Guest jumipe Posted June 7, 2013 Posted June 7, 2013 Moikka Mikähän mahtaa tuon putken funktio olla ja mikähän vaikutus tuolla puhkiruostumisella on? Quote
JM Posted June 7, 2013 Posted June 7, 2013 Sen pitäisi lämmittää imu sarjaa. Pitäänee nyt helvetillistä pörinää. Quote
SePi Posted June 7, 2013 Posted June 7, 2013 Jos ajat vain kesäisin, niin aavistuksen verran helpommalla pääset jos tulppaat molemmista päistä lämmitysputken pakoputken/äänenvaimentajan ulostulot vaihtamalla ne tiivisteen mallisiin/paksuisiin alumiinisiin levyihin. Näyttää imuilma lämpiävän tarvittaessa tolla röörillä. Quote
Guest jumipe Posted June 8, 2013 Posted June 8, 2013 Meteliähän tästä lähtee kyllä, mutta aatelin notta se kuuluis ihan normikuviona asiaan. Taidampa sitten tulpata jollain konstilla tuon, vaihtaa sitten kun joskus tekee isompaa remonttia. Kiitoksia vastauksista! Quote
-tipi- Posted June 8, 2013 Posted June 8, 2013 Jos ei imusarja lämpene tarpeeksi, voipi bensa pisaroitua ja aiheuttaa nykimistä. Tuskin tuotakaan osaa huvikseen on suunniteltu ja moottoriin laitettu. Quote
Guest jumipe Posted June 11, 2013 Posted June 11, 2013 Sain motin takaisin paikoilleen ja tulin siihen tulokseen, että jotain tarttis tehä. Onko tuota mitään mahdollisuutta paikkoa vai meneekö vaihtohommiksi? Quote
Tanhis Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Sain motin takaisin paikoilleen ja tulin siihen tulokseen, että jotain tarttis tehä. Onko tuota mitään mahdollisuutta paikkoa vai meneekö vaihtohommiksi? Vaihtoon vaan. Quote
multanen Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Kyllä mie tirauttaisin migillä tuohon vähän paikkaa ja/tai pakoputken paikkausmössöllä. Hommaa sitten seuraavaan koneenirrotukseen mennessä uuden imusarja valmiiksi. Quote
Tanhis Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Ei sitä konetta nyt imusarjan vaihtoa varten tarvitse irroittaa. Ja älä nyt ainakaan paikkausmössön kanssa rupea pelaamaan. Quote
metake Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=60-6056 Kyllä se tuolla hetken aikaa menee. Quote
vwagen Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Poista se käytöstä,avaat molemmista päistä lämmitysputken kiinnityspultit,otat vanhat tiivisteet pois,leikkaat niiden mukaan pellistä(esim.1 mm teräs tai kuparipelti käy hyvin,ei mitään kaljatölkipeltiä)samanmuotoiset palat joihin poraat kiinnityspulttien reijät,laitat paikalleen uudet tiivistet ja nämä pellit tiivisteiden ja lämmitysputken väliin,pultit kiinni,ei vuoda enään ja toimii kesäkäytössä,bonuksena vielä joku hevosvoiman kymmenysosa lisää tehoa. Quote
Guest jumipe Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Ohjeita tulee oikealta ja vasemmalta, hieno homma :):) No teenpä silleesti, että nakkaan tuon korjauspannan tuohon näin aluksi, että pääsee koeajolle. Sitten kun se alkaa pettämään, niin täytyy päättää imusarja uusimisen / esilämmitysputkien tukkimisen välillä. Iso KIITOS vinkeistä, näin se poropeukalokin pystyy harrastamaan :) Quote
Guest jumipe Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Asennettu on, näyttää just tasan tarkkaan siltä kuin "viidenpenninvirityksen" kuuluu näyttääkkin. Samapa tuo kun ajaa asiansa, toistaiseksi. Aika näyttää kuinka kauan kestää.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.