Guest Rantsu Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 Mulla on nyt tulossa dellorto 40mm DRLA tupla keskelle. Siinä on 28mm sisäkurkut ja pääsuuttimet mielestäni turhan isot vapariin 180:set. Mitkäs suuttimet laitetaan? Quote Link to comment
Guest Rantsu Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Eilen sain koneen käymään toisella jakajalla, mutta kone ei toiminut sillä kovinkaan kummoisesti. Pitää laittaa kärjellinen jakaja niin todennäköisesti toimii paremmin, hyvin tuo nimittäin syksyllä toimi. Vappuna ajoon, hoppas so! Quote Link to comment
Guest Rantsu Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Nyt kone käy ja näyttää sitlä että vapuksi saan kupluttimen liikenteeseen, uusi tehokkaampi 75A laturikin tuli hommattua ja pari tehokasta vahvistinta SPL dynamikseille. https://www.youtube.com/watch?v=z5J52DXPr2Y&feature=youtu.be Quote Link to comment
Guest Rantsu Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Ei kyllä ollut yhtään vetoja tänään, mono tettuna meni juurikin 95 mittariin. Pakko saada oma jakaja kuntoon että pääsee ajelemaan. Hauskaa oli silti. Quote Link to comment
Guest Rantsu Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Imusarjan sain valmiiksi tuplakaasarille, sitä pääsee kesälomalla rustaamaan paikalleen. Samalla vaihtuu laturi. Pitäisi tämä viedä jonnekin jousituksen säätöön ja pyöräkulmat katsottaisiin samalla. Mutta minne? Quote Link to comment
Guest Rantsu Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Tehty empiiristä tutkimusta E85:lla ja isolla pääsuuttimella tuntuu 50/50 seos toimivan kivasti kun laittaa ennakkoa 5 astetta lisää. Kysymys rengastietäjille: 4,5" vanne ja 175-55-15 koko ei kuulema mene paikalleen 6 barin paineella. Vanne pari cm kaposempi kuin rengas. Mikä avuksi? Quote Link to comment
peruskallio Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 (edited) starttisprayta renkaan ja vanteen väliin ja liekki perään. Kuulostaa nyt kyllä omituiselta ettei muka tuolle vanteelle nousisi tuollainen rengas. painetykki olisi tietysti virallisempi ratkaisu. Täytetään kompuralla säiliö jossa iso venttiili. jollain suurehkolla putkella paine renkaan ja vanteen väliin ja venttiili auki. http://www.youtube.com/watch?v=GmMsBSbFq-g Edited August 13, 2014 by peruskallio Quote Link to comment
x-pj Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Kysymys rengastietäjille: 4,5" vanne ja 175-55-15 koko ei kuulema mene paikalleen 6 barin paineella. Vanne pari cm kaposempi kuin rengas. Mikä avuksi? http://www.biltema.fi/fi/Autonhoito/Oljyt-ja-Voiteluaineet/Muut-voitelutuotteet/Rengasasennuspasta-36000/ Quote Link to comment
multanen Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Joihinkin renkaisiin laittoivat kuormaliinan tiukkaan ympärille, se pullistaa sivuja. Quote Link to comment
Guest Rantsu Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Sain renkaat paikalleen. Autokin on vahattu ja ajossa miltei päivittäin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.