerkesin kokeileen käyntiin viikonloppuna ja käyntiinhän se tärähti. Quote
Guest Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Jahas pitäskös sitä tännekin jotaki välillä kirjottaa. Elikkäs kesällä punanen kupla sylkäs öljyt kesken ajon kartanolle ja motti räjähti tuhannen päreiksi. Sitten hieromaan kauppoja tutulla olleesta 1.8 koneesta. Kaupat tehtiin ja mukana tulivaraosa auto. Kuplan perä ilmaan ja konepois ja uutta tilalle. Kaikki meni muuten hyvin mutta kun kone oli paikoillaan ja testailin sitä niin jätti pari kertaa tien varteen. Syytä en tiedä vieläkään. Kun ajoi jonkin aikaa niin sammu eikä kirveelläkään käyntiin mutta vika korjaantui oikeastan itsestään. Sitten tuli hommattua uus käärmeenpesä entisen puhkiruosteisen tilalle ja äänäriksi tajuton pörinä pönttö. Se oli suht kivuton asennus. Ainut vaan että joutu riipimään lämmönvaihtimet pois. Nyt ei "puhallin" pelaa. No kesäautopa tuo onkin. Bajalle ja rustylle ei ole joutanut eikeen mitään tekemään. Jompi kumpi menee talliin nyt tulevana viikonloppuna. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.