Jump to content

jäähdytetyt levyt T1


Recommended Posts

Tarvitaanko kuplassa jäähdytettyjä levyjä muun kuin ulkonäön puolesta ;)

 

Vois kuvitella että CSP:n ja Kercherin levyt on samoja?

 

CSP:n osia saa Suomesta Kuplapajan tai Paruzzin kautta, mutta Kercherin osia ei taida saada?

Link to comment
Ok, kattelin vaan noita paketti hintoja, ja rupes hirwittään. Mut mites toi satulahomma, onko jotain huokeempaa bolt-on satulaa tiedossa?

Toi csp:n systeemi näyttäis että vakio satulaan on lisätty pala keskelle. Ei liene vaikeaa?

Edelleen onko toi tarpeellista?

Link to comment

Väliin vain satulaan palikka niin toimii ja varmasti riittää menossa jos ei ihan hirveetä ole. Toinen vaihtoehto on edullinen wilwoodin 4-mäntäinen satula, tai sitten käytetyt possun satulat. Kerscherin vakiosatulat välipaloin 225e, eli tuohon hintaan saa jo muita satuloita käytettynä.

Link to comment

Meillä on urtsikilpurissa (T3 pohjalevy ja keula) just nuo jäähdytetyt CSP / Kerscherin laikat. Olka-akseliin on koneistettu satulan kiinnikkeelle tasopinta johon on sitten hitsattu laserleikattu adapteri satulaa varten. Ei ole siis katulaillinen, vaikka sinänsä läpisaumaa olassa on noin 9cm matkalta, taatusti kestävämmät kun laillisemmat radiaalikiinnityksen pultti/adapterimallit.

 

Satuloina meillä on Wilwoodin 4-mäntäiset vanhemmat ultralightit. Nuo satulat olivat ulkopuolisella "puolikkaasta toiseen" jarruputkella joten ne oli helppo levittää. Noita on moitittu että nuo satulat antaisivat periksi mutta ei ole kyllä paljollakaan jarruttelulla osannut haitata.

 

Tuohon käyttöön on muuten nuo jäähylevyt olleet hyvin tarpeelliset. Kuumana käyvät, mutta sopivilla paloilla ja nestellä ei haittaa.

 

Puavo

Link to comment

On samalla jaolla. Meidän urhossa on 914 tolppa ja turbo-audin takasatula, jolle korvake laitettu hitsaamalla.

 

Puavo=> Volkkarin keula on niin kevyt, että sillä satulan aukeaminen ei varmaan ole tullut ongelmaksi. Painavemmissa etumoottoriautoissa ongelma on todellinen.

Link to comment
On samalla jaolla. Meidän urhossa on 914 tolppa ja turbo-audin takasatula, jolle korvake laitettu hitsaamalla.

 

Puavo=> Volkkarin keula on niin kevyt, että sillä satulan aukeaminen ei varmaan ole tullut ongelmaksi. Painavemmissa etumoottoriautoissa ongelma on todellinen.

 

Kiitokset täsmätiedosta taas Juhalle:)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...