Timppa Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 saikos kuplaan jostain erikseen ostettua (yksitellen) valmiiksi jäähdytettyä levyä? tarve olisi etuakselille. Quote Link to comment
-Alex- Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Saa ostettua, mm. csp:ltä ja kerscheriltä. Pelkkä jäähdytetty tai uritettu ja porattu malli olemassa, koko 278x20. blankkina ja parilla eri jaolla saa. Quote Link to comment
Timppa Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 Mjoo, kattelinkin tuolta kerscheriltä jo, oli suht suolasia hintoja. Quote Link to comment
Ketsa Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 CSP:n levyihin linkki http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all= Quote Link to comment
Timppa Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 jospa tekiskin niin että sorvais normilevystä levyn poes, ja laittaisi sitten päälle possun takalevysen. Helppoa/halbaa/toimivaa? edit; kiitti Juha linkistä, noihan rupee näköjään oleen jo ihan duunarin ostettavissa. Quote Link to comment
Timppa Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 olikos raadilla mietitty muuten käypiä satuloita tuollasille levyille? Quote Link to comment
-Alex- Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Samanhintaiset ne on kerscherillä, alk 149€ kpl. Quote Link to comment
Timppa Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Ok, kattelin vaan noita paketti hintoja, ja rupes hirwittään. Mut mites toi satulahomma, onko jotain huokeempaa bolt-on satulaa tiedossa? Quote Link to comment
metake Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Tarvitaanko kuplassa jäähdytettyjä levyjä muun kuin ulkonäön puolesta ;) Vois kuvitella että CSP:n ja Kercherin levyt on samoja? CSP:n osia saa Suomesta Kuplapajan tai Paruzzin kautta, mutta Kercherin osia ei taida saada? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 CSP:n osia saa Suomesta Kuplapajan tai Paruzz.......Myös AC-kaupan kautta löytyy seeäspeet. Valitettavasti tuota ko tyyppiä ei ole nettikataloogissa auki hintavertailuun. Quote Link to comment
JM Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Ok, kattelin vaan noita paketti hintoja, ja rupes hirwittään. Mut mites toi satulahomma, onko jotain huokeempaa bolt-on satulaa tiedossa? Toi csp:n systeemi näyttäis että vakio satulaan on lisätty pala keskelle. Ei liene vaikeaa? Edelleen onko toi tarpeellista? Quote Link to comment
Timppa Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Ok, hyvähomma! täytyypä perehtyä tarkemmin, Kuplaanhan en tosiaan tällaisia tarviisi, nää on tulossa 914 tolppaan, johon tarvii modernimpaa palikkaa, mätsäämään perän osiin. Quote Link to comment
-Alex- Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Väliin vain satulaan palikka niin toimii ja varmasti riittää menossa jos ei ihan hirveetä ole. Toinen vaihtoehto on edullinen wilwoodin 4-mäntäinen satula, tai sitten käytetyt possun satulat. Kerscherin vakiosatulat välipaloin 225e, eli tuohon hintaan saa jo muita satuloita käytettynä. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Meillä on urtsikilpurissa (T3 pohjalevy ja keula) just nuo jäähdytetyt CSP / Kerscherin laikat. Olka-akseliin on koneistettu satulan kiinnikkeelle tasopinta johon on sitten hitsattu laserleikattu adapteri satulaa varten. Ei ole siis katulaillinen, vaikka sinänsä läpisaumaa olassa on noin 9cm matkalta, taatusti kestävämmät kun laillisemmat radiaalikiinnityksen pultti/adapterimallit. Satuloina meillä on Wilwoodin 4-mäntäiset vanhemmat ultralightit. Nuo satulat olivat ulkopuolisella "puolikkaasta toiseen" jarruputkella joten ne oli helppo levittää. Noita on moitittu että nuo satulat antaisivat periksi mutta ei ole kyllä paljollakaan jarruttelulla osannut haitata. Tuohon käyttöön on muuten nuo jäähylevyt olleet hyvin tarpeelliset. Kuumana käyvät, mutta sopivilla paloilla ja nestellä ei haittaa. Puavo Quote Link to comment
Timppa Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Ok, ei kuulosta pahalta ollenkaan, tietääkö joku muuten onko kuplan ja 914 jarrusatulan pulttijako sama? mittaisin jo itse, mutta romut tällähetkellä aika kaukana. Quote Link to comment
Ketsa Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 On samalla jaolla. Meidän urhossa on 914 tolppa ja turbo-audin takasatula, jolle korvake laitettu hitsaamalla. Puavo=> Volkkarin keula on niin kevyt, että sillä satulan aukeaminen ei varmaan ole tullut ongelmaksi. Painavemmissa etumoottoriautoissa ongelma on todellinen. Quote Link to comment
Timppa Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 On samalla jaolla. Meidän urhossa on 914 tolppa ja turbo-audin takasatula, jolle korvake laitettu hitsaamalla. Puavo=> Volkkarin keula on niin kevyt, että sillä satulan aukeaminen ei varmaan ole tullut ongelmaksi. Painavemmissa etumoottoriautoissa ongelma on todellinen. Kiitokset täsmätiedosta taas Juhalle:) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.