Guest Type123 Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Yritin käyttää searchia huonolla menestyksellä - eli mikäli tätä on kysytty aiemmin suurimmat mahdolliset pahoittelut etukäteen... Eli mistä löytyy alla olevien kuvien kaltaisia kiinnikkeitä (tai mikä nyt oikea termi onkaan) ? Kiitos. Quote
KimmoH Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 (edited) Näitä myy ainakin Torafors ja Mobitive. Intergrip taitaa olla virallinen nimitys. Edited June 18, 2014 by KimmoH Quote
Guest Type123 Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 cleco pin on sit noi lentskari tapit rivissä. Juu, kiitos. Ebaystä näitä kannattanee tilata isompi satsi kerralla. Vaikuttaisi ainakin hinnan puolesta olevan melkoisesti edullisempiä Ebayn kautta... Quote
Barney Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Mulla on noita tuolla suorakaiteen muotoisella tapilla sekä pyöreällä. Pyöreä käy paremmin paikoilleen kun linjat ei ole suoria. Quote
Tuomo Lehmikangas Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Muutamia vuosia sitten näitä ei ollut tarjolla kun etsin, joten päädyin tekemään itse. Aika simppeleitähän nämä on. Joku väitti hiljattain nähneen näitä Biltemassakin, mutta enpä ole itse tutustunut. Quote
Lasse Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 tuskin toimivat noi bilitsunpaskat. Saatana kun eivät osaa edes grillibrikettejä tehdä. Quote
Recommended Posts